Nieuwkomer Bolasie zorgt voor delirium bij Anderlecht na late goal tegen Antwerp

Nieuwkomer Bolasie zorgt voor delirium bij Anderlecht na late goal tegen Antwerp

Gepubliceerd: zondag 17 februari 2019 om 19:52zo 17-02-2019 om 19:52

Laatste update: zondag 17 februari 2019 om 20:00zo 17-02-2019 om 20:00

Anderlecht heeft een bijzonder goede zaak gedaan in de strijd om Play-Off 1. In het slot van de wedstrijd wist het nog te scoren: 0-1 winst.

Van een studieronde was hoegenaamd geen sprake in deze wedstrijd. Een stevig begin, enkele kleine kansen en heel wat geroep en gezangen van de Antwerpse fans. Het vuur zat zeker in deze partij, de neutrale toeschouwer kon er maar van genieten.

De beste (maar kleine) kansen waren ook voor de thuisploeg. Doelpunten puurde het daar echter niet uit. Dat het uiteindelijk nog 0-0 bij rust stond was vooral een geruststelling voor Anderlecht. Paars-wit moest in de tweede helft toch uit een ander vaatje tappen.

Al slapend uit de kleedkamer
De tweede helft was van mindere orde. Beide ploegen leken wat in slaap gevallen te zijn, de grote kansen bleven dan ook uit. Het leek een wedstrijd te gaan worden waarin één doelpunt over de winnaar kon beslissen.

Ingrepen van Rutten (de inbreng van Antonio Milic en Alexis Saelemaekers) zorgden ook niet meteen voor een groot verschil. Sinan Bolat en Thomas Didillon kregen het ondanks de lentetemperaturen toch koud.

Spannend slot
Tien minuten voor tijd werd werd het wel warm in de zestien van Anderlecht. Thomas Didillon raakte Didier Lamkel Zé (licht) en gaf The Great Old een strafschop. Na een ingreep van de VAR werd er echter geoordeeld dat de Kameroener te theatraal neerging.

Antwerp ging op zoek naar de overwinning en kreeg de beste kansen. Het doelpunt viel er ook, voor Anderlecht. In de allerlaatste minuut kon Yannick Bolasie dan toch eens flitsen. Hij maakte er 0-1 van. Owusu kreeg nog dé kans op de gelijkmaker, Didillon pakte uit met een geweldige redding en hield de nul.

Door de winst springt Anderlecht helemaal over Gent en zit het wat veiliger op de zesde plek. Het heeft drie punten voorsprong op de Buffalo's. Antwerp blijft steken op de vierde plek en heeft één punt achterstand op Standard.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@royal_antwerp_fc werd helemaal genekt door @rscanderlecht. In het slot van de partij scoorde @yannickbolasie de winning goal! 😮 #anderlecht #antwerp

