Toch comeback voor Vanden Borre? Ex-ploegmaat Wilhelmsson helpt hem

Toch comeback voor Vanden Borre? Ex-ploegmaat Wilhelmsson helpt hem

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 19:48di 12-02-2019 om 19:48

Is de profcarrière van Anthony Vanden Borre dan toch niet helemaal afgelopen? De 31-jarige (oud-)verdediger zat in Dubai, waar hij aan zijn comeback leek te werken.

Dat doet hij samen met ex-ploegmaats Christian Wilhelmsson. De 39-jarige ex-voetballer heeft in Dubai een fitnessbedrijf dat topsporters begeleidt. "Anthony is hier vijf weken geweest", zegt Wilhelmsson bij Het Nieuwsblad.

"Ik weet dat hij wat problemen heeft gekend, maar nu zit hij goed in zijn vel. Hij was al in vorm en wil nu ook opnieuw trainen. Dag in dag uit beet hij op zijn tanden, maar hij nam zelf het initiatief om naar hier te komen", geeft de Zweed aan.

Betekent dit ook de terugkeer van Vanden Borre? "Of hij echt aan een comeback denkt moet je hemzelf vragen, maar hij heeft nog kwaliteiten: technisch en fysiek. Ik kan het weten want ik begeleid ook Premier League-spelers", aldus Wilhelmsson.

Plaats een reactie

Ikzelf1 +180
dinsdag 12 februari 2019 om 20:07
Pff dat verhaaltje worden we ook beu .
Vind ik leuk
Freddyploiks +14068
dinsdag 12 februari 2019 om 20:13
En toch gelezen? Hebbes!😀
Vind ik leuk
Lodecol13 +3114
woensdag 13 februari 2019 om 11:18
Dat moet ge toch niet gelezen hebben ,de titel alleen zegt genoeg
Vind ik leuk
firedwarf +3647
dinsdag 12 februari 2019 om 20:31
Kunnen ze zeker gebruiken bij Anderlecht, ne echte krijger op en naast het veld :D
zolang ze hem maar leren om zijn eigen ploeg niet aan te vallen
Vind ik leuk
JoeCanoe +1214
woensdag 13 februari 2019 om 00:19
Zou het onterecht zijn als hij dat wel zou doen?
Vind ik leuk
w-b forever +1369
dinsdag 12 februari 2019 om 20:39
Marc en michael wat houd jullie tegen?
Vind ik leuk
j.caesar +828
dinsdag 12 februari 2019 om 20:48
Zijn verleden en de omvang van zijn hersenen ... Om uw vraag te beantwoorden.
Vind ik leuk
12a34b +1257
dinsdag 12 februari 2019 om 20:46
Part infinite
Vind ik leuk
ScheveStek +1884
dinsdag 12 februari 2019 om 20:49
Hier is weer seh! Mijne favoriet!

Vraag mij af wat nu zijn mening over de kleedkamer zou zijn 😄
Vind ik leuk
Mckenzie +4537
dinsdag 12 februari 2019 om 20:55
Tja, Vandenborre!? En toch was het ooit een geweldige speler. Een echte ket, een mauve. De naieve Mckenzie denkt dan, laten we 't probe...neen laat maar.
Vind ik leuk
tropisteveel +1870
dinsdag 12 februari 2019 om 21:01
you must be joking, Duncan!
Vind ik leuk
Marcenkie +150
dinsdag 12 februari 2019 om 20:55
Ik zou hem halen.....die ontbreekt nog....
Vind ik leuk
tropisteveel +1870
dinsdag 12 februari 2019 om 20:55
Anthony ' die problemen heeft gekend'
Zijn er al momenten geweest dat hij GEEN
problemen had?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:11
Laat die maar waar dat hem zit.

Al problemen genoeg bij Anderlecht!
Vind ik leuk
JoeCanoe +1214
woensdag 13 februari 2019 om 00:20
Vrije speler en heeft het befaamde Anderlecht DNA ... dit is een buitenkans.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws