Anderlecht-fans geven Coucke en co duidelijke boodschap: 'Haal hem in huis'

Anderlecht-fans geven Coucke en co duidelijke boodschap: 'Haal hem in huis'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 11:16ma 11-02-2019 om 11:16

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 11:21ma 11-02-2019 om 11:21

RSC Anderlecht kwam in eigen huis niet verder dan een scoreloos gelijkspel tegen Zulte Waregem. Paars-wit duikt dan wel weer de top-zes in, toch was het ontevreden na afloop. De beste man op het veld speelde echter bij Essevee.

Zo maakte Theo Bongonda veel indruk. De dribbelvaardige flankaanvaller was geregeld een gesel voor de defensie van Anderlecht. Verschillende paars-witte supporters zien hem maar wat graag naar het Astridpark komen deze zomer.

Plaats een reactie

K1908 +2991
maandag 11 februari 2019 om 11:19
Kunnen we stoppen met twitter als nieuwsmedium te gebruiken?

Als Bongonda met regelmaat zo goed was, zat hij niet bij Zulte. Heeft z'n kans in Spanje toch ook al gekregen?

We hebben Verschaeren, Amuzu, Saelemaeckers, ... Bongonda is echt niet beter...
Vind ik leuk
Genkies +313
maandag 11 februari 2019 om 11:55
Die Verschaeren is echt wel een hele goeie! Gaan jullie nog veel plezier van hebben!
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 11 februari 2019 om 11:58
Hopelijk! Heeft nog wat te bevestigen ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:08
Ja hij was gisteren ook niet zo goed vond ik..
Vind ik leuk
Johnmor +705
maandag 11 februari 2019 om 12:10
Stond dan ook niet op zijn positie...
Vind ik leuk
Genkies +313
maandag 11 februari 2019 om 12:30
Ok dacht tot hij ook nog maar 17 jaar is klopt dat? Maar heeft genoeg potentieel om een grote te worden mits hij de voeten op de grond houd!
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 11 februari 2019 om 13:35
Hij leek dat in interviews wel te doen.
17 inderdaad, ziet er echt ook nog een jochie uit.
Vind ik leuk
Smuuw +1429
maandag 11 februari 2019 om 20:49
toch was de tegenstander zenuwachtig als hij de bal had. Hij was echt een magneet voor verdedigers
Vind ik leuk
sus +2041
maandag 11 februari 2019 om 13:58
is veel doelgerichter....
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 11 februari 2019 om 14:03
Daar ben ik niet van overtuigd, gisteren misschien...
Vind ik leuk
freeman +14161
maandag 11 februari 2019 om 11:19
Hoeveel van al deze uitblinkers staan er nog op hun lijstje ....?
Vind ik leuk
camargue +6555
maandag 11 februari 2019 om 11:20
Niet te vlug hé mannen, want Bongonda heeft ook veel ups en downs ... en zal een ploeg die vierkant draait ook niet op de rails zetten!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:23
Helemaal mee eens. Vind hem al langer een uitstekende speler. In datzelfde kraampje past overigens ook Benson van Moeskroen. Die zijn centers vanaf de flank! Wow.
Vind ik leuk
firedwarf +4228
dinsdag 12 februari 2019 om 14:23
Dat die maar ASAP terug naar genk komt om het vertrek van trossard op te vangen na de zomer ;)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:29
Theo staat dichter bij een andere ploeg hoor...😁😁
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 11 februari 2019 om 11:35
Speelt er in ieder geval dichter bij...
Van mij mag je hem hebben...
Vind ik leuk
blondel +3830
maandag 11 februari 2019 om 11:34
Ja,elke speler die nu goed speelt tegen Anderlecht zou een aanwinst zijn voor de supporters.Tot hij bij Anderlecht speelt en 2 slechte matchen speelt ,dan is hij ook te zwak .
Vind ik leuk
camargue +6555
maandag 11 februari 2019 om 12:07
tja, 't is daarom dat we van Brugge geen enkele kunnen gebruiken hé :)
Vind ik leuk
blondel +3830
maandag 11 februari 2019 om 15:48
Wat heeft dat ermee te maken.?

Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 11 februari 2019 om 15:57
Hehe
Herlees nog eens zou'k zeggen :-)
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20224
maandag 11 februari 2019 om 11:40
Zeer leuke speler, maar er staat ook gene kop op. Bovendien veel te wispelturig. Dat kan RSCA echt wel missen voor de moment.
Vind ik leuk
Knightofh +905
maandag 11 februari 2019 om 11:50
Twitter van onbekende heeft amper nieuwswaarde. Dat leren we onze kinderen. Dat weten de ouderen. Enkel voetbalsites denken het beter te weten
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:09
Dat zijn natuurlijk wel de infobronnen voor voetbalsites he. Kranten zijn achterhaald dus nieuws moet ergens vandaan komen voor hen en dus voor volgers ervan...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:51
Harbaoui,Morioka,Musona,Odoi,Sylla,Ganvoula,allemaal goed tegen Anderlecht,maar erbij,nee hoor,en zo zijn er nog een hoop.
Vind ik leuk
Marcenkie +255
maandag 11 februari 2019 om 15:16
Een aanvaller is zo goed als zo slecht de verdedigers zijn hé..... Speelt al een heel jaar... Nu blinkt hij ineens uit.....
Vind ik leuk
Geofpurple +7242