Carcela vraagt gratie aan Geschillencommissie: MIjn reactie was op het systeem

Carcela vraagt gratie aan Geschillencommissie: "MIjn reactie was op het systeem"

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 16:27di 19-02-2019 om 16:27

Mehdi ­Carcela is dinsdagnamiddag verschenen voor de Geschillencommissie na de incidenten tijdens de wedstrijd tussen Standard Luik en RSC Anderlecht (2-1).

Carcela maakte tijdens de topper op Sclessin voor het oog van de camera’s een zogenaamde ‘bras d’honneur’ nadat zijn geweldige doelpunt na tussenkomst van de videoref was afgekeurd. Carcela stak ook zijn middenvinger op richting scheidsrechter Visser.

"Er is al veel over gepraat geweest", vertelt de dribbelaar volgens Het Nieuwsblad. "Maar met mijn gebaar wilde ik geen gebrek aan respect richting de ref tonen. Ik deed het niet richting hem. Het was meer een reactie van frustratie. Je scoort een mooie goal in een topwedstrijd en dan wordt hij afgekeurd. Mijn reactie was meer op het systeem bedoeld."

Plaats een reactie

Mrbai +448
dinsdag 19 februari 2019 om 16:31
Vuil karakter met gouden voetjes
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:50
medhi carcela zal 2 matchen geschorst worden en dit om standard te verzwakken terwijl brugge alle scheidsrechters en de var meekrijgt om zogezegd weer kampioen te kunnen worden maar vergeet dat maar!!!!! Standard wordt kampioen hehe…...en leko wordt ontslagen de bleiter……..
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:45
Wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten. Hij zou op zijn minst zijn fout mogen herkennen en als een volwassen man zijn eventuele straf uitzitten. Wat een voorbeeld voor de jeugd, pfff
Vind ik leuk
Rij +29
dinsdag 19 februari 2019 om 17:00
Uw reactie begrijp ik, voorbeeld voor de jeugd en zo...
Maar wat dan met Didillon, heeft ook een voorbeeldfunctie, en de jeugd leest meer media dan het naar een voetbalmatch kijkt...
Vind ik leuk
MoCa +686
dinsdag 19 februari 2019 om 17:14
Wat in de media is verschenen over Didillon en z'n favoriete woord is door de Waalse pers ruim uitvergroot en door hen in verband gebracht met Standard. Ze zagen uiteraard hun kans schoon om wat extra olie op het vuur te gieten in aanloop naar de match. Sensatiepers !!!
Vind ik leuk
Time +249
dinsdag 19 februari 2019 om 17:53
Meen je dit?
Vind ik leuk
Rij +29
dinsdag 19 februari 2019 om 19:28
Neen da zijn mijn duimen en ik kan ze niet tegenhouden... 😱
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:23
Didillon had dat inderdaad niet mogen zeggen, al vind ik een welgemeende fuck you naar de scheidsrechter toch nog een slechter voorbeeld.
Vind ik leuk
Rij +29
dinsdag 19 februari 2019 om 19:24
Das waar
Vind ik leuk
freejazz +2590
dinsdag 19 februari 2019 om 19:24
Zelden zoiets dom gelezen.
Vind ik leuk
Rij +29
dinsdag 19 februari 2019 om 19:30
Ik ben er zeker van da gij ne slimme zijt!
Vind ik leuk
freejazz +2590
dinsdag 19 februari 2019 om 19:39
Ge moogt gerust zijn.
Vind ik leuk
Gimini +1165
dinsdag 19 februari 2019 om 16:53
Fixe geldboete , 100.000 € of minimum een maandloon. Schorsing = competitie vervalsing.
Vind ik leuk
Rij +29
dinsdag 19 februari 2019 om 17:03
Welke sanctie ga je dan geven aan zware tackles op zijn enkels zoals de match tegen Den Antwarp???
Vind ik leuk
freejazz +2590
dinsdag 19 februari 2019 om 19:27
Jouw verdedigingsmethode bestaat enkel maar uit situaties ten berde brengen die totaal niet vergelijkbaar zijn met dit gegeven. Gelukkig voor Carcela dat hij jou niet als advocaat heeft.
Vind ik leuk
Rij +29
dinsdag 19 februari 2019 om 20:10
Proficiat, zo overgenomen uit de krant, en nog zonder fouten ook, vuistjes...
Vind ik leuk
freejazz +2590
dinsdag 19 februari 2019 om 23:18
Bewijs het, zeg me uit welke krant (naam + datum aub). Denk niet dat je dat zal lukken. Jij zuigt gewoon iets uit je kinderduimpje.
Vind ik leuk
TageMeister +7914
dinsdag 19 februari 2019 om 17:11
geef dezelfde sanctie als er zou gegeven worden in een jeugdmatch...
Ik vrees dat je er daar niet komt met 2 weken
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19229
dinsdag 19 februari 2019 om 17:32
F*ck the system 😅
Vind ik leuk
THOR4ever +3092
dinsdag 19 februari 2019 om 17:37
Onzin wat hij hier vertelt. Hopelijk trappen ze er niet in.
Vind ik leuk
Rimka96 +1214
dinsdag 19 februari 2019 om 17:39
Accepte tes conneries Mehdi!
Vind ik leuk
j.caesar +1329
dinsdag 19 februari 2019 om 17:41
Heel vindingrijk. Super van de clubadvocaat !
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:42
Nu het koorknaapje voor de zoveelste maal uithangen en als het lukt met zijn schijnheilig lachje het bondsgebouw verlaten en denken" ik heb ze weer goed bij hun kl......n "
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 17:58
Ware de Bever verteld weeral zever.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 19:21
Altijd beter dan de acties van dat stuk crapuul
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:02
Dat ze hem maar schorsen, een paar weken rust en dan kunnen alle zeikerds gerust slapen. Voorbeeld voor de jeugd, eens denken... Wasilewski was er zo eentje, De Bilde ook, Nilis de hoerenloper en gokverslaafde, Van Binst de alcoholverslaafde, Bayat op de tribune, Deschacht die gokt op eigen wedstrijden, Mboyo de veroordeelde groepsverkrachter, Mitrovic de beffer... Stuk voor stuk voorbeelden voor de jeugd. Carcela, nee, dat is de duivel want hij steekt zijn middenvinger op. Hopelijk maken ze dan ook eens werk van stadionverboden voor supporters die middenvingers opsteken. Ineens veel meer plaats in stadions.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:04
Wardje moet je laten doen, hij heeft het moeilijk in het leven, krampachtig en bovenal vruchteloos zoekend naar een reden van bestaan in deze frustrerende boze wereld.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 19:27
Het verschil met de übermensch die jij denkt te zijn kan ik ook voor mijn ploeg eerlijk zijn en sorry te zeggen als ik iemand (onbewust) gekwetst heb . Als je graag een beetje opvoeding krijgt wil ik U wel helpen
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 18:05
Is geen onzin wat hij vertelt, maar hij moet dat afleren, hoort gewoon niet.
Vind ik leuk
Rhrscl +22
dinsdag 19 februari 2019 om 18:10
Maar mensen toch. Sinds de var mag er niks meer geëist worden van schorsing op basis van tv beelden. Omdat dit aan de var voorbij is gegaan. Is hun eigen nieuwe reglement.... Dus......
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 18:11]
Vind ik leuk
Chroom +473
dinsdag 19 februari 2019 om 19:52
Spelers die vieren en hun truitje uittrekken krijgen zonder pardon geel, dit zou ook moeten gelden voor diegenen die vieren en hun schoen uittrekken.
Maar sommige spelers komen altijd goed weg met fratsen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws