Anderlecht-aanwinsten gedoemd te mislukken: “Nu nog gaan opbouwen is te laat”

Anderlecht-aanwinsten gedoemd te mislukken: “Nu nog gaan opbouwen is te laat”

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 17:22ma 11-02-2019 om 17:22

RSC Anderlecht haalde met Peter Zulj en Yannick Bolasie twee offensieve winteraanwinsten in huis. Beide spelers lijken echter niet volledig fit te zijn.

Tegenover VISTA! vindt Gent-watchter Rudy Nuyens van Het Laatste Nieuws dat de aanwinsten gedoemd zijn te mislukken bij Anderlecht. “Bij jongens als Bolasie zie je dat ze heel veel talent hebben, maar dat ze moeten opbouwen.”

Ook Zulj kan nog niet overtuigen. “Zulj ging op het einde van de match twee keer neer in het strafschopgebied, van vermoeidheid denk ik. Die jongen is niet fit, of hij is niet op het niveau van de Belgische competitie”, aldus Nuyens.

Wim De Coninck denkt dat de aanwinsten te laat op stoom zullen komen. Anderlecht heeft zijn versterkingen nu nodig. “Echte profs zijn altijd fit. Ook als ze geen matchritme hebben. Als je nu nog moet gaan opbouwen, ben je te laat.”

Poll

Vind jij dit ook?

(317 stemmen)

Plaats een reactie

TageMeister +9188
maandag 11 februari 2019 om 17:29
Conclusie zoals int verleden zijn de transfers veel te laat gedaan...
Vind ik leuk
camargue +6554
maandag 11 februari 2019 om 17:32
zou dat echt veel uitgehaald hebben wanneer die er 2 weken vroeger waren geweest? Op dat ogenblik zijn er ook geen matchen gespeeld met inzet, alleen wat amusement hé.
Vind ik leuk
TageMeister +9188
maandag 11 februari 2019 om 19:21
Winterstage en trainingen... Anders moet men niet op stage gaan.
Vind ik leuk
camargue +6554
maandag 11 februari 2019 om 17:30
nog een chance dat we die mannen van VISTA nog hebben om ons daar op te wijzen want anders zouden wij supporters echt niet weten hoe dat komt ...

Bovendien, waarom zouden die spelers niet fit zijn?

Er bestaat wel degelijk een verschil tussen fit zijn en matchritme in de benen hebben dacht ik!

Wanneer je al 2 à 3 maanden geen matchen met inzet hebt gespeeld dan duurt dat 2 à 3 weken minimaal om dat ritme terug op te pakken!
Vind ik leuk
freeman +14159
maandag 11 februari 2019 om 17:36
Als die Zjuul de beste voetballer van Oostenrijk is, dan hoeft Club zich niet veel zorgen te maken aangaande die andere ( mindere) spelers van Salzbourg ! :-)
Vind ik leuk
Neutrale fan +1987
maandag 11 februari 2019 om 19:31
Je gaat nog verschieten denk ik dan
Vind ik leuk
freeman +14159
maandag 11 februari 2019 om 19:55
Deed ik gisteren al ! :-)
Vind ik leuk
Neutrale fan +1987
maandag 11 februari 2019 om 21:34
RB Salzburg is mijlenver de beste in Oostenrijk. Salzburg speelt hier kampioen hohoo
Vind ik leuk
Diego A M +4493
maandag 11 februari 2019 om 19:54
Was pakweg refaelov of vanaken hun eerste seizoen bij Brugge zo schitterend? 2 of 3 matchen in een ploeg die vierkant draait, vind ik wat vroeg om hem al af te schrijven.
Vind ik leuk
Dirkkk +273
maandag 11 februari 2019 om 20:39
Refaelov was wel redelijk schitterend ja. Het is zelfs beledigend naar refaelov toe om dit hier te verspreiden na die match van die zjul, dat was echt FLOP met vier hoofdletters
Vind ik leuk
Diego A M +4493
dinsdag 12 februari 2019 om 08:49
Oei is dirkske beledigd?? Hier is een snoepje se jongen. 🍡
Vind ik leuk
Frefke +1495
maandag 11 februari 2019 om 22:38
Maar laat ons duidelijk wezen, we gingen toch aanwinsten inkopen die onmiddelijk inzetbaar waren. En dit is ogenschijnlijk niet het geval!
Misschien goeie spelers maar 't zal nog een tijdje duren vooraleer ze de ploeg gaan doen draaien.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:52
Geef Zulj de tijd, dat wordt een voltreffer.
Vind ik leuk
Diego A M +4493
dinsdag 12 februari 2019 om 08:47
Dat is waar, net zoals Coucke een spits beloofd had. Maar mij gaat het erom dat sommigen deze spelers na 2 matchen al als miskoop bestempelen.
Vind ik leuk
Frefke +1495
dinsdag 12 februari 2019 om 19:10
Dat is ook waar, hopelijk duurt het niet te lang...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:30
Als Brugge nog niet eens van klein cercletje kan Winne gaan ze zeker op hunne bek tege Salzburg, vorig jaar half final EL remember!!
Vind ik leuk
freeman +14159
dinsdag 12 februari 2019 om 00:08
We zien wel !
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:50
Die aanwinsten moesten mee op stage gegaan zijn en niet in de eerste de beste hen testen !
Vind ik leuk
Mckenzie +4928
maandag 11 februari 2019 om 17:50
Waarom zouden die nu gedoemd zijn om te mislukken? Pff, wat een onzin alweer! Waarmee ik niet beweer dat ze met zekerheid gaan lukken. Maar gedoemd...pff!?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:51]
Vind ik leuk
camargue +6554
maandag 11 februari 2019 om 17:51
tja, dat klinkt heftiger in de pers hé :)
Vind ik leuk
Toca +52277
maandag 11 februari 2019 om 18:00
In een normaal seizoen zouden ze klaar zijn voor de play offs. Maar nu zitten we in die klote situatie of we die wel halen.
Vind ik leuk
Mckenzie +4928
maandag 11 februari 2019 om 18:25
Weet je, ik geef Coucke en co een tweede kans vandezomer. Volgend seizoen dus. Leergeld, zeker? Dit jaar wordt het wellicht niets. Zelfs PO II overleef ik. Al wat meer is is meegenomen. Maar dat azijnpissen van sommigen...ik word bij momenten zelf chagrijnig van. COYM, tot ik erbij neerval.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:33
Inderdaad groot gelijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:33]
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
maandag 11 februari 2019 om 20:02
Zo mckenzi ik u! COYM!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:32
Das n'en echte fan se.. Toppy reactie en dit is niet sarcastisch!!
Vind ik leuk
Lunam +1990
maandag 11 februari 2019 om 20:45
De Play-Offs zullen we wel halen weet allen niet welke.
Vind ik leuk
MoCa +690
maandag 11 februari 2019 om 18:01
Met een beperkt budget kan in de wintermercato geen gouden zaken gedaan worden !!!
Vind ik leuk
blondel +3827
maandag 11 februari 2019 om 20:08
Dan lijkt het me beter om geen aankopen te doen.tijdens de winter.
Vind ik leuk
ekakia +639
maandag 11 februari 2019 om 19:19
Ze lijken mij toch fitter dan Djuricic, Markovic en Marin indertijd.
Moeilijkste match dit seizoen komt er nu aan: ervaren beren uit Antwerp tegen onze onervaren lammetjes uit Brussel. Plus het feit dat Lokeren ervoor gezorgd heeft dat ze extra scherp zullen staan. Het enige wat we kunnen hopen is dat ze snel rood krijgen vanwege overmotivatie. Anders geef ik Anderlecht geen schijn van een kans daar iets te halen.
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
maandag 11 februari 2019 om 20:03
Verdorie, de spelers van Anderlecht worden sneller en sneller afgeschreven!
Vind ik leuk
Joesay +883
maandag 11 februari 2019 om 20:43
Het grootste probleem is gewoon diene dat goals maakt... 4 op 12 en maar 3x gescoord... Komaan zeg
Vind ik leuk
foerie +9
maandag 11 februari 2019 om 20:51
Zondag gewoon spelen zoals de eerste helft op Standard en dit de volledige match, dan zit er zeker iets in. De grasmat ligt ook beter in Antwerpen, dus goed en snel voetbal is zeker mogelijk. Ik denk wel dat we op een betere grasmat gisteren zouden gewonnen hebben van ZW, zeker weten.
Vind ik leuk
Joesay +883
dinsdag 12 februari 2019 om 00:41
Nee das een excuus, het probleem is scorent vermogen. Dat er daar niks deftiger rondloopt dat wel een bal tussen de palen kan krijgen da versta ik ni
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20206