Mannaert ziet moeilijkheden voor Club: “Zoals een CL-uitwedstrijd”

Mannaert ziet moeilijkheden voor Club: “Zoals een CL-uitwedstrijd”

Gepubliceerd: woensdag 20 februari 2019 om 14:14wo 20-02-2019 om 14:14

Club Brugge verdedigt donderdagavond een 2-1 voorsprong op het veld van FC Salzburg. CEO Vincent Mannaert ziet echter moeilijkheden voor Blauw-Zwart, zo laat hij weten tegenover Sporza.

De Oostenrijkse topclub is namelijk een zeer sterke thuisploeg. "Ik heb altijd vertrouwen in een goeie afloop. Maar ik schat de moeilijkheidsgraad hoog in. Ik vergelijk het met een uitwedstrijd op Champions League-niveau. Het is een heel goed elftal met een fantastische thuisreputatie in de competitie en Europa. Er zal een heel goed Club Brugge nodig zijn om verder te gaan."

"Ik schat de kansen op 50-50. 2-1 is goed, omdat je weet dat een gelijkspel volstaat”, vervolgt Mannaert. “Anderzijds volstaat voor hen ook een kleine 1-0-zege door hun uitdoelpunt." Tegen Dortmund bewees Club al dat het op 0-0 kan spelen. "Omdat we toen over geen offensieve flankspelers beschikten. Die hebben we nu wel. Ook Dennis kan weer spelen. Ik verwacht dat we offensief iets meer kunnen brengen dan enkel mikken op die 0-0. Al voetbalden we in Dortmund ook wel nog een paar goeie kansen bij elkaar."

Poll

Met akkoord?

(232 stemmen)

Plaats een reactie

DDT +4016
woensdag 20 februari 2019 om 14:20
Bye bye vrees ik
Vind ik leuk
Boerken +8548
woensdag 20 februari 2019 om 14:23
Jou wens denk ik 😏
Vind ik leuk
DDT +4016
woensdag 20 februari 2019 om 15:09
Wens, nee hoor hoe langer hoe beter
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 14:21
Zou aardsgevaarlijk zijn om op de 0-0 te spelen gezien hun aanvallers...
Vind ik leuk
Rimka96 +1247
woensdag 20 februari 2019 om 14:23
Ik supporter mee! Komaan FCB
Vind ik leuk
Boerken +8548
woensdag 20 februari 2019 om 14:24
Mooi gebaar👍🏻
Vind ik leuk
TheLord +398
woensdag 20 februari 2019 om 14:33
Met akkoord? Serieus, beste redactie?
Vind ik leuk
Heppen1J +935
woensdag 20 februari 2019 om 14:34
donderdag mag je gerust winnen
gun je dat van harte toe
ZONDAG dat laten we niet toe
Vind ik leuk
ekakia +639
woensdag 20 februari 2019 om 14:51
Ik hoop als Anderlecht-supporter dat Club het haalt, maar het gaat verschrikkelijk moeilijk worden. Ik durf bijna zeggen dat Salzburg zeker 2x zal scoren.

Ik stel voor: 2-1 voor Salzburg, Club wint daarna met de strafschoppen met 11-12. Dan zijn jullie lekker vermoeid, en zijn de kansen voor zondag 50-50 voor beide ploegen!
Vind ik leuk
9000 +470
woensdag 20 februari 2019 om 15:17
Succes boerkes, moge de beste het halen.
Vind ik leuk
Kris1 +1284
woensdag 20 februari 2019 om 16:54
Ik denk dat we vooral moeten durven voetballen. Iets meer veiligheid inbouwen is normaal maar ik hoop dat we met Wesley en Siebe gaan spelen en dat de middenvelders niet alleen defensief moeten denken. Negentig minuten spelen vanuit de loopgraven, lukt zelden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 16:54]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws