Scheidsrechters Anderlecht-Club Brugge, Gent-Standard en Genk-Antwerp bekend

Scheidsrechters Anderlecht-Club Brugge, Gent-Standard en Genk-Antwerp bekend

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 14:37di 19-02-2019 om 14:37

Op speeldag 27 staan er weer enkele toppers op het programma. RSC Anderlecht neemt het thuis op tegen Club Brugge en KRC Genk bekampt Antwerp. KAA Gent opent de speeldag tegen rechtstreekse concurrent Standard Luik.

De scheidsrechter van speeldag 27 in de Jupiler Pro League zijn inmiddels bekend. Jonathan Lardot krijgt de leiding in de topper tussen Anderlecht en Club Brugge. Lawrence Visser neemt Genk-Antwerp voor zijn rekening.

Gent opent tegen Standard onder leiding van Erik Lambrechts en de speeldag wordt afgesloten door STVV-Charleroi. Alexandre Boucaut moet die wedstrijd in goede banen leiden.

Plaats een reactie

Mrbai +448
dinsdag 19 februari 2019 om 14:49
Vinden jullie ook dat Mr.Lardot voorlopig onze beste arbiter is in de JPL ?
Vind ik leuk
Rune1891 +6442
dinsdag 19 februari 2019 om 14:50
Bedoel je niet "de minst slechte"?
Vind ik leuk
Mrbai +448
dinsdag 19 februari 2019 om 14:55
Idd :(
Vind ik leuk
Mr. +59
dinsdag 19 februari 2019 om 20:19
Schot in de roos uw reactie :D
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 19:06
Absoluut. De meest consequente. En hij kan een topmatch onder controle houden. Niet zoals sommige andere arbiters in onze competitie...
Vind ik leuk
Dirkkk +218
dinsdag 19 februari 2019 om 14:56
Is het ook al bekend wie er in het varbusje zit met and - FCB, dat baart mij meer zorgen
Vind ik leuk
TageMeister +7914
dinsdag 19 februari 2019 om 15:00
Leko zijn geklaag erover baart mij zorgen
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:20
Idd, vorig jaar Verhaeghe zijn geklaag en insinuaties over omkoping betreffende de VAR en de arbitrage net voor de topper, had hem toen ook geen windeieren gelegd...
Vind ik leuk
Lodecol13 +3546
dinsdag 19 februari 2019 om 15:35
Hopelijk zien ze nu wel op ne meter ofz, oh de lijn was zoek of ne cm dat zien ze wel daar hebben ze geen lijn voor nodig in andl
Vind ik leuk
Rebel +2039
dinsdag 19 februari 2019 om 17:26
En fluiten ze handbal van vormerke wel en de penalty fout op Amuzu ,enz....
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 19:30
Vormer was geen hands... hij kan zijn hand toch moeilijk afkappen?
Vind ik leuk
Rune1891 +6442
dinsdag 19 februari 2019 om 20:00
Regels gelden enkel als het in zijn voordeel is... voor hen zal het altijd handspel blijven
Vind ik leuk
Dirkkk +218
dinsdag 19 februari 2019 om 16:00
Opdat de corruptie zou uitkomen? LOL
Vind ik leuk
Toca +50317
dinsdag 19 februari 2019 om 15:03
Ik zou zeggen laten we vooral hopen op een sportieve wedstrijd zonder discussies over scheidsrechter en VAR. Maar ik weet dat er mensen zijn die niet naar het voetbal kijken maar enkel naar de arbitrage en altijd een reden vinden om ze partijdig te vinden dus....
Vind ik leuk
Rebel +2039
dinsdag 19 februari 2019 om 17:23
Ze zijn al bang dat de schwalbes gezien gaan worden 😂😂
Vind ik leuk
Toca +50317
dinsdag 19 februari 2019 om 17:34
Proberen gaat mee maar met de var wordt het wel veel beter acteren.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 15:19
Als je goed/beter bent maakt de arbitrage niet (veel) uit. Bekijk op het einde van het seizoen, en meestal ligt dat in evenwicht/voordeel van de topclubs. Enkel in de topduels kan een (verkeerde) beslissing de doorslag geven. En om het op de confrontaties tussen FCB en SCAnderlecht te hebben, die waren steeds in het voordeel van de Brusselaars...............:)
Vind ik leuk
freejazz +2590
dinsdag 19 februari 2019 om 16:24
"Op het einde van het seizoen is alles in evenwicht", om dan op het einde fijntjes toe te voegen dat Brugge steeds benadeeld wordt.
Vind ik leuk
deket +247
dinsdag 19 februari 2019 om 17:10
Boucaut is de allerslechtste van de slechte generatie scheidsrechters en dat duurt nu toch al even. Elke wedstrijd die hij fluit blundert hij, je moet maar kunnen. En toch laat de bond hem maar begaan