Vannieuwkerke maakt zich niet populair na Brugse derby: Kus mijn kl*ten

Vannieuwkerke maakt zich niet populair na Brugse derby: "Kus mijn kl*ten"

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 20:00di 12-02-2019 om 20:00

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 20:21di 12-02-2019 om 20:21

De Brugse derby zorgde afgelopen weekend voor verhitte discussies. Vooral Irvin Cardona sprong in het oog door een vlag van Cercle te planten op de middenstip van het Jan Breydelstadion. Karl Vannieuwkerke keurde dat af, maar kreeg daarom heel wat tegenkanting.

Via Twitter deelt hij een persoonlijk bericht dat hij heeft ontvangen van een Cercle-supporter. Daarin wordt Vannieuwkerke fors beledigd. "Prachtige reactie binnen. Hier kan ik echt van genieten!", reageert Vannieuwkerke met een kwinkslag.

Vannieuwkerke was na de wedstrijd tussen Cercle en Club bijzonder streng voor Cardona. Hij benadrukte zelfs dat Cardona een schorsing zou moeten krijgen voor zijn actie. Hij had het ook over een 'calimerocomplex'. Dat wordt hem duidelijk niet in dank afgenomen. 

Plaats een reactie

w-b forever +1369
dinsdag 12 februari 2019 om 20:18
Kus mijn kloten zei karl ook tegen zijn vriendin en van het een kwam het ander.Wat blijkt nu dat ze al een aantal maanden zwanger is.
Vind ik leuk
freejazz +2159
dinsdag 12 februari 2019 om 23:42
Worden ze tegenwoordig op deze manier al zwanger ? Amai, de tijden zijn veranderd.
Vind ik leuk
TheLord +226
dinsdag 12 februari 2019 om 20:29
https://www.facebook.com/dk.willem - dat streepje moest dikker zijn Karl.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:32
Darwin had ook gelijk Karl : man comes from ape !
Trek het je allemaal niet aan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:45
Einstein had gelijk : 2 zaken zijn oneindig: Het heelal en de DOMHEID van de mensen. Oei oei oei wat hebben ze de boeren toch aangedaan met deze ludieke actie! Stopt nu eens allemaal met zeiken, draai die knop om want moeder schelt toch de patatten op de gazet van vandaag.
Iedereen die hier op reageert is begaan met zijn eigen groot EGO en die van club nog het meest!
Vind ik leuk
Vlad +3712
dinsdag 12 februari 2019 om 22:19
1: Gij reageert...
2: Uw ego staat in hoofdletters...
đŸ€”
Vind ik leuk
Boktor +776
dinsdag 12 februari 2019 om 20:47
Karl had overschot van gelijk. Totaal ongepastwat deze pipo van Cercle deed na een zeer onverdiend punt.
Vind ik leuk
foerie +7
dinsdag 12 februari 2019 om 21:44
Vannieuwkerke heeft eindelijk kleur bekent, hij is een club-supporter in hart en nieren. Hij kan nu bij Telenet naast Joos gaan zitten en dan kunnen ze samen met z'n beidjes de wedstrijden van club gaan becommentariëren. Hilarisch wordt dat !!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:44
Die stomme kloot kunnen ze best veldrijden bij vrouwen laten becommentariëren. Heeft die debiel niets anders te doen?
Vind ik leuk
ronkes +9
dinsdag 12 februari 2019 om 23:00
Dat hebben die vrouwen zeker niet verdiend
Vind ik leuk
Vancamp +225
woensdag 13 februari 2019 om 02:02
Karl moet zichzelf maar een afvragen dat hij de VRT toch niet teveel verdiend in acht genomen al zijne zever .Hij weet wel wat ik bedoel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws