Opvallend: flinke barst in het huwelijk, maar Pozuelo reist met Genk naar Praag

Opvallend: flinke barst in het huwelijk, maar Pozuelo reist met Genk naar Praag

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 16:30di 12-02-2019 om 16:30

Gezien alle commotie rondom Alejandro Pozuelo zou je haast vergeten dat Racing Genk donderdag in de Europa League moet aantreden tegen Slavia Praag. Opvallend genoeg stapt Alejandro Pozuelo mee op het vliegtuig.

Pozuelo legde dinsdagmiddag een nieuwe bom onder het huwelijk met Racing Genk, door openlijk uit te schreeuwen dat hij wil vertrekken. Pozuelo ontkent dat hij een akkoord bereikt heeft met Genk waarin staat dat hij tot 14 juni 2019 bij de Limburgers zou blijven. Toronto FC, de club waar Pozuelo naar toe wil trekken, zou advocaten in hebben gezet om het contract van Pozuelo uit te pluizen.

Ondanks de onrust reist Pozuelo woensdag gewoon met zijn ploegmaats mee naar Tsjechië. Pozuelo maakt deel uit van een 21-koppige selectie, waarin zijn aanwezigheid het meest opvalt. Neto Borges en Casper De Norre kunnen wel hun Europese debuut voor Genk maken. De Japanner Junya Ito, de derde winteraankoop van de koploper, moet nog wachten op zijn eerste optreden.

Genk moet het in de heenwedstrijd verder stellen zonder Sander Berge, die nog altijd in de lappenmand zit. Ook voor Jhon Lucumi komt het duel blijkbaar te vroeg.

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 16:36
Ik had hem gewoon thuis gelaten zonder meer hij hoort niet meer in de selectie van Genk vind ik hij is persona non grata voor Genk zoals hij doet. begrijp het niet.
Vind ik leuk
Dan4red +1036
dinsdag 12 februari 2019 om 16:38
Dat zal wel om juridische regels zijn !!!
Vind ik leuk
freejazz +2156
dinsdag 12 februari 2019 om 19:54
Zeer juist.
Vind ik leuk
Quizmaster +515
dinsdag 12 februari 2019 om 17:14
Mss omdat ze nu eens zonder zijn manager met hem kunnen babbelen?
Zal wel van moeten zijn..het is niet omdat hij mee is dat hij ook gaat spelen eh
Vind ik leuk
ekakia +445
dinsdag 12 februari 2019 om 17:28
Als dit gebeurt met iemand die bij Feyenoord speelt, gaan de meesten dat normaal vinden.
Ik vind het ook doodjammer als Anderlechtsupporter, indien hij nog vertrekt. Ik geniet ook van zijn kunstjes. Maar het is al 100x aangehaald. Hij heeft een opstapclausule. Dat betekent dat je dus logischerwijze tijdens Ă©lke mercato kan opstappen.
Al blijft het jammer dat hij een persconferentie belegd heeft waarin hij zei dat hij wou blijven tot aan het einde van het seizoen.
Vind ik leuk
taz +274
dinsdag 12 februari 2019 om 17:55
Als ze hem nog laten meespelen zijn ze bij genk wel achterlijk.
denk je dat die zijn voetje nog gaat zetten?
moest maar eens gekwetst raken, zitten we nog met hem tot einde
van seizoen. is op dit moment een kankergezwel dat zo snel mogelijk
verwijderd moet worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:01
Misschien haalt zijnvoetbalhart het dan wel! đŸ€ž Ik vind het als supporter van Genk heel erg wat hij (met hulp van zijn opdringerige makelaar) de club en zijn supporters aandoet. Maar als mens snap ik hem wel. Ik hoop dat zijn drang om een prijs te pakken groter zal blijken dan de roep van die dollars...
Vind ik leuk
Marcus_A +1943
dinsdag 12 februari 2019 om 18:35
Hopelijk hoort hij je dit zeggen...
Vind ik leuk
freejazz +2156
dinsdag 12 februari 2019 om 19:56
Ekakia, hier een beknopte samenvatting van die persconferentie :
Mijn vrouw vindt dat ik de ploeg tot het einde van het kampioenschap moet helpen, ze weet dat ik heel gelukkig ben hier in Genk. Mijn vader vertelde mij ook van te blijven en is nu heel erg blij.
Ik blijf hier omdat we de titel kunnen halen, nu de ploeg verlaten zou ik niet over mijn hart krijgen. Ik moet de ploeg nu helpen.
Mijn ploegmaats reageerden heel blij, wij zijn ook op en naast het veld een hechte groep. En als kapitein vind ik dat ik hier nog veel te doen heb.
Boodschap voor de fans. Ik wil ze bedanken want ze geven me veel liefde. Ze doen ons (mijn vrouw en ik) als echte Genkenaar voelen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:57]
Vind ik leuk
Intel +1473
dinsdag 12 februari 2019 om 19:38
Dat ge voor het geld kiest kan ik snappen maar eerst een verbeterd contract tekenen zeggen dat ge kiest voor het sportieve om dan 2a3 weken later toch te vertrekken , bij mij zou hij niet meer spelen zelfs niets op de bank . Nog +- 3 maand en het seizoen is voorbij daarop had hij toch kunnen wachten . Moest dit bij mijn ploeg zijn zou ik liever hebben dat hij zo snel mogelijk weg is liever vandaag als morgen .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws