'KAA Gent heeft nieuw contractvoorstel klaar voor ervaren rot'

'KAA Gent heeft nieuw contractvoorstel klaar voor ervaren rot'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 10:45ma 11-02-2019 om 10:45

KAA Gent zou het contract van Nana Asare dan toch willen verlengen. De linkspoot is inmiddels al 32, maar haalt de laatste weken weer zijn beste niveau.

Het contract van de Belg van Ghanese origine loopt eind juni af. Asare wordt in juli 33 en is daarmee de oudste speler die KAA Gent momenteel onder contract heeft liggen. Omdat zijn prestaties voor de winterstop matig waren, werd er voorlopig nog niet gepraat over een nieuw contract.

Het Laatste Nieuws weet dat daar nu verandering in komt. Asare mag wel degelijk hopen op een nieuwe verbintenis. Gent haalde hem in juni 2013 weg bij FC Utrecht. Inmiddels zit Asare aan ongeveer 200 wedstrijden, en daar lijken er dus nog heel wat bij te komen. Ook onder Jess Thorup is hij de eerste keuze op linksback.

Plaats een reactie

Polleken 77 +2242
maandag 11 februari 2019 om 10:53
Asare is samen met Brecht de enige overgebleven spelers van het kampioenenjaar. Een nieuw contract zou een mooie beloning zijn. Getuige van waardering.
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1082
maandag 11 februari 2019 om 10:58
Speelt ook steengoed de laatste maanden.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20224
maandag 11 februari 2019 om 11:11
Een zekerheid achterin, terechte contractverlenging dus!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:02
Wisselen met De Smet af en toe anders is de Smet weg terwijl hij ook goed speelt he
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:17
Was de laatste 2 seizoenen wat wisselvallig, mede door de leeftijd denk ik. Heeft tonnen ervaring waarmee hij heel veel goed maakt. De laatste maanden is zijn niveau sterk gestegen!! Terechte verlenging dus denk ik
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:22
Momenteel de meest regelmatige speler.
Houden dus !
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
maandag 11 februari 2019 om 14:35
Verstandige en terechte beslissing!
Vind ik leuk
Sam DM +35
maandag 11 februari 2019 om 15:36
Al jaren een van mijn favoriete spelers bij de buffalo's. Onze rots in de branding. Zelf al is het dit seizoen soms es wa minder, zal hij nooit een echt slechte match spelen. Aan snelheid heeft hij moeten inboeten de laatste 2 jaren, maar hij compenseert dit ruimschoots met zijn ervaring en offensieve input waar nodig. Ook zijn rustige aard heeft me altijd bevallen, toch ik zie hem de laatste 2 jaren iets vaker een broodnodige overtreding maken waar dat vereist is. Zo moet het.
Terechte verlenging. Al jaren de meest betrouwbare linksback in België. Die moet zijn carrière bij ons uitdoen!
Vind ik leuk
firedwarf +4237
maandag 11 februari 2019 om 19:07
Maar 200 wedstrijden bij Gent , dacht zeker dat hij der al veel meer zou hebben...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws