Benavente: Ik had evengoed gewoon bij RSCA kunnen zitten nu, maar ze belden niet

Benavente: "Ik had evengoed gewoon bij RSCA kunnen zitten nu, maar ze belden niet"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 22:05ma 11-02-2019 om 22:05

Christian Benavente verliet Charleroi deze winter voor het Egyptische Pyramids FC. In Grand Debrief geeft hij wat meer uitleg bij zijn verrassende transfer.

"Alles is op gang gekomen na onze wedstrijd op Brugge. Ik moest toen heel snel een beslissing nemen, maar een voorstel dat financieel zo interessant was, was moeilijk om te weigeren. Er heeft niemand druk op mijn schouders gelegd, ik heb zelf beslist. Het was geen makkelijke beslissing, maar Charleroi zal altijd een van de belangrijkste ploegen in mijn carrière blijven", vertelt Benavente.

Benavente werd ook enkele keren aan Anderlecht gelinkt. Een transfer naar Brussel had Benavente ook wel iets gezegd. Al was er daarvoor één probleem. "Anderlecht kwam nooit met een bod. Er werd altijd wel over gepraat, maar ik heb nooit een aanbod van hen ontvangen. Anders had ik nu misschien nog gewoon in België gespeeld", aldus de Peruviaan.

Plaats een reactie

firedwarf +3684
maandag 11 februari 2019 om 22:11
Als ik genk was , kzou em volgend jaar terug halen als vervanger van pozuelo, kennen ze da in de woestijn de wet van 78? :p
Vind ik leuk
TageMeister +7237
maandag 11 februari 2019 om 22:27
Kennen ze in Limburg zijn salaris?
Vind ik leuk
firedwarf +3684
dinsdag 12 februari 2019 om 00:29
zit deels in de verkoopsom van pozuelo berekend eh :p
Vind ik leuk
TageMeister +7237
dinsdag 12 februari 2019 om 09:52
aankoop van Benavente 8-12 miljoen , loon 3 miljoen ?

Voor welk bedrag gaat Pozu weg?
Vind ik leuk
firedwarf +3684
dinsdag 12 februari 2019 om 12:58
Als genk ni oppast gratis vrees ik....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:32
Had beter bij Anderlecht gespeeld, maar ja de beste laten ze altijd gaan en nemen dan maar prul aan...
Vind ik leuk
Hierulf +1816
maandag 11 februari 2019 om 23:11
Te duur...
Vind ik leuk
AlexGMillian +1259
dinsdag 12 februari 2019 om 04:57
De eigenaar van Pyramids FC is iemand met een _Bachelor_ Security studies op zak, die uiteindelijk gewerkt heeft als dichter en literatuur schrijver, nog maar 37 jaar is, en dat kan zomaar miljoenen investeren? Toch rare landen daar in Afrika, in België zou je nog geen 2000 euro netto hebben met zo'n diploma en job.

edit: De gemiddelde speler van Pyramids is maar 500k waard.... transfermarkt.com/alassiouty-sport/startseite/verein/44664

En hij denkt daar meer geld te gaan verdienen?

edit 2: https://sortitoutsi.net/football-manager-2019/team/13208139/pyramids-fc

De spelers krijgen 240 tot 6000 pond als loon.... Hahaha, dat is toch veel minder dan hier, de meeste spelers bij RSCA krijgen 35000 tot 75000 weekloon...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 05:12]
Vind ik leuk
Zetterberg +12326
dinsdag 12 februari 2019 om 06:39
Dit zijn weer verdachte constructies en witwaspraktijken...
Vind ik leuk
TageMeister +7237
dinsdag 12 februari 2019 om 09:55
hoe je uw eigen post int belachelijk kan trekken , de lonen bij RSCA schommelen tussen 1.8 miljoen en 3.9 miljoen per jaar . Dit gaat over "de meeste" spelers, dwz dat er enkelingen meer verdienen .
Vind ik leuk
ROBSON +3867
dinsdag 12 februari 2019 om 10:38
En wetende dat dit lonen zijn boven hun stand.
Vind ik leuk
TageMeister +7237
dinsdag 12 februari 2019 om 11:24
boven elke stand in België , zijn geen reële cijfers
Vind ik leuk
Boerken +8073