GOAL: Uitschakeling dreigt, Club Brugge op achterstand tegen Salzburg

GOAL: Uitschakeling dreigt, Club Brugge op achterstand tegen Salzburg

Gepubliceerd: donderdag 21 februari 2019 om 19:19do 21-02-2019 om 19:19

Na 17 minuten staat Club Brugge op achterstand tegen FC Salzburg. Xaver Schlager opende de score, nadat Munas Dabbur vijf minuten eerder een strafschop missen. Over twee wedstrijden staat het nu 2-2, maar de Oostenrijkers scoorden in het Jan Breydelstadion en zijn nu virtueel door.

Plaats een reactie

dethklok28 +5439
donderdag 21 februari 2019 om 19:25
Salzburg is gewoon veel te sterk. Al stond Diatta erop. Maakt geen bal uit.
Diatta kan waarschijnlijk beter zondag spelen.
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 19:40
3-0 hahaha bak vol,waarschijnlijk de schuld van de var,het veld,de hitte,...
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 19:44
John, f*ck off DICKHEAD!
Vind ik leuk
Prpldynmt +7775
donderdag 21 februari 2019 om 19:53
Het veld is te groen vandaag om het met de woorden van oppercalimero Leko te zeggen. Dat zijn ze niet gewoon ..
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 februari 2019 om 19:54]
Vind ik leuk
Rune1891 +6442
donderdag 21 februari 2019 om 19:58
Leuk om een anderlechtsupporter te zien lachen... tegen wie spelen jullie vanavond? Ach ja, als eerste uitgeschakeld...
Vind ik leuk
Olli +340
zaterdag 23 februari 2019 om 15:02
En nu ook nog op de rand van het failliet? ha ha ha

Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 23:04
Zeg bang anoniem vanthienen manneke. Durf je niet je favoriete ploeg invullen?
Vind ik leuk
Hhti +1646
vrijdag 22 februari 2019 om 05:18
Get a life John, maar als je Europees al niet meer kunt supporteren voor een Belgische ploeg, ben je deze sport niet waard te bekijken! Je moet weten dat jullie er dan misschien de komende jaren zou kunnen van profiteren wat Belgische ploegen nu gedaan hebben!! Maar ja bij jou gaat het niet verder dan je gekleurde bril!! Heel flauw hoor!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 februari 2019 om 05:19]
Vind ik leuk
vrijdag 22 februari 2019 om 22:04
En Thienen manneke nog altijd stoer en anoniem ONBEKENDE FAVORIETE PLOEG?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 februari 2019 om 22:05]
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 19:40
Leko = dikke LUL!!! in zo match MOET Nakamba altijd spelen en gooi die Amrabat op die fucking bank!!!
Vind ik leuk
blondel +3523
donderdag 21 februari 2019 om 19:45
Ja de keuzes van Leko begrijp je niet.Wat heeft Rits meer dan Nakamba,wat heeft Amrabat meer dan Diatta?Iedereen is gelijk voor Leko,heb toch mijn twijfels.Vriendjes Rits en Amrabat krijgen veel meer krediet dan anderen.
Vind ik leuk
Lexi +0
donderdag 21 februari 2019 om 19:47
Dramatisch slecht Brugge, keeper heeft 2 linker voeten. Amrabat slecht, slecht en nog eens slecht
Vind ik leuk
Kingambo +2651
donderdag 21 februari 2019 om 20:01
Rap Wesley verkopen vooraleer ze er niks meer voor krijgen, wat is me da...en knippen met z’n allen naar Ivan, en we knippen met z’n allen naar Ivan ...😂😂😂😂
Vind ik leuk
MadMigi +18
donderdag 21 februari 2019 om 21:08
Het was niet goed. Kunnen zich concentreren op de competitie. Te beginnen met een prestatie zondag. Show what you’re made off! Nothing more important than the next match. En al de rest is larie en apekool.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3546
donderdag 21 februari 2019 om 21:13
Hier was niks te rapen voor brugge is ook maar zo ,het is,wat het is, een betere ploeg die verdiend doorgaat , hebben wel een betere 2e helft gespeeld ,maar scoren was te moeilijk, hadden er toch een paar goede mogelijkheden voor, al word dat keeper probleem toch alweer akuut , nu volop de 4laatste matchen winnend afsluiten
Vind ik leuk