Leko ziet krediet afbrokkelen: “Mijn moeilijkste periode als trainer van Club”

Leko ziet krediet afbrokkelen: “Mijn moeilijkste periode als trainer van Club”

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 07:30ma 11-02-2019 om 07:30

Club Brugge blijft op de sukkel. