Scheidsrechters speeldag 26 bekend: topper tussen Club Brugge en KRC Genk

Scheidsrechters speeldag 26 bekend: topper tussen Club Brugge en KRC Genk

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 18:00ma 11-02-2019 om 18:00

Op speeldag 26 staat in de Jupiler Pro League de topper tussen Club Brugge en KRC Genk op het programma. De scheidsrechters van alle wedstrijden zijn inmiddels bekendgemaakt.

Erik Lambrechts zal de topper tussen Club Brugge en KRC Genk in goede banen moeten leiden. Bram Van Driessche neemt Antwerp – RSC Anderlecht op zich. Standard en Lokeren trappen speeldag 26 af onder leiding van Jonathan Lardot.

Op zondag 17 februari neemt nummer twee Club Brugge het in eigen huis op tegen nummer één KRC Genk. Blauw-Zwart staat inmiddels 11 punten achter de autoritaire leider en ook Antwerp hijgt in de nek. The Great Old staat op plek drie en volgt op 1 punt.

Plaats een reactie

freeman +14159
maandag 11 februari 2019 om 18:07
En .... hopelijk " uitgeslapen " VAR scheidsrechters !
Vind ik leuk
BW +539
maandag 11 februari 2019 om 19:00
Hahaha Lambrechts als scheidsrechter. Het zal weer veel over de scheidsrechter gaan na de wedstrijd. Oh ja Brugge voelt zich al 2 weken benadeeld. Dat zal volgende niet het geval zijn vrees ik. Over hun slecht spel en frustraties spreken ze niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 19:00]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:06
Bang voor te verliezen ,anders zie ik het nut van uw commentaar niet
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:30
En wij voelen dat al meerder jaren ipv 2 weken. En objectief bekeken is dat ook zo!
Vind ik leuk
firedwarf +4192
maandag 11 februari 2019 om 19:09
Treft brugge het weer effe... Tegen genk spelen dat in verval is wegens problemen met hun draaischijf, deze match kon op geen beter moment komen...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:09
Nog iemand die bang is om te verliezen. Is Genk dan zo afhankelijk van 1 speler dat ze als een kaartenhuis in elkaar stuiken als hij niet mee doet
Vind ik leuk
firedwarf +4192
maandag 11 februari 2019 om 20:19
Geen bang om te verliezen maar ge kunt toch niet ontkennen dat KRC Genk zijn ploeg de laatste jaren gebouwd heeft rond spelers als malinovsky , Pozuelo en samatta... We hebben gezien wat ze tegen Union gedaan hebben toen pozuelo op de bank begon en andere matchen... Ik zeg niet dat genk afhankelijk is van 1 speler maar een Barcelona MET of ZONDER messi is ook een dag en nacht verschil...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:22
Is dat niet met elke ploeg zo, maar het is dan aan de andere om op te staan en te bewijzen dat ze waard zijn om in de ploeg te staan
Vind ik leuk
firedwarf +4192
maandag 11 februari 2019 om 20:25
Tuurlijk maar midden in het seizoen op zo een manier je captain kwijt geraken ( want hij is ook nog kapitein) zal zowiezo toch sporen nalaten hoor... Een pozuelo vervang je niet zo maar en dan is het net spijtig dat ze nu Schrijvers verkocht hebben want dat was in mijn ogen de enige die Pozuelo deftig kon vervangen... Nu hebben ze op die plaats mss wel Fiolic maar of die al die matchen nog op niveau gaat presteren... betwijfel ik...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:27
Brugge heeft op dit moment geen flankspelers en Leko wil zijn systeem niet aanpassen van zwakte gesproken
Vind ik leuk
firedwarf +4192
maandag 11 februari 2019 om 20:29
Dat ligt dan voor een stuk aan Leko... Trouwens schrijvers en openda op de flanken moet toch kunnen of dennis ? Die kan toch ook op de flanken? Maar beeld u eens een brugge in zonder vanaken en vormer of zonder vanaken en Rits... Dat is wat Genk momenteel aan de hand heeft zonder Berge en Pozuelo... Genk kan de spelerso ok niet zo vlot vervangen als brugge die een veel gestoffeerdere kern heeft wegens meer kapitaal...Komt erbij dat genk pas een Zhegrova in onrust kwijt is geraakt en ze eigenlijk in mijn ogen seck beter niet hadden uitgeleend want die had je nu in deze cruciale fase van de competitie als breker wel kunnen gebruiken om de 0 te houden...

[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:33
Ik denk dat het dit jaar niet op gaat ,Genk heeft bijna overal dubbele bezetting ,dat hebben we bij Brugge niet en Dennis is geen flankspeler en Mata ook niet, we missen vooral Danjuma
Vind ik leuk
Gimini +1322
maandag 11 februari 2019 om 22:12
Bang om te verliezen ? Zondag staan we gewoon 14 punten voor op dit Brugge , daar hebben we pozuelo niet voor nodig .
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:14
Dat is niet de mening van uw 2 collega supporters hier boven
Vind ik leuk
Lodecol13 +3884
maandag 11 februari 2019 om 20:24
Wat dan gezegd vanonze beste aanvallers diatta na zijn goede start weken gekwetst en danjuma al 5maanden dan het nog maanden met 6gekwetsten moeten stellen wat een klaagzang van genk slaat angst en druk al toe
Vind ik leuk
firedwarf +4192
maandag 11 februari 2019 om 20:27
lodecol net hetzelfde wat genk vorig jaar aan de hand had met Berge , Trossard en pozuelo die toen ook lange tijd uit waren dus daar gaat het hem niet om , het feit is dat Berge momenteel nog out is + trossard + pozuelo die nu weg moet/kan... dat is wel uw heel hart van de ploeg... Ik kan me niet herinneren dat bij brugge vormer vanaken en nakamba of rits tegelijk uit waren ofwel? En ja natuurlijk voelen jullie dat als een danjuma of diatta uit zijn maar vergelijk de kern eens van brugge met die van genk? Veel ruimer gestoffeerd met véél meer ervaring en ze kunnen veel gemakkelijker een speler die uitvalt opvangen...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20206
maandag 11 februari 2019 om 21:01
Lardot, geboren en getogen in Luik, fluit Standard-Lokeren. Ik vind dat raar 🤷‍♂️
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:32
Ja. Of net HEEL normaal
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:40
Als die van Brugge het nog een beetje spannend willen maken, moeten ze toch winnen van Genk.

14 punten achterstand, zijn 7 in de play offs.
Zoals Genk nu speelt is 7 punten wel al veel.
Vind ik leuk
vampire81 +1336
dinsdag 12 februari 2019 om 15:45
maakt het eigenlijk echt wel uit welke personen deel uitmaken van de arbitrage, brugge voorbedacht benadelen doen ze toch allemaal of moeten ze allemaal doen, het enige waar ze misschien naar kijken is dat het niet altijd dezelfde zijn op korte termijn om zo hun nochtans zeer erg duidelijk bedrog proberen te verhullen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws