Samatta is gelukkig bij KRC Genk: “Ik zou het hier tien jaar kunnen uithouden”

Samatta is gelukkig bij KRC Genk: “Ik zou het hier tien jaar kunnen uithouden”

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 14:48di 19-02-2019 om 14:48

Laatste update: dinsdag 19 februari 2019 om 14:50di 19-02-2019 om 14:50

Ally Samatta scoort het ene doelpunt na het andere dit seizoen voor KRC Genk. De geïnteresseerde clubs zullen zich waarschijnlijk snel melden bij de Limburgers. Tegenover Humo vertelt de goaltjesdief dat hij gelukkig is in Genk.

Samatta wil niet per se weg bij de leider van de Jupiler Pro League. “Ik ben gelukkig in Genk en ik zou het hier tien jaar kunnen uithouden. Tegelijk besef ik dat het vermoedelijk niet mijn eindstation is. We zien wel: zolang ik kan voetballen, ben ik gelukkig.”

De aanvaller laat weten dat zijn doel al bereikt is. "Ik droomde van Europa en ik ben er geraakt. Ik hoef mezelf geen enkele druk meer op te leggen, ik heb mijn droom toch al waargemaakt. Bovendien kan niemand zeggen wat de toekomst brengt."

Plaats een reactie

pie_111 +384
dinsdag 19 februari 2019 om 14:54
Een voetballer van Racing Genk die beweert om te blijven... Deze is dus binnen 2 weken weg :D
Vind ik leuk
Mrbai +520
dinsdag 19 februari 2019 om 15:04
Luyindama van Standard zei dit ook en 2 weken later was hij in Galatasaray :)
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20212
dinsdag 19 februari 2019 om 15:07
Om binnenkort een Pozuelo’ken te doen?
Vind ik leuk
Boerken +8548
dinsdag 19 februari 2019 om 15:35
Nu zo n uitspraken doen 😛
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:20
Al denk ik niet dat ie nog eens zo vaak zal scoren op 1 seizoen. Ik zou de kans grijpen mocht die zich aanbieden en vertrekken naar of sportief of financieel de grootste uitdaging.
Vind ik leuk
freejazz +2644
dinsdag 19 februari 2019 om 17:00
En waarom zou hij niet zo vaak scoren in de toekomst ? Het gekke is dat hij het merendeel van zijn doelpunten niet heeft gescoord op assists van Pozo, als je dat soms insinueert. De kenners zitten blijkbaar allemaal bij de andere clubs, en dus is die 'kennis' die ze hier rondstrooien steeds negatief getind.
Vind ik leuk
Rebel +2212
dinsdag 19 februari 2019 om 17:16
Kunnen we die dan ook Belg maken?
Vind ik leuk
Wolf1986 +2015
dinsdag 19 februari 2019 om 19:43
die is niet groot en sterk. Dat is blijkbaar de enige soort waar de KBVB naar kijkt.
Vind ik leuk
Jake Genk +219
dinsdag 19 februari 2019 om 17:39
Is dit een mondelinge overeenkomst ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws