Pozuelo heeft helemaal afgedaan na statement: 'Run for the money'

Pozuelo heeft helemaal afgedaan na statement: 'Run for the money'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 22:40di 12-02-2019 om 22:40

Kan de bom tussen KRC Genk en Alejandro Pozuelo nog ontmijnd worden? De Spanjaard wil koste wat het kost ingaan op een lucratieve deal uit Canada, maar volgens Genk heeft het op papier staan dat Pozuelo deze winter niet meer zou vertrekken. Geert De Vlieger denkt er het zijne van.

Pozuelo ontkent in alle toonaarden dat hij ooit schriftelijk bevestigd heeft om minstens tot komende zomer bij de Limburgers te blijven. Dat liet de spelmaker dinsdag verstaan in een officieel statement. Het lijkt erop dat hij het spel hard zal willen spelen, tot aan het bittere eind. Een juridische veldslag dient zich aan.

In de ogen van De Vlieger gaat Pozuelo zijn boekje stevig te buiten. 'Net statement van Pozuelo gelezen, in het vervolg ook stoppen met dit soort onnozelheden', sneert de analist en oud-doelman richting de Spaanse technicus. De hashtag die hij eraan toevoegt, is even veelzeggend: run for the money.

Plaats een reactie

TageMeister +7158
dinsdag 12 februari 2019 om 22:50
Als geertje het zegt
Vind ik leuk
TageMeister +7158
dinsdag 12 februari 2019 om 23:01
Als ze dit effectief op papier hebben, dat ze dit dan tonen, dan is de kous af...
Vind ik leuk
Chroom +440
woensdag 13 februari 2019 om 00:50
Juridische bewijzen leg je ten gepaste tijden neer op de rechtbank maar niet in de media.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:03
Het klopt toch. Je sluit een contract af x-tijd met een club te spelen. Als je weg wil en de club wil je niet laten gaan dan heb je pech, dan had je minder lang moeten tekenen. Als Pozu 3 maanden geleden was uitgevallen had KRC toch ook niet kunnen zeggen, ja maar nu gaan wij je niet meer betalen want je bent gekwetst. Dan zegt een speler toch ook ja maar contract ... .
Vind ik leuk
MrComment +2102
woensdag 13 februari 2019 om 00:13
Dat klopt maar in zijn geval staat er naar verluidt ook een afkoopsom in dat contract waaraan Toronto wil voldoen.
Vind ik leuk
Udovic +42
woensdag 13 februari 2019 om 00:21
Het gaat om de interpretatie van de transferperiode. Conform Genk is de Belgische de norm, conform Pozuelo gelden alle markten.
Dat zal dan de rechter moeten oordelen.
Het is goed dat Genk voet bij stuk houdt, het laat zien niet met zich te laten sollen.
Vind ik leuk
Peed +575
woensdag 13 februari 2019 om 06:45
Mja, als er twijfel bestaat omtrent die clausule zal een rechtbank nagaan wat de gemeenschappelijke bedoeling van de partijen was. Als ik mij niet vergis heeft Pozuelo een aantal weken terug in de media verklaard dat hij het seizoen uitdoet bij Genk.
Vind ik leuk
blondel +3282
woensdag 13 februari 2019 om 09:46
Als hij gekwetst is ,is dat een werkongeval.Dan word je verder betaalt.Dus dat is geen vergelijking.
Vind ik leuk
Freddyploiks +14112
dinsdag 12 februari 2019 om 23:32
Gewoon laten vertrekken, met een ongemotiveerde Pozuelo ben je niks.
We zullen het moeten aanvaarden, de echte clubspelers bestaan niet meer. (Wij hadden er 1 en zetten hem dan nog aan de deur)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:54
Wat hebben we geleerd vandaag ? 1é dat een afkoopsom voor Uw beste speler enorm hoog moet zijn , 2de dat in het contract de transferperiodes zijn opgenomen waarin eventueel een speler mag vertrekken , 3de een akkoord dat de speler nooit de wet '78 mag gebruiken
Vind ik leuk
Udovic +42
woensdag 13 februari 2019 om 00:16
Volgens mij is dat laatste niet wettelijk
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:52
Dat zou wel eens goed kunnen , maar puntje 1 en 2 wel denk ik
Vind ik leuk
Vancamp +226
woensdag 13 februari 2019 om 01:55
Hoe zou je zelf zijn.
Vind ik leuk
Dan4red +1036
woensdag 13 februari 2019 om 05:23
je moet een kat een kat noemen...iedereen hier, indien hij een veelvoud kan verdienen op een ander, twijfelt voor geen moment, en doet het licht uit en de deur toe...dat is in het voetbal niet anders. Pozuelo wil liever de toekomst van zijn familie gewaarborgd zien, en als dat beter kan in Toronto, wel waarom niet...
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 07:48
De toekomst van zijn gezin is al lang gevrijwaard, die hoeven nooit meer te werken. En wat maken die 3 maanden nu uit om poen te scheppen. Dan stonden de ploegen ook in het rijtje om hem over te nemen. En veel mooiere als Toronto. Eerst op de persconferentie beloven aan de supporters dat hij blijft tot einde seizoen, van mij mag hij enkele weken naar de B-kern tot zijn kop weer op Genk staat.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 15:00
Je hebt gedeeltelijk gelijk. Heel veel zouden het inderdaad doen en voor de ene is het al meer begrijpelijker dan voor de andere maar er zijn gelukkig ook nog spelers die vooral trofees willen winnen. Een debruyne zal nooit naar china of canada gaan, een ronaldo is al ver in de 30 kan zeker ook naar china maar kiest voor juventus om prijzen te winnen. Dat noem ik pas echte sportmensen. Spijtig genoeg zijn er te veel carascos, pozzos en witsels in de wereld.
Vind ik leuk
Dan4red +1036
woensdag 13 februari 2019 om 15:45
Begrijp je gedeeltelijk...maar stel je jezelf eens voor in zijn schoenen, en wees eerlijk, je zou hetzelfde doen, geld is geld...that what's makes this world turn-around ;-)
Vind ik leuk
Caria13 +39
woensdag 13 februari 2019 om 05:32
Ik verdien ook meer op mijn nieuw werk en doe hetzelfde maar rustiger aan. Beter kon gewoon niet. Maar ik deed wel mijn opzeg.
Daar dient dat contractje voor die je hebt ondertekend.
Maar pozuelo gaat zowiezo geen klote meer doen op veld dus ik zou ook geen beroep meer doen op hem
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws