Standard krijgt er in de Play-Offs extra troef bij: ''Binnenkort keer ik terug''

Standard krijgt er in de Play-Offs extra troef bij: ''Binnenkort keer ik terug''

Gepubliceerd: woensdag 27 februari 2019 om 15:05wo 27-02-2019 om 15:05

Standard heeft dit seizoen nog weinig plezier kunnen beleven aan Obbi Oulare, die met optie tot koop wordt gehuurd van het Engelse Watford. Oulare kwam door het nodige plezier pas amper vier keer (1 goal) in actie voor de Rouches. Oulare denkt in de Play-Offs nog wel een rol van betekenis kunnen spelen. 

"Binnenkort kan ik terugkeren. Op dit moment gaat de revalidatie goed. Een operatie was niet nodig. We hebben daarmee de goede beslissing genomen, ik denk dat het alleen maar positief is. Ik hoop klaar te zijn voor de Play-Offs. Ik zal er alles aan doen om er snel weer te staan'', laat Oulare weten in een gesprek met StandardTV.

Ondertussen kon Oulare op veel steun van binnen de ploeg rekenen. "Het moraal zit goed. De staf en de ploeg hebben me goed geholpen. Elke dag belde er wel iemand of kwam er iemand bij mij thuis langs'', vertelt de 23-jarige aanvaller.

Poll

Gaat hij Standard sterker maken?

(245 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +50317
woensdag 27 februari 2019 om 15:17
Hij hoopt op de 3e speeldag standard nog een 20 minuten van de 2e helft te helpen.
Vind ik leuk
woensdag 27 februari 2019 om 15:28
Dat is misschien net voldoende om Anderlecht die dag te kloppen :-).
Vind ik leuk
Toca +50317
woensdag 27 februari 2019 om 15:33
Als het in Luik is kan dat. Standard zal mss zijn 5 thuismatchen winnen. Op verplaatsing is t wat anders.
Vind ik leuk
woensdag 27 februari 2019 om 15:39
Mooie reactie van je, maar het was eigenlijk maar een grapje :-)
Vind ik leuk
woensdag 27 februari 2019 om 16:38
En bang voor schorsingen moeten ze ook al niet hebben , natrappen , middenvinger en dergelijke mag in Luik ook al
Vind ik leuk
Watcher +1081
woensdag 27 februari 2019 om 18:05
met dat verschil dat voor rscl spelers "natrappen" rood is en voor mauve spelers niet, idem ellebogen. Trouwens, als het bondsparket toch zo zeker is van zijn zaak, wrm hebben ze Santini ea Kara's niet opgeroepen? De 4 refs en de VAR hadden ook niets, willen, zien, dus kon perfect? Alleen hebben mauve en club het geluk dat Coucke en Verhaege het voor het zeggen hebben in Belgie. Zeker mauve, zij blijven in de race voor PO1 dankzij de ref én VAR
Vind ik leuk
woensdag 27 februari 2019 om 18:16
En gij meent dit echt ??? oke dan
Vind ik leuk
Toca +50317
woensdag 27 februari 2019 om 18:46
Omdat ze die spelers niet meer kunnen oproepen. Anders was uw goeie vriend carcela nu wel geschorst.
Vind ik leuk
JDP +664
woensdag 27 februari 2019 om 18:41
Yep... spuwen, schoppen, omkopen, middenvingers, pinken, duimen : we doen het allemaal ongestraft! Luik is een verderfelijk eiland in een zee van mooi, eerlijk en respectvol voetbal 🙄
Vind ik leuk
j.caesar +1329
woensdag 27 februari 2019 om 17:04
Bij Standard kan men reeds over PO1 spreken, wat niet voor iedereen geldt.
Vind ik leuk
Toca +50317
woensdag 27 februari 2019 om 17:15
We gaan er speciaal voor u bij zijn 😉😉
Vind ik leuk
JDP +664
woensdag 27 februari 2019 om 18:43
Ik hoop het echt. Hoe zeer ik het Gent ook gun, maar Anderlecht moet er altijd bij zijn, ook met deze spelerskern
Vind ik leuk
Toca +50317
woensdag 27 februari 2019 om 18:47
Kwestie dat alle remmen nog is los kunnen gaan he. 🤗🤗
Vind ik leuk
JDP +664
woensdag 27 februari 2019 om 18:50
“Alle” is veel gezegd, maar rsca-rscl is toch altijd peper en zout in mijn soep
Vind ik leuk
Toca +50317
woensdag 27 februari 2019 om 18:57
Die middenvinger die ik dan opsteek moet je niet persoonlijk nemen hoor. Dat is naar de VAR 😁😁
Vind ik leuk
woensdag 27 februari 2019 om 15:18
Jammer voor deze jongen, maar van zodra hij terug fit is blijft het wachten op zijn volgende blessure. een beetje zoals Thomas Vermaelen de laatste jaren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws