Lukaku leest haat-tweets voor en sneert terug: ''Lijkt meer op je moeder''

Lukaku leest haat-tweets voor en sneert terug: ''Lijkt meer op je moeder''

Gepubliceerd: maandag 11 maart 2019 om 15:20ma 11-03-2019 om 15:20

Laatste update: maandag 11 maart 2019 om 16:31ma 11-03-2019 om 16:31

Romelu Lukaku is ondanks zijn vele goals gedurende carrière altijd wel het mikpunt van kritiek geweest. Ook bij Manchester United krijgt hij veel negativiteit over zich heen. Lukaku nam voor sponsor Puma de tijd om eens enkele van de haat-tweets voor te lezen en daarop te reageren.

"Lukaku heeft een nieuwe positie uitgevonden: die van defensieve spits" of ''Solskjær naar United. Dat betekent dat Lukaku vervangen gaat worden. Maar wie moet nu trainer van United worden?'', waren slechts enkele berichten die criticasters over hem online gooiden. Lukaku hield het in de meest gevallen bij een smalend lachje. Soms kon hij het echter ook niet laten om een flinke sneer terug uit te delen.

'Big Rom' had tot slot nog een duidelijke boodschap voor zijn haters. "Weet je wat: je kunt van me houden of je kunt me haten: kijk gewoon naar mijn doelpuntenstatistieken. Meer heb ik daar niet aan toe te voegen'', wijst hij de nog altijd pas 25-jarige Lukakku op de grote hoeveeheid goals (232 officiële treffers) die hij al wist te produceren. 

Plaats een reactie

maandag 11 maart 2019 om 15:42
Veel praatjes voor iemand die in zijn carriere 1 prijs gepakt heeft. En dat was dan nog 10 jaar geleden met Anderlecht. Leuke spits voor een middenmoter in Engeland, dat zeker, maar te plat om titels, EK's of WK's mee te winnen.
Vind ik leuk
VaSy +1188
maandag 11 maart 2019 om 16:12
Grote kenner hier precies.

Als je jezelf niet 'Bruggekampioen' had genoemd, zou ik gedacht hebben; weer de zoveelste lukaku hater.

Nu is het duidelijk da we gewoon met ne Club supp zitten die Lukaku haat omdat hij bij RSCA heeft gespeeld.

Als je denkt dat Lukaku een middenmotor spits is... dan ziet het er niet goed uit voor de Rode Duivels..

Vermits dat hij nu al de beste spits is voor de RD aller tijden..
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 16:37]
Vind ik leuk
Brubru +5293
maandag 11 maart 2019 om 17:29
Dat laatste is niet meetbaar hé.
De RD hebben wel meer goede spitsen gehad maar toen was de gehele ploeg veel minder.

Vind ik leuk
jericho666 +3540
maandag 11 maart 2019 om 17:46
Ploeg vn begin/medio jaren 80 niet vergeten. Die was zeker even sterk.

Vind ik leuk
jericho666 +3540
maandag 11 maart 2019 om 17:44
Don't feed the troll
Vind ik leuk
Geofpurple +6681
maandag 11 maart 2019 om 18:17
Beste spits aller tijden voor de RD ??? Precies ook niet echt een kenner? En dat komt van een rsca aanhanger :P
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 19:10
Wie was beter ????
Vind ik leuk
Geofpurple +6681
maandag 11 maart 2019 om 19:35
Mermans, Van himst

En in mindere mate bij de rode duivels , maar in voetbaltechnisch oogpunt Nilis.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 19:44
Nilis , ik was grote fan maar wat heeft hij gewonnen buiten enkele titels in onze pintjescompetitie en de Heinekenscompetitie . We hebben er ook 3 maal WK en 2 maal het EK mee gewonnen want dat zijn de verwijten die Lukaku steeds krijgt .
Ik ben er van overtuigd dat gij Mermans nooit live op een voetbalveld hebt gezien en wedstrijden met hem zijn ook bijna nooit of helemaal nooit uitgezonden.
Van Himst had nooit in England mogen meedoen want toen zeker werd er keihard gespeeld en dan zag je Van Himst helemaal niet , zijn bijnaam bij de tegenstrever was dan ook "juffrouw "
Vind ik leuk
Geofpurple +6681
maandag 11 maart 2019 om 19:57
De vraag is eerder waarom gingen Belgen vroeger minder snel naar het buitenland. (mss eens wat lezen over bosman arrest ) Het was an sich totaal niet om gebrek aan kwaliteit. Mermans kon naar Atletico, Parijs, Torino. Ik hoef die ook niet live te hebben zien spelen, maar ik ken wel de impact van die spelers (als rsca fan weet ik nu eenmaal veel achtergrond)

Van Himst was een optie ter vervanging van Puskaz bij Real, was ook 3 keer top 5 bij verkiezingen van de Gouden Bal (nie slecht voor een spelerke die nooit naar het buitenland ging.

Als Ronaldo Nilis benoemt als beste waar hij ooit mee gespeeld heeft, dan zegt dat wel degelijk redelijk veel (wetende welk kaliber teammaats die gehad heeft in zijn carriëre)
Vind ik leuk
VaSy +1188
woensdag 13 maart 2019 om 10:00
statistisch gezien?

Kan je niet ontkennen denk ik ;)
Vind ik leuk
Geofpurple +6681
woensdag 13 maart 2019 om 11:26
Wat is de waarde van statistiek bij bepalen wie de beste is?

Als je kijkt naar onze jpl , de laatste 7 seizoenen waren Perbet en Harbaoui onder hun twee 4 keer topschutter, en zet er Chevalier bij (die er net onder zat) Zijn dat de beste spitsen in de jpl?

Tot daar de waarde van statistiek
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 16:16
Ik denk dat gij beter naar het kampioenschap driebanden kunt gaan kijken of anders stekeblind bent . Depoitre was hier bij AA Gent één van de beste spitsen en haalt in England zelfs de selectie niet meer ,Lukaku is op zijn 25 ste de top 20 topschutters aller tijden binnengedrongen , op zijn 25 ste topschutter voor nog héél vele jaren in de nationale ploeg en dat zou niet goed genoeg zijn , we zullen zien waar zogenaamde
topspits Wesley ooit geraakt , ik vermoed even ver dan Brugse wereldspits Oulare .
Vind ik leuk
Rune1891 +6417
maandag 11 maart 2019 om 17:54
Brugse wereldspits oulare?
Heeft letterlijk 13 ploegen gehad, ondertussen sinds Club al 5 nieuwe ploegen, en heeft hier amper een jaar gespeeld...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 01:03
Als club supporter vind ik deze 2 onvergelijkbaar. En ben ik van mening dat Wesley nog lang niet klaar is om hoger op te gaan. Wanneer hij gewisseld wordt is hij hoofdschuddend en boos. Ook al was hij goed geweest dit kan niet. Betuigt van weinig respect zowel naar zijn coach als mede spelers. Hij scoort geregeld ja. Maar hij is NIET DE MAN bij Club Brugge. Nog niet....
Vind ik leuk
Vaneigens +1277
maandag 11 maart 2019 om 18:15
Bruggekampioen; je hebt helemaal gelijk!!!

Hij mag op de bank plaatsnemen bij de andere losers die geen WK wonnen. Fuck you Messi, Lewandowski en Neymar! :p :p :p
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 19:57
en individueel 16 prijzen. middenmoter in Engeland? welke Engels club won er meer titels?
Welke Belgische spits won er wel een WK of EK?
Vind ik leuk
Reagens +3164
maandag 11 maart 2019 om 15:49
Lukaku + lange tenen. Deel zoveel.

De kritiek is nog altijd voor een deel terecht. Hij moet ook op hoog niveau zijn tegen goede tegenstanders. PSG had een mooie start kunnen zijn, maar hij lijkt zich teveel te verliezen in zijn grote gelijk halen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19181
maandag 11 maart 2019 om 16:03
Welkom in de moderne wereld, waar sociale media het land regeren. Als je daar al wakker van ligt.. Door telkens zijn gram te willen halen, maakt Lukaku zich niet bepaald populairder.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 16:42
Laat het azijnpissen toch is achterwegen, celebrities read mean tweets, het is een ding, gebeurd enorm veel in de states.
Vind ik leuk
j.caesar +1308
maandag 11 maart 2019 om 17:07
Het zoveelste bewijs van gebrek aan maturiteit, voor iemand van 25 die zonder premie 275.000€ per week opstrijkt.
Vind ik leuk
FCBSup25 +91
maandag 11 maart 2019 om 17:34
Sorry ma als brugge sup vibd ik lukaku wel 1 van de beste spitsen ter wereld hij heeft alles lengte snelheid afwerking koppen... mss juist nog zijn controle maja da heeft wesley ook e die mindere controle soms ma soit den big rom is een wereldspits
Vind ik leuk
Roger +68
maandag 11 maart 2019 om 18:10
Lukaku is gewoon een wereldspits, noem een betere...een spits die internationaaal en in england regelmatig scoort...wat wil je nog meer,nen dribbelkont en tuimelaar van brazilie.geef mij maar stoere sterke rom.boem patat binnen kop voet petje af!!!!
Vind ik leuk
Toca +50314
maandag 11 maart 2019 om 18:54
Welke zin heeft deze discussie in feite nog. Lukaku heeft zijn fans waaronder ik. Maar voor al de rest zal hij nooit goed kunnen doen. Dat is het leven. We hebben de goeie Belgische spitsen maar uit te kiezen natuurlijk.
Vind ik leuk
Brubru +5293
maandag 11 maart 2019 om 21:11
Het is niet omdat je geen fan bent van een speler dat het geen goede voetballer is toch ? Ik ben geen fan van Lukaku maar ook niet van Messi of Ronaldo. Ik was wel fan van Roberto Carlos bv.
Ik ben meer nog dan voetbalfan wielerfan. Wel ik heb al meer dan dertig jaar geen favoriet. Ik ben in feite nooit fan geweest van een of andere toprenner. Wel van een van de mindere goden maar eens die gestopt was had Ik geen favoriet meer. Wil dat zeggen dat er geen goede wielrenners zijn ? Nee toch.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 00:52
Romelu is een VB SPELER. Zijn broertje minder... die steek streken uit. Maar dat is niet racistisch. Hij is waar hij staat door zichzelf telke malen te bewijzen. Dat hij van armzalige jonge naar rijke voetballer is gegroeid heb ik geen probleem mee. Hij heeft dat zelf gedaan met zijn benen en voeten. Als ouders ben je terecht trots op zo'n zoon. En dit gezegt door een FC BRUGGE KV FAN DIE RSCA HAAT ALS DE PEST. Maar dit wil niet zeggen dat ex spelers hun geluk niet gun. Verdient is verdient.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:39
Het lijf van een beer, het verstand van een amoebe, samengevat is dat Lukaku. Gelukkig heeft de jongen voetbal...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:43
Nancy, en nu eens proberen met één dt-fout per zin. Wat de ouders betreft, papa Lukaku heeft nog steeds zijn achterstallige OCMW-huur niet betaald. Maar je moet Lukaku wel nageven dat hij het met een absoluut minimum aan talent en verstand ver gebracht heeft. Dat kan ook enkel in voetbal gebeuren... lang leve de amfetamines en anabolen!
Vind ik leuk
freejazz +2590
woensdag 13 maart 2019 om 10:12
Geniet jij nog wel van het leven ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws