Exit Verstraete bij KAA Gent? 'Belgische topclub toont stevige interesse'

Exit Verstraete bij KAA Gent? 'Belgische topclub toont stevige interesse'

Gepubliceerd: vrijdag 15 februari 2019 om 08:31vr 15-02-2019 om 08:31

Laatste update: vrijdag 15 februari 2019 om 08:32vr 15-02-2019 om 08:32

KAA Gent strijdt samen met RSC Anderlecht en STVV voor de laatste twee plaatsjes in de top-zes, zo ziet het er althans naar uit. De Buffalo’s hebben heel wat talent rondlopen. Met Birger Verstraete is er zelfs een Rode Duivel, al vertrekt hij mogelijks deze zomer.

Het contract van de centrale middenvelder loopt slechts één jaar meer, waardoor de kans bestaat dat hij komende zomer vertrekt uit de Ghelamco Arena. Het Laatste Nieuws ziet Verstraete een mooie transfer maken na dit seizoen.

Interesse van topclub
De krant weet dat een niet-nader genoemde Belgische topclub concrete interesse toont voor de Gent-sterkhouder. Verstraete had afgelopen maand al de kans om Gent te verlaten, maar toen legde hij de interesse vanuit Turkije en Italië naast zich neer.

Verstraete is een jeugdproduct van Club Brugge, maar echt doorbreken kon hij daar niet. Na een tussenstap bij KV Kortrijk belandde de éénvoudig Rode Duivel bij de Buffalo's. Afwachten of hij komende zomer al dan niet een nieuwe club beet heeft.

Plaats een reactie

vrijdag 15 februari 2019 om 08:43
Titel bevestigd wat ik al altijd zeg. Gent is GEEN topclub :-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 08:48
🎯
Vind ik leuk
Polleken 77 +2239
vrijdag 15 februari 2019 om 08:50
Natuurlijk is Gent geen topclub. Er is in België maar 1 topclub en dat is FC Boeren. Zo weet je al waar Verstraete naar toe gaat.
Vind ik leuk
Brubru +5309
vrijdag 15 februari 2019 om 09:32
Geloof ik niets van.
Vind ik leuk
TageMeister +7914
vrijdag 15 februari 2019 om 09:44
zijn wij boeren? dat jullie NEKKEN zijn geworden is duidelijk, maar nog lang niet de grootste top-club van België :D
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 09:44
Neen, dat dénk jij, groot verschil...
Vind ik leuk
Biezebaaze +115
vrijdag 15 februari 2019 om 10:06
Een uitspraak met 0 % inhoud en 100 % provocatie. Afgelopen jaren heeft Gent bewezen deel uit te maken van de Belgische top, zowel in Europa als in de Play-offs. Het vermogen komt niet uit de zak van een rijke stinkerd. Het is de hele club die Gent top maakt en niet één individu.
Vind ik leuk
Brubru +5309
vrijdag 15 februari 2019 om 10:12
Het belangrijkste is wat jij van je club vindt, niet wat de anderen daar van vinden.
Wat niet wil zeggen dat ik Gent (nu al) een top club zou vinden.
Vind ik leuk
THOR4ever +3092
vrijdag 15 februari 2019 om 12:37
Puur qua budget zijn er maar 2 : Brugge en Anderlecht, maar Gent is op dat vlak een mooie derde, met toch anderhalve keer zoveel budget als Standard. Ik verwacht dat het budget van Antwerp de volgende jaren nog toeneemt en minstens Standard gaat inhalen. Het potentieel is er in ieder geval. Dat Genk, met 1/3de het budget van de grote twee een keer meedoet helemaal bovenaan kan eens gebeuren, maar dat zal/kan structureel niet het geval zijn.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 12:47]
Vind ik leuk
THOR4ever +3092
vrijdag 15 februari 2019 om 12:48
Puur qua budget zijn er maar 2 : Brugge en Anderlecht, maar Gent is ook op dat vlak een mooie derde, met toch anderhalve keer zoveel budget als Standard. Ik verwacht dat het budget van Antwerp de volgende jaren nog toeneemt en minstens Standard gaat inhalen. Het potentieel is er in ieder geval. Dat Genk, met 1/3de het budget van de grote twee een keer meedoet helemaal bovenaan kan eens gebeuren, maar dat zal/kan structureel niet het geval zijn.
Vind ik leuk
Zelfkweek +1373
vrijdag 15 februari 2019 om 13:46
1 zwaluw maakt de lente niet man..........blijven dromen 😉
Vind ik leuk
reality +363
vrijdag 15 februari 2019 om 18:09
Beste, in Belgie bestaan geen topclubs meer en blijven herhalen van het verleden is enkel onzin.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 10:11
Dit zou wel eens Genk kunnen zijn want Clement had altijd een boontje voor Birger, al ten tijde van z'n periode als belofte trainer bij ons.
Vind ik leuk
j.caesar +1329
vrijdag 15 februari 2019 om 10:37
Weer een nietszeggende bijdrage met een leugenachtige titel
Vind ik leuk
vampire81 +1340
vrijdag 15 februari 2019 om 11:06
mag zeker naar het buitenland trekken, die zeer potige grasduiker kan de belgische competitie meer dan gerust missen
Vind ik leuk
Polleken 77 +2239
vrijdag 15 februari 2019 om 11:46
Grasduiker ? Opleiding gekregen bij Brugge.
Vind ik leuk
Reagens +3189
vrijdag 15 februari 2019 om 11:50
Ja. Ge kunt duidelijk zien waar hij zijn opleiding heeft gekregen.
Vind ik leuk
Lord Wenger +17710
vrijdag 15 februari 2019 om 12:50
Het Gantoise bashing comité is ook weer aanwezig. Mochten jullie clubs moeten komen van de put waaruit Gent gekropen is zouden jullie wel anders piepen..
Vind ik leuk
MoCa +686
vrijdag 15 februari 2019 om 20:17
Om bij een 'topclub' in België te slagen zal hij wel z'n soms drieste acties wat moeten kunnen intomen. Degelijke voetballer, maar soms er wat over !!!
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 22:15
Ja en waarom niet doorgebroken bij club, same old story, te LICHT bevonden net als de vallende jager enz enz .....
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 22:15
Ik denk dat er een typfoutje is gemaakt genK is een topclub!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws