Clement kiest bewust voor Pozuelo: 'Hij wordt opgeslorpt door zijn ploegmaten'

Clement kiest bewust voor Pozuelo: 'Hij wordt opgeslorpt door zijn ploegmaten'

Gepubliceerd: woensdag 13 februari 2019 om 08:32wo 13-02-2019 om 08:32

Laatste update: woensdag 13 februari 2019 om 09:15wo 13-02-2019 om 09:15

Racing Genk gaat donderdag in het kader van de Europa League op bezoek bij Slavia Praag. Philippe Clement nam in zijn selectie verrassend genoeg ook Alejandro Pozuelo op, die een vertrek wil forceren. De Genk-coach heeft daar volgens Het Nieuwsblad een goede reden voor.

In een open brief maakte Pozuelo duidelijk dat hij absoluut weg wil bij Genk. 'Een bijzonder vreemde situatie, die ongetwijfeld geen goed kan doen aan de voorbereiding en de gemoedsrust van de spelersgroep', opent de krant.

De krant denkt dat Clement een duidelijke reden heeft om Pozuelo mee te laten afreizen. 'Het zou best kunnen dat de Spanjaard mee moet naar Praag omdat hij dan tot vrijdag wordt opgeslorpt door zijn ploegmaten - gisteren op training bleek de sfeer nog niet verzuurd. Én om hem zo ver weg te houden van zijn manager.'

Mondelinge overeenkomst
Pozuelo hoopt aan de slag te gaan bij Toronto FC, waar hij drie keer meer kan verdienen. Genk weigert elke medewerking, omdat zij geen vervanger meer kunnen halen. Bovendien kwamen beide partijen recent – zij het mondeling – overeen dat ze samenwerken tot het einde van het seizoen.

Plaats een reactie

Geertkeano +549
woensdag 13 februari 2019 om 08:49
Volges Belgisch recht is een mondelinge afspraak rechtsgeldig dus staat Genk sterk in zijn schoenen
Vind ik leuk
Cripler +624
woensdag 13 februari 2019 om 09:07
En hoe ga je dat sterk maken dat die afspraak weldegelijk bestaat ? Hun woord tegen dat van pozuelo.
Vind ik leuk
BW +539
woensdag 13 februari 2019 om 09:24
Met die persconderentie staat Genk heel sterk in zijn schoenen.Zoiu mij niks verbazen moest Pozo binnenkort een nieuwe manager aanstellen. Tenzij deze makelaar nog meer vuile spelletjes gaat spelen....
Vind ik leuk
freejazz +2644
woensdag 13 februari 2019 om 09:58
Omdat het ook vermeld staat op het mailverkeer tussen beide partijen, en op mails hoeven geen handtekeningen te staan om rechtsgeldigheid te bevatten.
Vind ik leuk
VaSy +1234
woensdag 13 februari 2019 om 11:38
Hij heeft het gisteren in een open brief bevestigd.
Daar heeft hij in zijn eigen voet geschoten.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 09:32
Makelaar dit makelaar dat.als pozuello sterk in zijn schoenen stond zei die ik blijf blijf en basta..
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 09:45
Opgeslorpt worden... In welke serie gaan we die aflevering zien?
the walking dead of fear the walking dead?
z nation kan niet meer want dat stopt nu na seizoen 05.
Vind ik leuk
Wankstar123 +2668
woensdag 13 februari 2019 om 10:41
Stop Z Nation? Da kunt ge nie menen eh
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 11:28
yep, seizoen5 is het laatste.
(net seizoen gezien; waardig eind)
Vind ik leuk
Wankstar123 +2668
woensdag 13 februari 2019 om 13:30
Kzal ook nog eens tijd maken
Vind ik leuk
Quizmaster +1136
woensdag 13 februari 2019 om 12:00
Vind gewoon dat Pozo moet begrijpen dat Genk zich zo opstelt, zij kunnen niemand anders halen.
IEDEREEN in Genk gunt hem (en Trossard, Berge, Samata,Maehle) hun toptransfer! Maar speel toch eerst kampioen, heel Genk hunkert daar nog eens naar!
Vind ik leuk
w-b forever +2062
woensdag 13 februari 2019 om 14:47
De phille had beter voor psycholoog gestudeerd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws