Vlaggenincident Cercle-Club Brugge krijgt mogelijk nog een staartje

Vlaggenincident Cercle-Club Brugge krijgt mogelijk nog een staartje

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 08:45di 12-02-2019 om 08:45

De poppen ging helemaal aan het dansen vlak na het 2-2 gelijkspel tussen Cercle en Club. Ivan Cardona probeerde een groene vlak in de middencirkel te planten en spelers van beide clubs kregen het met elkaar aan de stok.

Het Nieuwsblad meldt dat het vlaggenincident mogelijk nog een staartje krijgt. Scheidsrechter Lawrence Visser was niet in staat om het opstootje te vermijden of te stoppen. Hij zag alles wel gebeuren en maakte na afloop een verslag op.

Ook de ‘match delegate’ zag alles vanop de tribune gebeuren en maakte een verslag op. Dat werd verstuurd naar het bondsparket en die zullen zich nu over de situatie buigen. Het kan dus goed zijn dat er nog spelers voor de Geschillencommissie zal moeten verschijnen. Die riskeren dan ook een boete of schorsing.

Plaats een reactie

Wankstar123 +2082
dinsdag 12 februari 2019 om 08:51
Als ze gaan beginnen met schorsingen gaan beide clubs komende weken een paar spelers missen hoor...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:14
Laten rusten
Hoort bij de folklore
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:53
De bond heeft geld geroken.
Vind ik leuk
Jp Peeters +105
dinsdag 12 februari 2019 om 08:58
Waar moeien jullie zich eigenlijk mee? Jullie zouden u beter bezig houden met uw eigen winkel. Bv zorgen dat de scheidsrechters en var eindelijk naar behoren werken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:59
Zouden ze niet beter de var oproepen!
Vind ik leuk
DOMI +325
dinsdag 12 februari 2019 om 11:52
De VAR komt enkel tussen bij clear error!
Vind ik leuk
Wim1966 +1699
dinsdag 12 februari 2019 om 09:04
1 positief ding te lezen: de scheids kan schrijven.
Vind ik leuk
Hierulf +1808
dinsdag 12 februari 2019 om 09:23
Een schorsing ? Amai, de 'blue(s) Army v1.2' zal opnieuw klaagen... XD
Vind ik leuk
azerty +1436
dinsdag 12 februari 2019 om 09:26
Straks gaan de .clubs de VAR nog voor de rechtbank trekken wegens erngstige beroepsfouten. Die zitten daar met 3 en 6 tv schermen.....kunnen alles terugspoelen enz.....Maar zien of het buitenspel is of penalty lukt blijkbaar niet. En dat gelul over clear error mag ook eens stoppen. Fout is fout, buitenspel is buitenspel en pinati is pinati.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3114
dinsdag 12 februari 2019 om 10:00
Idd de refs en de var zijn mensen die goed betaald worden, moeten dan ook hun verantwoordelijkheid opnemen om geconcentreerd en snel een spel situatie te beoordelen,dat laat veel te wensen over op dit moment , door dat hun resultaten zo pover zijn stralen zij ook geen geloofwaardiheid uit , en als de regel ofz ook eens wat eenvoudiger gemaakt werd ,zoals gelijk met man dus romp en benen ,dan spreken we niet meer van een teen,voet of een hoofd en is er alleen nog het bovenlichaam schouders en de benen in het oog te houden zou al veel discuties verhelpen
Vind ik leuk
BST83 +1104
dinsdag 12 februari 2019 om 11:57
Zo goed ook weer niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:50
Zou men zich niet beter met serieuze voetbalzaken bezighouden ipv met deze vlaamse kermis ?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:53
Ze zouden beter het begin van alle miserie eens op het matje roepen: de VAR
Vind ik leuk
sus +1264
dinsdag 12 februari 2019 om 10:08
hopelijk krijgen cools en mechele en vormer een schorsing....
wegens het vernielen van een vlag hahahaha
Vind ik leuk
Dan4red +1036
dinsdag 12 februari 2019 om 11:34
mensen, niet vergeten van Lyundama en Carcella, dat is nog altijd breaking news en 100000000 keer erger dan de vlag hé ;-))
Vind ik leuk
TageMeister +7113
dinsdag 12 februari 2019 om 12:53
Wie is der in fout? Degene die de vlag plant of degene die reageerde???
Vind ik leuk
sus +1264
dinsdag 12 februari 2019 om 13:15