A post shared by VoetbalPrimeur.be (@voetbalprimeur.be) on

Plaats een reactie

Smuuw +1348
zondag 17 februari 2019 om 19:56
Dikke assist 😍
Vind ik leuk
Toca +50317
zondag 17 februari 2019 om 20:04
SPORTING ANDERLECHT!!!! Lalalalalaalalalalala. 😜😜
Vind ik leuk
Brubru +5309
zondag 17 februari 2019 om 20:05
Ik leef met je mee. Dat je daar moet voor betalen.....
Vind ik leuk
Toca +50317
zondag 17 februari 2019 om 20:06
Goal en wat bier maakt dit goed. 😆😆
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 20:16
Toch raar he ....
We spelen de slechtste match ooit denk ik ,maar we winnen hem!
Dat is al goed dat we nu 3 punten bonus hebben en volgende week club....
In ben zo blij als een kind....
Vind ik leuk
Toca +50317
zondag 17 februari 2019 om 20:30
Ik ook. T was echt een match zonder kansen. Had meer van Antwerp verwacht. Gewoon niet willen winnen precies
Vind ik leuk
Freddyploiks +14976
zondag 17 februari 2019 om 20:54
Met dank aan Yari!
Terecht afgekeurde goal met bijhorende gele kaart trouwens. Het dreigde nog mis te lopen door een vrije trap na een denkbeeldige fout van Kara, die kopt gewoonweg een bal weg.
En voor de supersafe van Didillon gaat ook een fout vooraf op Bakkali. Ma bon, 3 dikke punten! Tjakaaaa
Vind ik leuk
Toca +50317
zondag 17 februari 2019 om 21:20
Ik neem aan dat je de penalty wil bedoelen want een afgekeurde goal heb ik niet gezien? Op voorhand was ik tevreden geweest met een punt maar had dan ook wel een veel meer voetballend Antwerp verwacht. Die waren blijkbaar ook dik tevreden met een punt.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14976
zondag 17 februari 2019 om 21:28
Ja, penalty
Vind ik leuk
Johnmor +694
maandag 18 februari 2019 om 06:24
Niet alleen Yari want het is Alexis die hem met een zeer goede pas de hoek instuurd. Dat zijn dus de 2 jongeren die het doen...
Vind ik leuk
1880 +476
zondag 17 februari 2019 om 21:08
Raar beste vriend? Dat noemen ze Ref van Driessche die in de eerste helft een penalty niet toekent, het spel doodlegt en zich laat aftroeven door de VAR in de tweede helft. Trek t jullie niet aan ... Den Anderlechtois zal er, voetbelbondsgewijs, ook wel deze keer bij zijn bij PO1, net zoals Gent en t miraculeuze Standard. Het zal gewoon, om t niet te veel te laten opvallen, een strijd worden voor t laatste ticket tussen Charleroi, STVV en Antwerp. 😉
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 21:13]
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 21:31
dat het mij geen kloten kan schelen,boerke ....
Vind ik leuk
camargue +6019
maandag 18 februari 2019 om 12:02
ik had geen andere reactie van u verwacht hoor... Slecht spelen, de schuld op de ref en de VAR steken, een penalty niet gegeven welke er totaal geen was! Spelers die zonder aanleiding voor dood op de grond vallen, enz ...

Vind je nu zelf dat Antwerp de pannen van het dak heeft gespeeld? Na 45 minuten is het balbezit 33 tegen 67 voor Anderlecht en Antwerp speelt dan nog thuis!

Vind je nu zelf het voetbal onder Boloni zo spectaculair? Afbraakvoetbal en loeren op de counter ...

Serieus blijven hé !
Vind ik leuk
Zetterberg +12755
zondag 17 februari 2019 om 20:10
Dat overleven we wel...
Vind ik leuk
MoCa +686
zondag 17 februari 2019 om 20:33
Waar is tropisteveel nu na al die negatieve kritiek de afgelopen weken ??? Supporter ben je in goeie maar ook in slechte periodes !!! Mauves till I die !!!!!!!!!!!!!! COYM
Vind ik leuk
Toca +50317
zondag 17 februari 2019 om 20:54
Waarschijnlijk die 3 punten aan t vieren he. 😊😊
Vind ik leuk
MoCa +686
zondag 17 februari 2019 om 21:06
Denk je dit echt want ie was nogal depri ???
Vind ik leuk
Toca +50317
zondag 17 februari 2019 om 21:12
Waarschijnlijk aan t vloeken dat we gewonnen hebben dan 😁😁😁
Vind ik leuk
Bart Joos +2658
maandag 18 februari 2019 om 09:28
Hier overtref je waarlijk de betreurde Rik DS.. :-):-)
Vind ik leuk
Toca +50317
maandag 18 februari 2019 om 09:52
Had het stevig vlaggen gisteren 😊😊😊 dat was best lang geleden.
Vind ik leuk
Lord Wenger +17710
zondag 17 februari 2019 om 20:14
Dikke? Die voorzet was toch van Verschaeren en niet van Bakkali? 😜

Just joking. Proficiat!
Vind ik leuk
Smuuw +1348
zondag 17 februari 2019 om 20:30
Een commentaar om in te kaderen 👌
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:50
(ik reageer op u zodat ik helemaal vaan boven sta het kan zijn dat ik van onder sta)Tropisteveel wher are you???????
Vind ik leuk
jericho666 +3540
zondag 17 februari 2019 om 19:57
Bende potenstampers oververdiend den boot in
Vind ik leuk
Brubru +5309
zondag 17 februari 2019 om 20:04
Beide ploegen verdienden NUL punten.
Vind ik leuk
Xytox +2794
zondag 17 februari 2019 om 20:22
Volgens mij zijt gij een verdoken FCB-supporter want als Zulte-supporter moet ge echt zo hoog niet van de toren blazen...
Vind ik leuk
Rebel +2039
zondag 17 februari 2019 om 20:26
Ben daar ook zeker van
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 20:48
Echte club supporter....
Je moet maar eens zien hoe hij op Anderlecht supporters reageert....
En dan hoe hij reageert op club....
Vind ik leuk
Heppen1J +865
zondag 17 februari 2019 om 20:33
Je moet alle jaren spelers huren van andere clubs
daar zeg men schooien tegen



Vind ik leuk
Brubru +5309
zondag 17 februari 2019 om 21:40
Ze hebben eens gewonnen en de "col" hebben ze al terug.
Over huren zou ik zwijgen.
Zegt de naam Sels, Markovic, Bruno, Onyekuro, Beric, Thelin, Saief, Dimata, Bolasie je iets.
Allemaal gehuurde spelers door .............. Anderlecht.
De schooiers-:)-:)
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 22:15
niet overdrijven he....
thelin gekocht,saief gehuurd met verplichte aankoop,dimata is ondertussen ook van anderlecht
Vind ik leuk
Brubru +5309
zondag 17 februari 2019 om 21:37
De lat ligt bij ons dan ook veel lager. In feite halen we budgetgewijs schitterende resultaten. 2 keer beker en 5 keer PO1.
Vind ik leuk
Wankstar123 +2376
maandag 18 februari 2019 om 13:28
Maar dat gaat niet, spijtig he.
Vind ik leuk
12a34b +1290
zondag 17 februari 2019 om 19:57
Het laatste fluitsignaal klonk als een ware verlossing. Match om snel te vergeten!
Vind ik leuk
Smuuw +1348
zondag 17 februari 2019 om 19:59
Ik ook, heb 10 € ingezet tijdens de 90ste minuut 😅😅
Vind ik leuk
Rimka96 +1214
zondag 17 februari 2019 om 19:57
Merci Didillon!
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 19:57
Dat doet deugd
Didillon wint de eerste keer punten....
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 21:35]
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1480
zondag 17 februari 2019 om 20:13
Ik hoop dat ge hier niet mee wilt zeggen dat het aan Didillon ligt ... enige transfer die rendeert.
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 20:14
Zeker niet...
Goeie keeper ,maar had nog geen match gewonnen....
Vandaag wint hij de match in de laatste minuut👍
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1480
zondag 17 februari 2019 om 20:43
👍 hij heeft ook de pech achter de zwakste ploeg van RSCA ooit te staan hè.
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 20:45
Ja ,daarom dat hij nog niet meer matchen gewonnen heeft he...
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1480
zondag 17 februari 2019 om 20:50
Nu versta ik u.. het zal hier aan de hoeveelheid pintjes liggen .. mijn paars-witte excuses ... we hebben dan dit jaar ook genoeg reden om veel te drinken 🤦‍♂️
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 20:53
Zeg dat wel...
Maar als we volgende week van club winnen ,toch nog po1 spelen en er alles aan doen om in de po club 2x te verlaan en Genk zo kampioen kan spelen,dan is mijn jaar toch nog goed....
Vind ik leuk
Zelfkweek +1373
maandag 18 februari 2019 om 13:41
Nu ben je aan het ijlen......jullie worden nog harder afgeslacht dan Genk 😉
Vind ik leuk
sus +1521
maandag 18 februari 2019 om 16:55
We zullen zien....
Het is toch al 20 jaar geleden...😁💪
Vind ik leuk
Zelfkweek +1373
maandag 18 februari 2019 om 18:41
Je weet blijkbaar niet wat jezelf schrijft......thuis vegen we zeker de vloer met jullie op....
En ik geloof zelfs dit weekend ook
Vind ik leuk
sus +1521
maandag 18 februari 2019 om 20:02
Ik weet heel goed waarover ik het heb...
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +1522
zondag 17 februari 2019 om 21:34
Proficiat Sus.
Niet verdiend en totaal onverwacht maar ik had ook nooit "Dat doet DeugD" met een T verwacht. ;-)
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 21:38
dank u wel voor uw bijdrage...
heel leerrijk....
en het was idd niet verdiend, voor zo een wedstrijd moesten ze punten aftrekken zowel voor ons als voor jullie...
want wij zijn slecht, maar als je denkt dat jullie goed zijn ,dan wens ik jullie nog veel succes....
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +1522
zondag 17 februari 2019 om 21:55
Ik nooit beweerd dat wij goed zouden zijn of waren, en dat kan je ook iets verder in de commentaren lezen, zo eerlijk ben ik ook wel.
Vind ik leuk
Bart Joos +2658
zondag 17 februari 2019 om 19:58
Ik wacht vol verlangen op de commentaar van Bölöni :-)
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 20:04]
Vind ik leuk
Dirk H +3423
zondag 17 februari 2019 om 20:00
Didillon redt 2 punten
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 20:00
Belangrijke overwinning voor paars-wit. Mogelijk de match van de mentale déclic... Op die Didillon ben ik toch wat jaloers en Verschaere wordt beter dan Trossard. Nu volgende week Brugge terug met de voetjes op de grond zetten. Maar pas op, je speelt dan wel tegen een instituut he...
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 20:01]
Vind ik leuk
Brubru +5309
zondag 17 februari 2019 om 20:00
Heb de moeite gedaan om deze match uit te kijken.
Nooit meer. In feite zouden beide ploegen punten moeten afgetrokken worden.
Wat was dat?
Dan was de match ZW-STVV gisteren een galamatch!!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 20:03]
Vind ik leuk
Rebel +2039
zondag 17 februari 2019 om 20:09
Had ze dan afgezet dan moesten we deze reactie niet lezen.
Verdiend gewonnen.
Hopelijk wat vertrouwen getankt
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 20:10]
Vind ik leuk
Zetterberg +12755
zondag 17 februari 2019 om 20:12
Wie verplicht je? Wereldpartij was dit niet en we nemen 2 punten zeer gevleid mee, blij dat je ons 0 punten gunt..
Vind ik leuk
Rebel +2039
zondag 17 februari 2019 om 20:17
Of -3 😂
Vind ik leuk
Zetterberg +12755
zondag 17 februari 2019 om 20:18
De prijs van paljas van dit forum ken ik! 🤔🤭
Vind ik leuk
Rune1891 +6442
zondag 17 februari 2019 om 20:01
Die Verschaeren, daar gaan ze nog plezier aan beleven
Vind ik leuk
wimdevos +635
zondag 17 februari 2019 om 20:01
Het geluk valt eens aan de andere kant...
Vind ik leuk
Wankstar123 +2376
zondag 17 februari 2019 om 20:07
Geluk? Antwerp 2de helft amper iets gedaan aanvallend.
Vind ik leuk
wimdevos +635
zondag 17 februari 2019 om 20:23
Als je pas in minuut 92 scoort, is dat een portie geluk in je match. Maar oververdiend, dat geef ik toe. 1 punt of 3 punten, een wereld van verschil op dit moment voor RSCA.
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 20:26
We mogen ook eens geluk hebben ,antwerp wou gewoon gelijk spel ....
Speelde vanuit de organisatie...
Vind ik leuk
wimdevos +635
zondag 17 februari 2019 om 20:27
inderdaad
Vind ik leuk
ROBSON +3929
zondag 17 februari 2019 om 20:02
Rotslechte match met onverdiende winnaar.........En dankzij de VAR alweer. Nu ja Antwerp roept dit op zichzelf af.
Vind ik leuk
Toca +50317
zondag 17 februari 2019 om 20:05
Paljas. Ge moet de speler wel raken om een penalty te krijgen
Vind ik leuk
Wankstar123 +2376
zondag 17 februari 2019 om 20:08
Niet op reageren. Lokt gewoon reacties uit.
Vind ik leuk
Brubru +5309
zondag 17 februari 2019 om 20:08
Hij raakt hem wel degelijk maar volgens mij ook te licht voor een penalty.
Bolat voor een keer geen matchwinnaar maar in de fout.
Perfecte hold-up!
Vind ik leuk
Zetterberg +12755
zondag 17 februari 2019 om 20:13
Zelfs lamkel ze begon te lachen en vond er nauwelijks iets aan...maarja
Vind ik leuk
Rebel +2039
zondag 17 februari 2019 om 20:21
Ja er zijn ploegen die gewend zijn om voor schwalbes wel een penalty te krijgen,dan wordt het moeilijk om onpartijdig te blijven.
Vind ik leuk
Brubru +5309
zondag 17 februari 2019 om 20:31
Ik zeg toch dat Ik het geen penalty vond. Al raakt de keeper wel heel licht de speler, alleszins meer de speler dan de bal.
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 20:50
Volgens mij raakt de speler de keeper...
Sleept echt met zijn voet tegen didillon....
Maar dat kan jij moeilijk zien he als club supporter...
Jaja Brubru ...
Meer voor club dan voor zulte....
Vind ik leuk
Brubru +5309
zondag 17 februari 2019 om 21:44
Dus je geeft toe dat ze mekaar hebben geraakt. OK dan.
En eerlijk ik had liever Genk zien winnen deze middag dan Club.
Vind ik leuk
Zetterberg +12755
zondag 17 februari 2019 om 22:12
Maar nog liever had je vandaag Antwerp zien winnen...schat ik
Vind ik leuk
Brubru +5309
zondag 17 februari 2019 om 22:32
Helemaal niet. Heb het niet voor hun soort voetbal;
Ik hoor zopas dat Rutten het geen verdiende zege vond. Ik was dus niet de enige.
Vind ik leuk
Zetterberg +12755
zondag 17 februari 2019 om 22:36
Geen verdiende zege...ik heb gezegd dat we 1 punt verdiende en 2 gevleid waren! Jij spreekt van een hold-up, maar bij een hold-up moet er wel één ploeg iets meer verdiend hebben?
Dat kun je moeilijk beweren
Vind ik leuk
ROBSON +3929
zondag 17 februari 2019 om 20:09
Var heeft toch ingegrepen........omgekeerd was dit gewoon penalty. De 8ste keer in het voordeel van jawel.....
Vind ik leuk
Wankstar123 +2376
zondag 17 februari 2019 om 20:13
Maat, niet te veel azijn op ne zondag he! Niet goed voor de gezondheid
Vind ik leuk
Mr. +59
zondag 17 februari 2019 om 20:14
Kleine meneer
Vind ik leuk
Heppen1J +865
zondag 17 februari 2019 om 20:22
Kleine kleuter
Vind ik leuk
TageMeister +7914
zondag 17 februari 2019 om 20:24
Fopduik van de bovenste plank...
Vind ik leuk
Xytox +2794
zondag 17 februari 2019 om 20:28
De speler zei zelf dat het geen penalty was, en nog zit ge erover te janken. Bij FCB was het idd penalty geweest, en anders was de scheids geschorst, maar bij elke andere ploeg is dit gewoon een correcte beslissing...
Vind ik leuk
Geertvdd +4000
zondag 17 februari 2019 om 20:08
Commentaar van de speler na de wedstrijd: 'Hijbheeft me geraakt. Allez, niet echt, maar toch geraakt.' Tja...
Was voor mij heen penalty...
Vind ik leuk
Zetterberg +12755
zondag 17 februari 2019 om 20:14
Lol, interview van het jaar...wel eerlijk, een beetje oneerlijk maar toch eerlijk 😁
Vind ik leuk
Geofpurple +6742
zondag 17 februari 2019 om 20:24
Ge kunt het ook anders stellen, dankzij de Var wordt geen match beslist met een schwalbe, maar dat vond jij dan wrs weer terecht wrs
Vind ik leuk
Brubru +5309
zondag 17 februari 2019 om 20:36
Wees dan ook zo eerlijk om toe te geven dat de VAR ook had moeten tussenkomen toen Anderlechtde 2-1 scoorde tegen Eupen. Toen heb Ik niemand van Anderlecht gehoord.
En wie zegt dat de VAR zou ingegrepen hebben als het aan de andere kant gebeurde ?
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 20:38]
Vind ik leuk
Zetterberg +12755
zondag 17 februari 2019 om 20:39
Jou dan weer wel...
Vind ik leuk
Geofpurple +6742
zondag 17 februari 2019 om 21:04
Laten we allemaal es beginne met eerlijk zijn, als we moeten beginnen oplijsten wie waar benadeeld werd, gaan we lang bezig zijn. Was het ook niet antwerp die tot aan de winterstop het meest bevoordeeld werd met beslissing van VAR.

Slotsom van het weekend. Brugge wint oververdiend. Antwerp had het voordeel in de eerste helft. Diddillon brengt rsca punten. Voor een keeper met zijn kwaliteiten mag dat eens. Dat Antwerp geen penalty kreeg is gewoon terecht.

Conclusie: het kampioenschap is nog niet over, en wanneer stvv en Standard volgende week winnen, denk ik dat we de po deelnemers kennen.
Vind ik leuk
Lord Wenger +17710
maandag 18 februari 2019 om 14:56
Dat is zo, volgende week kan al allesbepalend worden. Maar tegen Standard wil ik niet verliezen, de afgelopen confrontaties in het achterhoofd hebbende (dubieuze beslissingen en reacties achteraf van de Standard zijde).
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 20:28
Als je stront op het veld doet zorg dan dat er niks in je ogen komt....
Dankzij de var....
Laat me niet lachen , paljas
Vind ik leuk
Freddyploiks +14976
zondag 17 februari 2019 om 21:07
ROBSON, drink uw papfles leeg en ga slapen manneke.
Vind ik leuk
DDT +3950
zondag 17 februari 2019 om 22:56
Hij moet zijn groentepap eerst op eten 😀
Vind ik leuk
w-b forever +1724
zondag 17 februari 2019 om 20:04
Oef eindelijk!!!Nu effe op adem komen en wellicht uitkijken naar volgende week zondag.Da's het gevoel van een rsca sup dat nu overheerst.
Vind ik leuk
Wankstar123 +2376
zondag 17 februari 2019 om 20:09
Eigenlijk wel ja.
Vind ik leuk
Zetterberg +12755
zondag 17 februari 2019 om 20:16
Yes indeed!
Vind ik leuk
Zelfkweek +1373
maandag 18 februari 2019 om 18:52
Uitkijken.......met knikkende knieën ?
Vind ik leuk
Dirk H +3423
zondag 17 februari 2019 om 20:09
De jeugd doet het: Saelemaekers, Verschaeren, Didillon
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
zondag 17 februari 2019 om 20:35
Didillon jeugd ? :o
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 20:12
Zo een overwinning doet deugd, op het veld van die bende marginalen!!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 20:13]
Vind ik leuk
Wankstar123 +2376
zondag 17 februari 2019 om 20:17
Eerder fanatiek bij Antwerpen. Een paar weken geleden hebben we verloren op het veld van de marginalen die u wellicht bedoelt
Vind ik leuk
Ku Ma +551
zondag 17 februari 2019 om 20:30
Marginalen zitten er in elke club hoor, daar ben jij het levende bewijs van!
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +1522
zondag 17 februari 2019 om 21:37
Eerlijk gezegd kom ik dankzij jouw commentaar vandaag pas mijn eerste marginaal tegen en ik zat nochtans op den Bosuil vanmiddag. ;-)
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19229
zondag 17 februari 2019 om 20:13
Prachtactie van Verschaeren, mooi! 👏
Vind ik leuk
MoCa +686
zondag 17 februari 2019 om 20:14
Knappe nuchtere analyse van Fredje na de match. Hopelijk raken we nu eindelijk uit de hoek waar de klappen vallen !!! COYM
Vind ik leuk
Brick +1108
zondag 17 februari 2019 om 20:18
Ik denk dat de helft van dit forum technisch even sterk is als die santini, hallucinant toch? In welk universum kan je het ooit goedpraten dat we geen nieuwe spits gaan halen zijn in de winter? Voor de rest saaie fysieke match, zoals bijna iedere match van Antwerp
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1480
zondag 17 februari 2019 om 20:48
Volledig correct. Grootste fout in de winterstop.. santini houden en geen andere spits in de plaats... santini had van mij nog mogen blijven als pinchhitter moesten we eens ene nodig hebben maar voor de rest kan hij niet mee.
Technisch één van de zwakste spitsen ooit bij ons... helaas is het wel een gewoonte aan het worden dat er spitsen komen zonder of met weinig techniek..
Vind ik leuk
freejazz +2590
zondag 17 februari 2019 om 22:32
Ruilen regen Gano misschien ?
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1480
zondag 17 februari 2019 om 23:04
Niks tegen niks ruilen daar doen we niet aan mee. We zullen ons opofferen en we pakken Trossard pakken en dan krijgen jullie topper Santini 👌
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 20:19
Als je thuis speelt moet je altijd spelen om te winnen en niet om niet te verliezen. Boloni toptrainer? M'n reet!!!
Vind ik leuk
Heppen1J +865
zondag 17 februari 2019 om 20:24
gevecht voetbal van Antwerp
deksel op je neus
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 20:49
Met alle respect voor Anderlecht maar dit was het moment om ze te pakken en wat doet die kuttrainer. Spelers opstellen die nog geen prei uit de grond kunnen stampen entactisch iedereen laten wegkruipen in de 16 inclusief zijn spits die naam onwaardig. Van mij mag hij vertrekken. Zal nooit een fan worden maar dat is wss duidelijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 21:35]
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 20:52
even tenvolle genieten van die driepunter
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +1522
zondag 17 februari 2019 om 21:53
Volgens mij was een overwinning niet verdiend geweest, voor geen van beide ploegen trouwens, maar we roepen het eigenlijk weer een beetje over ons zelf uit van wat er vandaag gebeurt.

Een veel te behouden start tegen een weinig indrukwekkende tegenstander en na het eerste kwartier was de wedstrijd zowat totaal in evenwicht op alle vlakken.
En dan denk ik toch dat indien er een beetje meer durf en drang naar voren toe getoond was geweest dat we Anderlecht pijn hadden kunnen doen maar blijkbaar hadden coach en spelers daar een andere mening over.

De "penaltyfase" bleek uiteindelijk terecht gecorrigeerd te zijn door de VAR als ik de beelden achteraf zag, dat Lamkel Ze daar nog eens geel bovenop krijgt was dus ook terecht, de reden dat Van Damme tijdens heel het gebeuren daar ook geel krijgt is me feitelijk een beetje ontgaan maar laat zich raden.

Een gelijkspel was meer op zijn plaats geweest volgens mij ook al was het een knappe voorzet en dito doelpunt waarbij Bolat niet helemaal vrijuit gaat.
In de laatste twee minuten kon aanvallen dan ineens weer wel, maar ook maar enkel omdat het plots moet.
Dat heb je dan een beetje zelf gezocht denk ik dan...

Maar goed, voor ons is er uiteindelijk nog niets verloren of het moest zijn dat we het de volgende vier wedstrijden totaal laten afweten maar zelfs dan denk ik dat Antwerp PO-1 nog haalt met alle onderlinge duels die er nog komen tussen de kanshebbers.

Proficiat aan de Anderlechtsupporters met de drie punten, ook al is het niet echt van harte. ;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 21:58]
Vind ik leuk
Freddyploiks +14976
zondag 17 februari 2019 om 23:24
Bedankt voor de knappe reactie
Vind ik leuk
Geofpurple +6742
maandag 18 februari 2019 om 00:18
Zoals steeds bij jou Dirk. Leuke stuk tekst, goede analyse en bedankt voor de welgemeende proficiat naar ons toe, ook al is dat niet geheel van harte, wat volkomen te begrijpen is.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 14:20]
Vind ik leuk
Zetterberg +12755
maandag 18 februari 2019 om 07:25
Proficiat aan de antwerpsupporters, want dat was wel top!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:47
Tropisteveel where are you??????????????,
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws