Onthuld: 'Van Holsbeeck wilde Anderlecht-speler naar Antwerp FC loodsen'

Onthuld: 'Van Holsbeeck wilde Anderlecht-speler naar Antwerp FC loodsen'

Gepubliceerd: vrijdag 15 februari 2019 om 09:01vr 15-02-2019 om 09:01

Herman Van Holsbeeck werd enkele maanden geleden aan de kant geschoven bij RSC Anderlecht. Sindsdien bekleedde hij geen officiële functie meer, maar hij adviseert wel onder meer Antwerp FC. Zo probeerde hij een Anderlecht-speler naar de Bosuil te loodsen.

Het Laatste Nieuws weet dat Van Holsbeeck afgelopen zomer Andy Najar had aangeboden bij Antwerp. De Hondurees kwam weinig aan spelen toe onder Hein Vanhaezebrouck, mede door een blessure en de ontbolstering van Alexis Saelemaekers. Zowel Najar als Anderlecht zagen een vertrek niet zitten, waardoor de poging van Van Holsbeeck op niks uitdraaide.

Maatje van D'Onofrio
Daarnaast probeerde de gewezen sportief directeur van paars-wit ook om Olivier Deschacht richting Antwerp te stuwen, maar een akkoord kwam er niet. De ouderdomsdeken koos echter voor Sporting Lokeren.

De link met Antwerp kwam er dankzij Luciano D'Onofrio. Zijn band met Van Holsbeeck is al jaren opperbest, waardoor beide heren elkaars hulp maar wat graag aannemen.

Plaats een reactie

Freddyploiks +14976
vrijdag 15 februari 2019 om 09:21
Focking Herman
Vind ik leuk
sus +1521
zondag 17 februari 2019 om 08:15
onder herman hebben we elk jaar voor de titel gespeeld....
al de rest is dikke zever!
coucke is fout geweest door hem buiten te gooien!!!!!
want nu is het goed he!!!
zelfs in de wintermercator hebben ze de verkeerde spelers aangekocht....
een centrumspits?????waar zit hij?????
Vind ik leuk
Toca +50317
vrijdag 15 februari 2019 om 09:25
Herman bleek Bayat van den Aldi te zijn.
Vind ik leuk
E.V +2916
vrijdag 15 februari 2019 om 09:36
RWDM, Lierse en RSCA....die zijn kerkhof ligt al vol.
Vind ik leuk
blondel +3523
vrijdag 15 februari 2019 om 21:22
Nee R.W.D.M. is kapotgegaan door mister Michel.
Vind ik leuk
E.V +2916
vrijdag 15 februari 2019 om 22:37
@ Blondel, gij verteld toch zomaar iets jong....Toen Verschueren bij RSCA was heeft hij tot tweemaal toe RWDM proberen te redden...Anderlecht betaalde zelfs de verlichting in het Edmond Machtens stadion...
Vind ik leuk
j.caesar +1329
vrijdag 15 februari 2019 om 10:34
De kern van 35 heeft RSCA grotendeels aan hem en zijn maatje Bayat te danken
Vind ik leuk
Heppen1J +865
vrijdag 15 februari 2019 om 15:43
Je bent ook Roger VDS en Collin. vergeten COLLIN zat er enkel om zijn zakken te vullen en Roger heeft Herman te veel macht gegeven
dat is het rusultaat na al die jaren






Vind ik leuk
Lupo +600
vrijdag 15 februari 2019 om 11:53
oud nieuws
Vind ik leuk
Heppen1J +865
vrijdag 15 februari 2019 om 14:04



Daar moet je alleen Herman Vanholsbeek voor heten
eerst een puim maken en dan spelers komen kapen
schoon voorbeeld RWD LIERSE. ANDERLRCHT wie is het volgende
slachtoffer?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 14:05]
Vind ik leuk
E.V +2916
vrijdag 15 februari 2019 om 14:17
Antwerp zeker?
Vind ik leuk
Watcher +1081
vrijdag 15 februari 2019 om 18:25
Is Arnesen dan de TD van de LIdl of Verschueren jr, de Albert Hein versie van zijn vader?
Vind ik leuk
MoCa +686
vrijdag 15 februari 2019 om 20:07
Beste Herman, doe zo verder achter de schermen, en Antwerp zal binnenkort terug naar af zijn door u en uw vriendjes !!! Hoop dat ze u vlug doorhebben !!!
Vind ik leuk
RSCA2703 +119
vrijdag 15 februari 2019 om 22:54
Ik zie hier veel reactie, maar de realiteit is dat de opvolgers het niet veel beter doen (want eigenlijk doen ze het slechter). Maar ja......tijd is nodig zeker?? Als ik het goed voor heb is de core business van RSCA voetbal, en op dat vlak heb ik het in ieder geval nog nooit zo slecht geweten als vandaag. In plaats van met spanning uit te kijken naar het resultaat van FCB-Genk moeten we nu vooral met toegenepen billen richting Freethiel kijken, en hopen dat de mannen van Custovic AAG 3 punten afhandig maken, veeleer dan zelf te durven hopen 3 punten te kunnen pakken op de Bosuil. Dit ons de realiteit waar we nu in verzeild zijn, en dit ondanks een tweet van onze voorzitter, ongeveer dag op dag een jaar geleden na een nederlaag op KVO, dat we nog een paar weken geduld moesten hebben en dat met zijn komst alles veel beter zou worden. Intussen zijn we meer dan 50 weken verder en is het slechter dan ooit. Kampioen, Europees overwinteren, dit werd ons voorgespiegeld (dixit de voorzitter was het huiswerk al af in juni, daar waar dit andere seizoenen geduurd had tot eind augustus). Toen bleek dat het niet echt lukte kwam begin december het bericht dat er nog geloof was in de titel, en dat er hard zou worden toegeslagen met direct inzetbare versterkingen tijdens de winterstop. Intussen hebben we al 8 punten verspeeld dit kalenderjaar en blijken de wintertransfers nog niet helemaal wedstrijdfit te zijn.... Toch kwam 3 weken geleden nog uit de mond van Michael Verschueren dat de ambitie bleef top 2 te spelen. De hamvraag is wie hier uitblinkt in naïviteit, de supporters die alle bullshit slikken, of het bestuur die zelf in hun eigen leugens geloven??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws