Pozuelo zou zich onsterfelijk kunnen maken bij Racing Genk

"Pozuelo zou zich onsterfelijk kunnen maken bij Racing Genk"

Gepubliceerd: woensdag 20 februari 2019 om 21:24wo 20-02-2019 om 21:24

Bij KRC Genk gaat er de afgelopen dagen maar één naam over de tongen: wat gebeurt er met Alejandro Pozuelo? Ronny Van Geneugden, ex-trainer van KRC Genk, hoopt dat de Spanjaard toch nog aan boord blijft.

Van Geneugden snapt dat Pozuelo voor een dilemma staat. "Pozuelo kan een 'win for life' in het kwadraat ondertekenen of hij kan zich onsterfelijk maken bij een club, waar hij zijn hele leven als een god ontvangen zal worden", klinkt het bij Sporza.

"Als ik Pozuelo was, zou ik voor dat tweede kiezen: kampioen worden en door de grote poort vertrekken. Maar ik denk dat zijn makelaar daar allicht anders over zal denken. Het is niet dat hij met zijn maandwedde bij Genk maar net zijn boterham kan betalen, hé. Hij heeft een goed contract gekregen bij Genk, waar hij de kans heeft gekregen om topvoetballer te worden. Verlaat de club dan door de grote poort."

Deze situatie is alvast heel ongezond voor Genk. "Ook voor de club moet er dringend duidelijkheid komen, want zelfs in de supportersvakken stijgt de spanning. Er moet kleur worden bekend."

Plaats een reactie

woensdag 20 februari 2019 om 22:08
Groot gelijk Ronny, dat hij zich gedraagt als een man van zijn woord en RCGenk verlaat via de grote poort, het zal zijn volgend contract deze zomer geen kwaad doen ...
Vind ik leuk
DOMI +646
woensdag 20 februari 2019 om 22:12
Het kan ook een erg kleine poort worden als ze geen kampioen worden...!
Vind ik leuk
j.caesar +1921
woensdag 20 februari 2019 om 22:16
Ik heb het gehad met die erhaaltjes over een voetballer die wil en kan meer verdienen. Nog eens berichten bij de eindbeslissing zal voor mij voldoende zijn. 🤓
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 22:24
Als ik mijn job niet die op mijn werk , krijg ik mijn C4 ... Als ik op een ander voorstel in ga , moet ik een opzegtermijn respecteren.... Pozuelo is ėėn van de goede spelers bij KRC GENK.... moest Sander Berge niet buiten strijd zijn , was er geen probleem.... Ikzelf zou ook graag EuroMillions winnen en daarvoor kiezen ( eerlijk ...wie niet?) Wij zijn als Racing Genk een zeer familiale ploeg en hebben Allesandro (na een moeilijke inloop-periode) in onze harten gesloten... Gun hem daarom ook de miljoenen die jullie ook graag zouden willen hebben ... Het dubbeltje snijdt aan 2 kanten !!!! Gevoel of toekomstzekerheid .,. En nu eerlijk .... Waarvoor zou je zelf kiezen ?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 22:24]
Vind ik leuk
Intel +1617
woensdag 20 februari 2019 om 22:39
Het is ook de manier waarop vind ik 3 weken geleden ongeveer een verbeterd contract tekenen en zeggen dat ge kiest voor het sportieve . Waarschijnlijk een goede som geld ontvangen bij dat contract en dan 3 weken later ongeveer wilt ge opeens wel weg terwijl u ploeg dat u groot gemaakt heeft geen vervanger meer kan halen dat vind ik hypocriet . Binnen 3 maand zullen er nog genoeg clubs komen hoor .
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 23:11
Denk niet dat er een contractverbetering in verbonden was .... Wij als (kleine) Belgisch ploegske kunnen niet optornen tegen buitenlandse miljoenen.... Maar ik geloof als ECHTE GENKIE , dat we het als team tot een goed einde brengen...!!! THE FORCE WILL BE WITH US !!!!!
Vind ik leuk
Intel +1617
woensdag 20 februari 2019 om 23:22
hij heeft een verbeterd contract getekend 4 weken geleden . Moest hij dan vertrokken zijn vond ik het maar normaal nu vind ik het hypocriet .
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 00:29
Tuurlijk dat er een contractverbetering was, anders moest er niets getekend worden. De deal was, hij kreeg meer loon en hij zou blijven tot de volgende transferperiode. Dus helemaal niet mooi dat je dan een paar weken later dit doet... En ik blijf het zeggen, een contract is een contract. Hij mag in de zomer weg voor 8 miljoen, dat staat in zijn contract. Genk is dus niet verplicht om hem te laten gaan. Als Toronto hem vandaag of morgen of volgende week wil, dan mag Genk vragen wat het wil. Dat vind ik niet meer dan logisch.
Vind ik leuk
AzEz86 +7526
donderdag 21 februari 2019 om 07:15
Ik geef je gelijk
Maar anderzijds moet je toegeven dat het verschil tussen ons loon en de Euromilions aanzienlijk hoger ligt dan het verschil tussen het loon Pozuelo nu krijgt en dat hij kan krijgen (en hij verdient nu al meer op 1 jaar dan wij in heel onze carriere, je kan dit dus niet echt vergelijken).
Bij hem is het "maar" maal 4, bij ons zou het eerder maal 20 zijn ofzoiets...
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 08:07
HEB JE EEN LENING NODIG? INDIEN JA E-mail: potterscredit@yahoo.com : VOOR UW LENING VANDAAG ZIJN WIJ TOT UW DIENST.
Deze dienst biedt financiële steun aan individuen,zakenlieden en vrouwen in het bedrijfsleven.
Als u geïnteresseerd bent, neem dan nu via e-mail contact met ons op: potterscredit@yahoo.com : wij staan voor u klaar.
Neem contact op met e-mail: potterscredit@yahoo.com : voor uw lening vandaag staan wij tot uw dienst.
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 08:10
LENINGSMOGELIJKHEID:

Heb je een lening nodig? Heb je interesse om een ??lening te krijgen? Of bent u financieel ongerust? Heb je een schuld af te betalen? We verstrekken leningen aan delen van de wereld. Onze leningrente is 3% per annulering met een verhandelbare looptijd, ongeacht de locatie of kredietstatus. Om een lening te krijgen vandaag Neem contact met ons op via Bedrijfs e-mail Adres op: potterscredit@yahoo.com :

LET OP: We geven een minimum van (5.000 $ / €) uit aan een maximum van (500.000.000 $ / €) E.T.C. Een aanvraag voor een lening moet worden vermeld in US DOLLARS OF EURO, en elke andere gebruikte VALUTA.

Contact: potterscredit@yahoo.com : voor uw lening vandaag staan ??wij tot uw dienst.