‘KV Oostende ontvangt 600.000 euro, Zivkovic strijkt waanzinnig loon op in China’

‘KV Oostende ontvangt 600.000 euro, Zivkovic strijkt waanzinnig loon op in China’

Gepubliceerd: vrijdag 15 februari 2019 om 08:01vr 15-02-2019 om 08:01

KV Oostende-speler Richairo Zivkovic staat dicht bij een transfer naar de Chinese tweede klasse, dat meldt Het Laatste Nieuws. De Nederlandse Serviër zal de kustclub definitief verlaten.

Afgelopen maand ging Zivkovic op een haar na naar het Zwitserse FC Sion. De hoge eisen van zijn makelaars waren echter te gortig. De vorige twee wedstrijden werd Zivkovic ook niet meer geselecteerd door coach Gert Verheyen.

De aanvaller weegt zwaar door op de loonlijst en een definitief vertrekt lijkt de beste oplossing voor alle partijen. KV Oostende zal zo’n 600.000 euro plus bonussen incasseren. In 2017 kwam Zivkovic voor ruim 1 miljoen euro over van Ajax.

Update 15/02, 08.00: Het Nieuwsblad schrijft dat Zivkovic in China ruim drie miljoen euro per jaar zal gaan verdienen. Bovendien ontvangt KV Oostende ook nog een som van 600.000 euro voor de overbodige, Nederlandse aanvaller.

Plaats een reactie

firedwarf +4227
dinsdag 12 februari 2019 om 14:17
Laat maar gaan is sinds hij bij ajax is terecht gekomen nog maar een schim van zichzelf, als ge als "toptalent" dan zelfs niet bji een ploeg als oostende kunt slagen... zegt dat genoeg...
Vind ik leuk
sus +2041
donderdag 14 februari 2019 om 22:08
Whatever...
8miljoen in 3 jaar
Welke Belg doet beter????
Vind ik leuk
w-b forever +2055
donderdag 14 februari 2019 om 17:00
De chinese 2de klasse is meer voor zijn niveau alhoewel ze die gast nog overdreven veel willen betalen.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:50
Amai, goed geboerd
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:52
Firedwarf, zoals gewoonlijk een debiele reactie, komt uiteraard van een multimiljonair uit een villawijk met wat minaretten en mijnterrils in de buurt.
Vind ik leuk
firedwarf +4227
donderdag 14 februari 2019 om 19:23
Moet toch pijn doen eh , geen aandacht krijgen van mammie en dan nog uw ploegske ingeblikt zien worden door Genk :p arm suggelaarke toch... Gaat het nog? of moet ik nu gaan schreeuwen zoals jullie kankermongooltjes achter een moderator om jouw reactietje te verwijderen omdat ik gekrengd ben in mijn ego zoals jullie nerdjes constant schreeuwen om aandacht? hahahahahaha LOSER
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 19:25]
Vind ik leuk
Brubru +5984
vrijdag 15 februari 2019 om 09:40
Wie is hier de loser ?
Vind ik leuk
Rune1891 +7336
vrijdag 15 februari 2019 om 11:18
Kankermongooltjes.... wat een niveau...
Vind ik leuk
Wankstar123 +2668
vrijdag 15 februari 2019 om 11:32
VP zou hier toch iets aan moeten doen?
Vind ik leuk
MrComment +2155
vrijdag 15 februari 2019 om 11:42
"zoals jullie nerdjes constant schreeuwen om aandacht? "