Club Brugge-fans zijn het zeker: 'Hij wordt de nieuwe trainer volgend seizoen'

Club Brugge-fans zijn het zeker: 'Hij wordt de nieuwe trainer volgend seizoen'

Gepubliceerd: vrijdag 8 maart 2019 om 09:29vr 08-03-2019 om 09:29

Club Brugge blijft een contractverlenging voor Ivan Leko maar uitstellen. De geruchten over een vertrek van de Kroaat blijven rondgaan. Philippe Clement werd al getipt, maar ook Gert Verheyen is volgens de supporters een optie.

Nadat Verheyen opstapte bij KV Oostende, vroegen verschillende Club-fans zich op de sociale media af of hij geen optie is de Bruggelingen. Zij zien een icoon als Verheyen maar wat graag terugkeren naar het Jan Breydelstadion.

Poll

Denk je dat Verheyen een optie is?

(1207 stemmen)

Plaats een reactie

Gregn +176
vrijdag 8 maart 2019 om 09:32
geen enkele wedstrijd gewonnen als ze dat doen goed gek
Vind ik leuk
freeman +13885
vrijdag 8 maart 2019 om 09:33
Bij mogelijks behalen van de titel...... zal Leko verder blijven !
Vind ik leuk
Gregn +176
vrijdag 8 maart 2019 om 09:38
ik denk dit ook en anders gaat mazzu opvolger zijn.
want ze spreken over clement ., maar die heeft zo een goed werk geleverd bij zowel beveren als bij genk .
dat genk goed zot moet zijn om hem te laten gaan ...
Vind ik leuk
apes_moel +239
vrijdag 8 maart 2019 om 10:32
Clement weet ook dat hij met Genk volgend jaar opnieuw zal mogen beginnen. Genk zal heet veel spelers verliezen deze zomer en als het geen kampioen zou worden zal het terug moeten beginnen met iets op te bouwen.
dit kan volgens mij de beslissende factor zijn, wie kampioen is geworden en dus de extra miljoenen + CL heeft
Vind ik leuk
Weareleko +248
vrijdag 8 maart 2019 om 09:41
Denk het ook. We mogen hem nog niet afschrijven. Mits een goede tot zeer geslaagde PO's, zie ik Leko zeker blijven.
Vind ik leuk
Kris1 +1197
vrijdag 8 maart 2019 om 09:41
Als Club de titel haalt, wat ik hoop dan is het moment zeker gekomen om afscheid te nemen van Leko. Dan moet Club zijn spelerskern voor meer dan 50% vernieuwen en zorgen voor een nieuwe hongerige trainer. Leko kan dan ergens een dik contract in de wacht slepen.
Vind ik leuk
Vlaming +1770
vrijdag 8 maart 2019 om 12:19
Als we kampioen spelen (wat ik uit de grond van mijn hard hoop) dan is het ondanks leko. zijn gezaag over de vars is correct maar zijn onbegrijpelijke opstellingen kosten ons meer punten (decarli, perez en Amrabat op de verkeerde plaatsen).
Vind ik leuk
Quizmaster +791
vrijdag 8 maart 2019 om 09:37
Hij heeft wel een duidelijke visie denk ik maar al meteen aan de top? Clement heeft ook eerst in de schaduw gewerkt vooraleer hij zich profileerde als headcoach...
Maar Verheyen heeft het potentieel wel
Vind ik leuk
Brunooken +44
vrijdag 8 maart 2019 om 09:38
Waarom Verheyen?
Die zei vorig jaar nog in een interview dat die geen supporter meer was van Club...dus van Clubliefde zal er dan ook weinig sprake zijn...
Leko is toch goed bezig? Soms wat gefronste wenkbrauwen bij zijn opstelling...van mij mag die blijven...en hoop dat de Clubspelers ook nog steeds achter hem staan.

Verheyen wordt trainer bij Club volgend seizoen en ik word trainer bij Real ...hallo?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 09:43]
Vind ik leuk
MadMigi +18
vrijdag 8 maart 2019 om 09:58
Proficiat met uw benoeming bij Real... En wat moet een trainer zeggen als hij aangeworven wil worden? Ik supporter vr Club? Of zich neutraal opstellen... ;)
Vind ik leuk
Brunooken +44
vrijdag 8 maart 2019 om 12:27
Toen was er nog geen sprake van trainerschap...ik begrijp wat je zegt hoor.. Leko is ook een speler van Club geweest...en die verklaarde duidelijk dat Club zijn hart gestolen heeft...
Verheyen zei dat die Club vroeger in het hart hield maar nu niet meer ...dat bedoel ik...
En als die al de druk niet aankan in Oostende ..sorry hoor...dan vind ik het niet verstandig om nu al naar Club te gaan...mijn mening hé 😉
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19229
vrijdag 8 maart 2019 om 09:43
En ik zeg Clement, schrijf ook maar op..
Vind ik leuk
boogie +207
vrijdag 8 maart 2019 om 12:16
Ik ook. Als genk kampioen word en hij kan club dan in de groepsfase van de champions league brengen, word hij in belgie al bezien als 1 van de beste trainers van belgie
Vind ik leuk
taz +504
vrijdag 8 maart 2019 om 14:32
schrijf dan ook maar op dat het brugge veel geld gaat kosten.
clement heeft nog contract volgend seizoen !!
Vind ik leuk
Weareleko +248
vrijdag 8 maart 2019 om 09:46
Denk dat het nog te vroeg zou zijn om Gert aan te stellen. Indien het bestuur beslist om niet met Ivan verder te gaan, kunnen ze beter Clement halen, of Storck, van Moeskroen.
Vind ik leuk
Brubru +5309
vrijdag 8 maart 2019 om 09:48
Zou kunnen.
Dus liegt hij gewoon en is de reden van zijn vertrekken gewoon een smoes om elders te gaan werken ?
De toekomst zal het uitwijzen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 10:23
Wat heeft Gert Verheyen al bewezen als trainer ? Niets volgens mij.
Los van het feit dat Gert Verheyen een correcte en fijne kerel is is er na Leko toch meer nodig dan Gert Verheyen als nieuwe trainer.
Te weinig passie en grinta aanwezig. En bij enige tegenslag (Oostende) maar snel de handdoek gooien omwille van het feit dat hij de groep niet verder gemotiveerd krijgt. Het is juist in dergelijke omstandigheden dat je echte capaciteiten als trainer moeten bovenkomen.

Zal dus na Leko niet Gert Verheyen worden. Ik zet in op Clement.
(en Stock van Moeskroen in het oog houden).
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 11:45
Wat had twee jaar geleden Clement al bewezen als trainer?
Vind ik leuk
DragonEgg +132
vrijdag 8 maart 2019 om 14:42
Hij had al wel het een en 't ander bewezen bij Brugge. Maar er twijfelden veel of hij wel de persoonlijkheid had om hoofdcoach te worden.
Wel... dat heeft hij intussen wel bewezen natuurlijk.
Vind ik leuk
Wankstar123 +2376
vrijdag 8 maart 2019 om 10:31
Fans zijn zeker... 5 helden van Twitter...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 10:31]
Vind ik leuk
Brubru +5309
vrijdag 8 maart 2019 om 10:37
En wij zijn de helden van VP-:)
Onze inbreng is evenveel waard, niets dus.
Vind ik leuk
freejazz +2590
vrijdag 8 maart 2019 om 11:47
Toch iemand met inzicht hier.
Vind ik leuk
Vlaming +1770
vrijdag 8 maart 2019 om 12:17
geen verheyen a.u.b. Die trainer van moeskroen is een veel betere optie.
Vind ik leuk
Jake Genk +130
vrijdag 8 maart 2019 om 13:54
Leko was toch de beste trainer ? Dus laat hem in Brugge blijven en laat Clement met rust!
Vind ik leuk
Heppen1J +865
vrijdag 8 maart 2019 om 14:18
Er is sprake van Vercauteren

naar
club het zit al i



Er is sprake van Vercauteren.naar
club het zit in een stoomversnellig


Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 14:25
Nooit.
Vind ik leuk
Heppen1J +865
vrijdag 8 maart 2019 om 14:38
Het is maar een grapje Julie kunnen er is geweldig naast zitten
Verheyen zeker niet
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 14:40]
Vind ik leuk
taz +504
vrijdag 8 maart 2019 om 14:38
bij uitreiking gouden schoen was leko beste trainer van belgie !
en heel brugge vond dit terecht.
maar nu mag hij weg van jullie,omdat heel bruggen diep vanbinnen
wist dat deze uitslag niet de juiste was.
maar dat clement de beste is !!
Vind ik leuk
DragonEgg +132
vrijdag 8 maart 2019 om 14:44
Het was terecht over de periode waar de gouden schoen over gaat (een kalenderjaar) volgens mij, maar ik dacht ook dat de pers Clement zou kiezen.
Persoonlijk zie ik Leko liever blijven, Clement is later natuurlijk altijd welkom.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 14:38
Veel Club supporters zien Clement volgend seizoen verhuizen naar hun club 🤔😂😂 droom maar rustig verder ...
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 14:47
Verheyen weet ook wat Ceulemans, V.D.Elst overkomen is in Brugge en dat waren ook monumenten !
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 15:21
Zolang het goed ja, en dan ????
Vind ik leuk
w-b forever +1724
vrijdag 8 maart 2019 om 20:29
Als fcb terug kampioen wordt blijft leko de juiste man op de juiste plaats.
Vind ik leuk
Heppen1J +865
vrijdag 8 maart 2019 om 20:46
Als clüb geen kampioen word is het niet de juiste man op de juiste plaats
de play off kan rare sprongen maken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws