Club liet alweer punten liggen: Dat kunnen ze nu niet meer als excuus gebruiken

Club liet alweer punten liggen: "Dat kunnen ze nu niet meer als excuus gebruiken"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 23:31ma 11-02-2019 om 23:31

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 23:32ma 11-02-2019 om 23:32

Club Brugge speelde zondag 2-2 gelijk tegen Cerce Brugge. De kampioen liet zo alweer punten liggen. Het zit zo aan vijf op twaalf en volgt nu al op elf punten van leider Racing Genk.

Volgens Wim De Coninck zit het nu anders dan voor Kerstmis. "Toen waren ze actief in de Champions League. Daarin deden ze het naar Belgische normen heel goed. Dat gebruikten ze dan ook vaak als een soort van excuus", wist de ex-Anderlecht-doelman te vertellen in VISTA!.

Nu geldt dat excuus niet meer. "De laatste weken kan je dat exuus bezwaarlijk nog hanteren. Nu gaan ze inderdaad wel twee keer Europees moeten spelen. En dan komen er ook nog een wedstrijden tegen Genk en Anderlecht aan. De weken van de waarheid komen eraan voor Leko en co", aldus De Coninck.

Plaats een reactie

Boerken +8545
dinsdag 12 februari 2019 om 06:50
De helft is uit vorm,en leko krijgt dat blijkbaar niet ongedaan ,
Vind ik leuk
Weareleko +410
dinsdag 12 februari 2019 om 08:53
Denk dat die helft waar jij o er hebt, het geloof in Ivan kwijt is.
Vind ik leuk
Weareleko +410
dinsdag 12 februari 2019 om 09:00
We missen gewoon onze Arnaut (Danjuma), en een type Diaby
Vind ik leuk
vampire81 +1336
donderdag 14 februari 2019 om 17:10
misschien en meer waarschijnlijk wel, maar slechts 1 speler kan of mag niet zo'n dergelijk verschil geven

nu iets anders, ge vermeldt diaby, ik vond die altijd zwaar ondergeapprecieerd door voornamelijk de supporters
Vind ik leuk
Lodecol13 +3884
dinsdag 12 februari 2019 om 09:29
Als ge de resultaten van de 1e helft van de huidige compt bekijkt, waren die wel zeer goed, de vorm op dit moment is in de ploeg minder goed ,maar dat is sport want vorm kunt ge niet kopen ,die komt en gaat ,en pech met allerhande neven verschijnselen, is ook een groot deel aanwezig in de 2e ronde zoals de onw goals die ons ook punten gekost hebben om er maar 2 te noemen stvv en cercle ,de gekwetste die lang afwezig geweest en nog zijn , de var en refs die ons punten gekost hebben ,al bij al zijn we nog altijd 2e in de stand , en dan is er nog genk dat een fantastisch seizoen speelt ,maar in voetbal kan dat soms vlug omkeren in voordeel of nadeel
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:26
Wauw scherpe opmerking van WDC. Zou hij zelf geld geven om cafépraat te lallen?
Vind ik leuk
vampire81 +1336
dinsdag 12 februari 2019 om 14:53
brugge heeft in 2019 vier matchen gespeeld: 1 zege en 3 keer bestolen en punten afgepakt door de arbitrage, wat geen verrassing is noch toeval want dit is zeker met voorbedachte rade gedaan, het enige dat zeer verrassend is dat ze het niet alle 4 de matchen gedaan hebben, schrik misschien dat het te hard zou opvallen, daar moesten ze het nochtans niet voor laten want het valt nu toch ook al extreem hard op

brugge heeft nog niet echt goed gespeeld in 2019 maar dat wil niet zeggen dat van een 12/12 of in het allerslechtste geval 10/12 een 5/12 mag gemaakt worden en al zeker niet als het zo extreem overduidelijk vrijwillig gebeurt
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 14:59]
Vind ik leuk
Geofpurple +7235
woensdag 13 februari 2019 om 00:49
De typisch comment van jou . Vertel jij eigenlijk ooit iets anders?
Vind ik leuk
vampire81 +1336
donderdag 14 februari 2019 om 17:04
als dat op die onnozelheid en heel stomme vraag kan antwoorden is: DE WAARHEID MAG GEZEGD WORDEN
Vind ik leuk
Geofpurple +7235