OPSTELLING: Rutten mist Dimata, maar kan wel beroep doen op Cobbaut

OPSTELLING: Rutten mist Dimata, maar kan wel beroep doen op Cobbaut

Gepubliceerd: zondag 17 februari 2019 om 17:03zo 17-02-2019 om 17:03

Laatste update: zondag 17 februari 2019 om 17:46zo 17-02-2019 om 17:46

De tweede topper van speeldag 26 gaat tussen Antwerp en RSC Anderlecht. The Great Old hoopt plek drie weer te veroveren terwijl paars-wit vecht voor een plek in play-off 1.

Antwerp verloor afgelopen speeldag zeer verrassend met 2-1 op het veld van rode lantaarn Sporting Lokeren. Laszlo Bölöni en zijn manschappen hopen die blamage recht te trekken tegen rechtstreekse concurrent Anderlecht.

RSC Anderlecht mag zich geen puntenverlies meer veroorloven. Het kan een zeer goede zaak doen in de strijd om play-off 1. KAA Gent verloor van Waasland-Beveren. Coach Fred Rutten zit met geblesseerden Bornauw, Lokonga en Obradovic.

Eerder op het seizoen speelden beide clubs 1-1 gelijk. Sinds de terugkeer van Antwerp naar de Belgische hoogste klasse kon The Great Old nog niet winnen van paars-wit.

Poll

Wie gaat winnen?

(287 stemmen)

Plaats een reactie

Rsca-fan99 +1480
zondag 17 februari 2019 om 17:12
Ben benieuwd wie het vuil werk gaat moeten opknappen op het middenveld ... zowel Kums als Zulj zijn niet het type om dat te doen.. hopelijk komen we hierdoor geen kracht tekort tegen de fysieke sterkte van Antwerp.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
zondag 17 februari 2019 om 17:14
Waarom start Kayémbe niet ?
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1480
zondag 17 februari 2019 om 17:21
Dat vroeg ik me ook af. Zeker tegen de sterkte van Antwerp. We zullen zien als de voetballende keuze de juiste is. Vroeger speelden we altijd met voetballers en wonnen we dus laten we hopen dat die terugkeert.
Vind ik leuk
Smuuw +1348
zondag 17 februari 2019 om 17:55
Ik dacht dat ie even rust kreeg. Kreeg vorige week ook een ferme tik. Maar als invaller kan dat wel tellen als het moet.
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 18:23
Omdat hij bakkali wil laten spelen....
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
zondag 17 februari 2019 om 18:26
Heeft er vroeger mee samen gewerkt...
Zal wel meespelen
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 18:28
Ja maar die heeft echt nog niks gepresteerd ....
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
zondag 17 februari 2019 om 17:12
Kayémbe eruit ? Seriously ?
Dia gaan ze missen hoor.

Alweer Santini ... :/
Speel dan met een valse 9 he, alles beter dan dat.

Weeral Bakkali :(. Zet dan toch Amuzu.
Vind ik leuk
TageMeister +7914
zondag 17 februari 2019 om 17:38
zijn beide te plat !
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
zondag 17 februari 2019 om 17:49
Bakkali en Santini zijn beide te plat ja. Kayémbe en Amuzu echter niet.
Vind ik leuk
TageMeister +7914
zondag 17 februari 2019 om 18:05
wat brengt amuzu bij? daar komt 0,0 dreiging vanuit voort

niet doelgericht,zwakke voorzetten
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
zondag 17 februari 2019 om 18:25
Wat brengt Bakkali bij ?
Amuzu was gestaag aan het groeien en werd al dreigender naarmate de tijd. Nee zet Bakkali er dan maar op die niet eens denkt aan zijn teamgenoten...
Vind ik leuk
Brick +1108
zondag 17 februari 2019 om 17:39
Bent u neutrale fan? Als neutrale fan zou u toch graag voetballend middenveld van RSCA zien? En Bakkali tja die wil de neutrale fan idd niet zien
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
zondag 17 februari 2019 om 17:50
Kayémbe is een prima 6, hoor. Redelijk wat potentieel en brengt soms rust in het middenveld
Vind ik leuk
DDT +3950
zondag 17 februari 2019 om 17:29
Bakkali, serieus. Laat amazu daar toch starten. En zelfs als bakkali drie keer scoort verander ik mijn mening niet.
Vind ik leuk
Ku Ma +551
zondag 17 februari 2019 om 17:33
Feit is wel dat de tweede helft het steeds in elkaar zakt... misschien moeten ze dan maar zorgen dat hun spel minder vermoeiend is ... de eerste helft lopen ze veel en de tegenstander blijft in verdediging staan en dan bekoop je dit 2de helft. Toch als niemand topfit is
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 17:34]
Vind ik leuk
TageMeister +7914
zondag 17 februari 2019 om 17:37
Top transfers van ons werelds bestuur ! ne spits hebbe we nodig, dus kopen we ne flankspeler....
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:16
3-0
Vind ik leuk
ROBSON +3929
zondag 17 februari 2019 om 18:56
Raar..... Antwerp altijd uitverkocht? Behalve tegen Anderlecht.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 19:59
Hoe was Cobbaut zijn match?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws