‘Beslissing van Anderlecht met makelaars kan licentiedossier beïnvloeden’

‘Beslissing van Anderlecht met makelaars kan licentiedossier beïnvloeden’

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 12:44di 12-02-2019 om 12:44

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 12:47di 12-02-2019 om 12:47

RSC Anderlecht wilde na ‘Operatie Propere Handen’ een duidelijk signaal afgeven aan malafide makelaars door alle betalingen on hold te zetten. Het Laatste Nieuws meldt echter dat dit het licentiedossier kan beïnvloeden.

Omdat dat gezien wordt als een openstaande schuld kan het invloed hebben op het licentiedossier. Vrijdag moeten alle documenten bij de licentiecommissie ingeleverd worden. Anderlecht moet echter niet vrezen voor een negatieve afloop. Alleen als er nog elementen ontbreken of onvolledig zijn kan paars-wit in de problemen komen.

Anderlecht heeft ook al laten weten dat de meeste spelersmakelaars hun geld wel zullen krijgen. Het is ook te riskant voor de club om de betalingen niet uit te voeren. Zo kunnen toekomstige deals in het gedrang komen voor Anderlecht. Over de licentie maakt men bij paars-wit alvast geen zorgen. Met de makelaars hoopt Anderlecht een goede samenwerking verder te zetten.

Plaats een reactie

Goegebuer +1463
dinsdag 12 februari 2019 om 12:50
Als zelfs Moescroen elk jaar zn licentie kreeg, zal Anderlecht dat ongetwijfeld ook wel krijgen hoor
Vind ik leuk
firedwarf +3647
dinsdag 12 februari 2019 om 14:00
beeld u in dat anderlecht nu net na de overname van cookie zijn licentie niet zou halen... Denk dat cookie de zee in gegooid wordt :p
Vind ik leuk
tropisteveel +1870
dinsdag 12 februari 2019 om 17:04
Een duidelijk signaal geef je door malafide makelaars te weren als de pest ( voor zover mogelijk) en de ... anderen netjes te betalen .
Betalingen 'on hold ' zetten tot wanneer? Operatie propere handen dreigt meer en meer op 'operatie smerige doofpot' uit te draaien.
Nog eens een staaltje Coucke-logica.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:39
speculatie ... waarom toch ...
waarom zet de pers ons continue in een negatief daglicht
RSCA is al 40 jaar het uitgangbord van BE voetbal in Europa in de wereld.

Sportief slaat het tegen (schuld van van holsbeke en devroe) maar waarom wordt alles er hier toch continue bijgesleurd ?

RSCA zal zijn licentie krijgen hoor, iedereen weet dat toch, de journalisten, de pers , .... iedereen en toch maar artikels blijven produceren
Vind ik leuk
margot +167
dinsdag 12 februari 2019 om 17:00
Waar slaat dat op. Staat de licentie comité aan de kant van de makelaars... Ik begin het zo te denken. Misschien moeten we als supporters ook allemaal een geel jesje aantrekken om die heren makelaars wat minder inhaliger te doen worden....
Vind ik leuk
Mckenzie +4537
dinsdag 12 februari 2019 om 17:42
Wat is dat voor bericht!? Licentiedossier in gevaar, maar toch niet in gevaar?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws