Standard duwt Lokeren verder in de problemen en spoelt nederlaag Genk weg

Standard duwt Lokeren verder in de problemen en spoelt nederlaag Genk weg

Gepubliceerd: vrijdag 15 februari 2019 om 22:22vr 15-02-2019 om 22:22

Laatste update: vrijdag 15 februari 2019 om 22:23vr 15-02-2019 om 22:23

Standard Luik heeft in eigen huis Sporting Lokeren met 3-1 opzijgezet. De rode lantaarn kan de gewonnen partij van Antwerp aldus geen goed vervolg geven. De Rouches herstellen zich na de nederlaag tegen KRC Genk.

Al na een kwartier stond de thuisploeg al op voorsprong. Razvan Marin zette Standard op voorsprong. De Rouches hadden alles duidelijk onder controle en nog voor rust leek de wedstrijd gespeeld. Maxime Lestienne knalde het leer mooi in de rechterbovenhoek.

Twintig minuten voor tijd maakte Renaud Emond de 3-0. De aanvaller werd vrijgespeeld door Carcela en faalde niet. Een kwartier voor tijd zorgde Oliver Deschacht nog voor de 3-1, maar het mocht niet baten voor Lokeren. Zo duwt Standard de rode lantaarn nog verder in de problemen.

Plaats een reactie

j.caesar +1329
vrijdag 15 februari 2019 om 22:27
En Deschacht mocht spelen, ondanks een gokveroordeling. Dat kan allemaal bij de KBVB
Vind ik leuk
Freddyploiks +14976
zaterdag 16 februari 2019 om 08:32
Jazeker, en hij scoort dan nog ook! Komaan Olli!
Caesar werkt bij het parket of de kansspelcommissie?
Vind ik leuk
Kingambo +2651
vrijdag 15 februari 2019 om 22:36
Nog 1 match en we staan 2de
Vind ik leuk
Vancamp +276
zaterdag 16 februari 2019 om 03:39
Mpoku vergeet Overmeire een hand te geven ,standard wordt populairder met de dag,boerkes uit zaire?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 03:41]
Vind ik leuk
Freddyploiks +14976
zaterdag 16 februari 2019 om 08:34
Neen, dat is daar normaal. Fair-play is nog niet ontdekt in Luik. Zelfs na een overwinning laten ze zich telkens weer van de kleinste kant zien. Dat heet daar passie of temperament.
Vind ik leuk
JDP +664
zaterdag 16 februari 2019 om 10:01
Geeeeeeuuuuuuwwww
Vind ik leuk
Dan4red +1155
zaterdag 16 februari 2019 om 12:09
Freddyke, ik heb nu de laatste weken uwe commentaar gelezen en daar zit niet veel tussen dat iets zou bijdragen aan dit forum. Ik weet dat je je aantal "postings" wil opdrijven, maar als het moet zonder toegevoegde waarde, dan zijn er nog andere hobbies die je toch kan uitvoeren, ipv al die onzin hier te verkopen... waste of our and your time !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws