Kiest Rutten eindelijk voor Cobbaut? ‘Anders kan hij zelf conclusies trekken’

Kiest Rutten eindelijk voor Cobbaut? ‘Anders kan hij zelf conclusies trekken’

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 12:14di 12-02-2019 om 12:14

RSC Anderlecht kan de komende drie weken niet rekenen op Ivan Obradovic. Onder Fred Rutten is de Serviër vaste linksachter. Elias Cobbaut keert terug van ziekte en kan hem vervangen.

Maar Elias Cobbaut haalde vooralsnog nooit de selectie van Fred Rutten. Nu lijkt de Nederlander echter geen keus te hebben. Obradovic heeft een scheurtje in de hamstring en is sowieso drie weken buiten strijd. Hij mist zo de toppers tegen Club Brugge en Antwerp. Ook de wedstrijd tegen Lokeren is niet zeker.

Het Nieuwsblad meldt dat als Rutten deze keer niet voor Cobbaut kiest, hij geen toekomst meer lijkt te hebben bij paars-wit. Maandag deed Cobbaut ook al mee in een oefenwedstrijd tegen Sint-Truiden. ‘Als de Nederlander nu voor pakweg Milic blijft kiezen als linksachter dan kan Cobbaut zelf wel zijn conclusies trekken’, aldus Het Nieuwsblad.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +18498
dinsdag 12 februari 2019 om 12:17
Cobbaut moet sowieso de voorkeur krijgen op Milic.
Vind ik leuk
AzEz86 +7062
dinsdag 12 februari 2019 om 12:45
Wie niet? Moet zo'n beetje de zwakste speler in onze selectie zijn.
Vind ik leuk
tropisteveel +1870
dinsdag 12 februari 2019 om 12:51
dat zal uiteraard gebeuren.
Door omstandigheden heeft de trainer Elias nog maar zelden kunnen gebruiken . Trouwens als ik een gokje mag wagen wie het langst vd twee bij Sporting zal blijven.....
Vind ik leuk
sus +1264
dinsdag 12 februari 2019 om 13:06
En op obradovic....
Vind ik leuk
Toca +47502
dinsdag 12 februari 2019 om 12:17
Als Rutten nu niet voor Cobbaut kiest mankeert hij echt iets.
In het slechtste geval zal Cobbaut moeten wachten tot na het seizoen als Rutten weer vertrekt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:29
Saief is er ook nog he
Vind ik leuk
j.caesar +828
dinsdag 12 februari 2019 om 12:39
Ik word dromerig van de commentaren van de "would be" selectieheren die niets afweten van wat zich binnen de club afspeelt. Als de trainer hem niet goed genoeg vindt, het zij zo.
Vind ik leuk
Johnazz +91
dinsdag 12 februari 2019 om 12:55
denk dat Cobbaut toch de jongen is met het grootste potentieel ten opzichte van obradovic of Saief die eerder een linksmidden is dan een linksachter. Enfin, R(M)utten zal wel zelf inzien hoe het moet
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:51
Ik vind Cobbaut een veel betere speler dan Obradovic. Zeker op termijn zal hij RSCA meer opbrengen. Als Rutte dat niet ziet dan is hij inderdaad louter een interim trainer die eind dit seizoen alweer mag opkrassen. Milic verkiezen boven Cobbaut is al even erg. Als Cobbaut weer helemaal fit is zal hij wel in de ploeg geraken om er nooit meer uit te gaan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 13:52]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:03
Wat is Rutten zijn probleem met Cobbaut in godsnaam....Maar enfin ik denk dat we van Rutten toch gaan verlost zijn na dit seizoen ik heb een voorgevoel dat ze alsnog Cocu gaan binnenhalen..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:35
Niet alleen metCobbaut,blijkbaar ook met Amuzzu.
Vind ik leuk
vanhimst +1132
dinsdag 12 februari 2019 om 14:08
Millic verdient het zelfs niet om op de bank te zitten ,Cobbaut is veel beter
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:28
Slechts 3 weken aan de kant met een spierscheur? Da zijn straffe dokters dan moet ik zeggen
Vind ik leuk
Frefke +1269
dinsdag 12 februari 2019 om 21:08
Ja, dat is om de tegenstanders schrik aan te doen zeker ? Strategische zet kan je dat noemen.
't Zal wel meer 5 à 6 weken zijn zekere ?
Vind ik leuk
Dirk H +3396
dinsdag 12 februari 2019 om 14:53
Hopelijk laat er niemand de deur van de kleedkamer open staan, of hij is nog ziek tegen t weekend
Vind ik leuk
wesleyvb +1265