Groot hiaat bij Genk na vertrek Pozuelo: Hij is het bindmiddel van die ploeg

Groot hiaat bij Genk na vertrek Pozuelo: "Hij is het bindmiddel van die ploeg"

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 14:43di 12-02-2019 om 14:43

KRC Genk zit de komende dagen toch te vrezen om een vertrek van Alejandro Pozuelo. De Spanjaard wil absoluut verhuizen naar Canada (of China). Bij Genk kan dat heel slechte gevolgen hebben in de titelstrijd.

Dat zegt Jacques Sys, hoofdredacteur van Sport/Voetbalmagazine. "Kan Genk zijn vertrek opvangen? Moeilijk. Hij is het bindmiddel van die ploeg", geeft hij aan.

Hij ziet één mogelijke oplossing, maar lijkt er toch niet helemaal in te geloven. "Je kunt Malinovskyi een rij vooruit schuiven, maar dat is toch een ander type voetballer", klinkt het.

Een rechtstreekse vervanger lijkt Genk ook niet te hebben voor Pozuelo. De Limburgers haalden afgelopen zomer Ivan Fiolic wel naar België. De Kroaat speelde echter nog maar 177 minuten voetbal voor Genk, ofwel net geen twee volledige wedstrijden.

Plaats een reactie

Jake Genk +226
dinsdag 12 februari 2019 om 15:22
Onmogelijk te vervangen !
Vind ik leuk
firedwarf +4228
dinsdag 12 februari 2019 om 20:49
iedereen is te vervangen als ge maar lang genoeg wacht en de juiste spelers aantrekt... Skoko was ook niet te vervangen gudjohnsson ook niet en toch verving skoko gudjohnsson als 10 en nu Pozuelo skoko als 10 ( als je de kampioensploegen ( of bijna kampioensploegen) in aanmerking neemt...)
Vind ik leuk
Quizmaster +1133
dinsdag 12 februari 2019 om 15:44
Iedereen moet nu nog meer samenwerken..Fiolic kansen geven..
Als hij donderdag/zondag goed afwerkt is Pozo mss al vergeten :-)
PozoWIElo
Vind ik leuk
j.caesar +1929
dinsdag 12 februari 2019 om 16:14
Kerkhoven liggen vol met onvervangbare mensen. Ludyniama was ook een aderlating voor Standard tot de volgende match waarin Bokadi opstond. Vergeet die Pozuelo !
Vind ik leuk
9000 +470
dinsdag 12 februari 2019 om 16:30
Het lijkt erop dat het bindmiddel flink geschift is en de mayonaise niet meer pakt...
Vind ik leuk
Mijnclub +143
dinsdag 12 februari 2019 om 16:30
Laat Trossart maar eens spelen op die positie.
Hij heeft ook snelle voetjes en doorzicht.

We doen er best aan om het hoofdstuk Pozuelo snel af te sluiten voordat het de gehele ploeg infecteert.
Ik begrijp dat hij kiest voor het geld maar dat had hij dan vorige maand moeten doen. Nu steekt hij de ploeg een mes in de rug.
Van al het schone dat hij ons gebracht heeft blijft niets anders over dan een heel wrange nasmaak en een hoop schijnheiligheid van zijn kant.
Vind ik leuk
wesleyvb +1374
dinsdag 12 februari 2019 om 18:46
onmogelijk te vervangen in deze periode van titelstrijd ! maar toch maar die 8miljoen pakken Genk en OPROTTEN met die Klootzak ! Ga maar naar China, als ge daar zo doet, zet de Chinese maffia ne revolver tegen uwe kop, dan zulde snel bijtekenen
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 12 februari 2019 om 19:16
Rustig e mannekes, het is en blijft uiteindelijk 'maar' voetbal
Vind ik leuk
freejazz +2644
dinsdag 12 februari 2019 om 20:25
Stel je nu echt eens in onze plaats, je zou wel anders spreken. Wij zijn niet de club die de titels binnenhaalt zoals jullie dat steeds deden, voor ons is dit HET moment om er ook nog eens van te proeven, en dan dit. Neen Geof, als supporter zou jij voor onze situatie toch een beetje begrip mogen hebben.
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 12 februari 2019 om 20:31
Ik snap de ontgoocheling wel hoor, neen ik zou allesbehalve graag zoiets hebben in mijn ploeg. Tuurlijk begrijp ik de ontgoocheling, niet tegenstaand vind ik sommige reacties de laatste 48 uur der soms wat over. Ontgoocheling, check, kwaad zijn , tot op een bepaald punt, check. Reality check effe, uiteindelijk zoals ik aanhaal, het is en blijft maar voetbal. Dan nog denk ik dat er zonder poz weinig te doen valt aan Genk dit seizoen. Als Poz nu perse weg wilt terwijl hij een titel op zijn palmares kan bijschrijven, met gewoon nog wat extra maanden geduld, dan is dat zijn zaak. Dat hij heel genk tegen zich krijgt, is dan ook normaal. Uiteindelijk kan je dan ook stellen, Genk haalt titel zonder poz, kan hem ook niet met die eer gaan lopen. Hoe hij zich nu opstelt, verdient hij dit ook gewoon niet.
Vind ik leuk
firedwarf +4228
dinsdag 12 februari 2019 om 20:50
Ikzelf snap ook wel dat pozo de titel kan kosten bij genk anderzijds zou jij weigeren als je zoveel zoud kunnen verdienen??? ergens snap ik hem wel, het is niet mooi wat hij doet maarja...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws