Club Brugge met 0-1 de rust in, kritiek op Horvath bij doelpunt

Club Brugge met 0-1 de rust in, kritiek op Horvath bij doelpunt

Gepubliceerd: donderdag 14 februari 2019 om 21:49do 14-02-2019 om 21:49

Laatste update: donderdag 14 februari 2019 om 21:53do 14-02-2019 om 21:53

Na 45 minuten spelen in Club Brugge – FC Salzburg staat het 0-1. Zlatko Junuzovic wist Ethan Horvath te verslaan. Bij het doelpunt zag de doelman van Club Brugge er niet goed uit. Op Twitter krijgt Horvath de nodige kritiek.

Lees ookGOAL: Horvath glijdt uit op zandbak en wordt enkele tellen later geklopt

Plaats een reactie

THOR4ever +3092
donderdag 14 februari 2019 om 21:55
Niet zagen. Het is een talentvolle doelman, en ja, ook die maken wel eens een inschattingsfout. Bluvn goan !
Vind ik leuk
vampire81 +1340
donderdag 14 februari 2019 om 22:16
een compleet waardeloze loser, onbegrijpelijk dat ze die nog steeds niet buiten gesmeten hebben, dat moest al zeer ruimschoots een jaar gebeurd zijn

ik kan er toch echt niet bij dat ook maar iemand daar iets zou in zien, zijn die dan allemaal blind of zo, dat ziet ge toch wel onmiddellijk dat die niks waard is en dat daar niks mee aan te vangen is en de kans dat dat op termijn zou kunnen beteren is gewoon totaal onbestaande
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 08:46
De enige loser hier, ben jij op dit moment.

Pure en heeeeel erg goede lijnkeeper. Iemand met prachtige reflexen en zeer snelle behendigheid.
Vind ik leuk
E.V +2916
donderdag 14 februari 2019 om 21:57
Club Brugge en keepers?....De enige goeie die ze ooit hadden was hun ex trainer...lol
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:04
Jensen, Verlinden , Bryan waren super, na Bryan was het sukkelen tot en met nu
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:23
Ach we gaan weer een paar verschillende in de goal zetten zoals vorig seizoen en misschien worden we weer kampioen dan. No problem.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:26
het is niet omdat hij 1 flater maakt dat hij gewisseld moet worden maar we hebben er toch al veel beter gehad
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:33
Den Dany kon ook af en toe eens flateren hoor en Birger had wereldsaves en handen voor de ogen ballen die hij binnen liet. Herinneren durven het geheugen serieus filteren hoor.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:36
maar ze pakten toch veel meer punten dan Horvath en hadden tenminste uitstraling maar zelf de beste keepers maken fouten
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 03:54
Welke Bryan was dat dan???
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 05:36
Vermoedelijk bedoeld hij Ryan
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 05:37
sorry Ryan
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 05:41
Life of (B)ryan *Always look on the bright side of life*
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:59
Wanneer gaan bestuur en staf inzien dat Club veel te weinig voetballend vermogen hebben van achter en Dennis op links komaan, zet daar Diatta
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:06
En Hans en Ruud denken dat ze in de Jupiler league bezig zijn... Nee, jongens, in Europa krijgen jullie wel kaarten voor uw vuile fouten ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:27
Aja daarom dat Heynen en Malinovky en Samatta geen geel kregen, of wacht eens........................
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:48
Ja, maar die krijgen in België ook geel hoor... Lomp?
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:59
was maar verder...
Vind ik leuk
Heppen1J +865
vrijdag 15 februari 2019 om 18:46
Kinderachtig ventje
Vind ik leuk
Philip R. +390
donderdag 14 februari 2019 om 23:04
Kzal es komen kakken op uwe witte was, debiel...
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 06:22
Kak maar op die van Leko, die heeft er genoeg wit gewassen...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 06:23]
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:33
Club met of zonder Diatta een groot verschil
Vind ik leuk
Hhti +1646
vrijdag 15 februari 2019 om 00:32
Zeer onterecht, hiermee de kranten vullen is pure waanzin. Dat Raes eerst maar verstandig een wedstrijd becommentarieerd. Want dit trekt pas echt op niets. Mechele gaat evenzeer in de fout, en de lob (goal) was er toch gekomen. Deze speler kreeg dat moment gewoon teveel vrijheid op de rechter kant van FCB. Jammer voor Amrabat en Cools maar was niet goed.
Vind ik leuk
Mario_ +1927
vrijdag 15 februari 2019 om 08:22
wat een waardeloze supporters....
Is een zeer goede keeper, en heeft dat getoond sinds hij vertrouwen krijgt.
Gisteren komt hij uit, en als hij dan daar vlak voor de man opduikt is hij plots de keeper die het spel leest...nu schuift hij uit en komt in deze penibele situatie.....so what.

Vind ik leuk
Watcher +1081
vrijdag 15 februari 2019 om 18:24
Moet er een andere voetbalsite dan VP komen? Weer een belachelijke titel. Moet Club een andere spits halen? of een ander middenvelder, misschien een paar flankverdedigers?
maakt 1 foutje, terwijl Van Aken en co kansen bij de vleet missen. En neen, ben absoluut geen club supp
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws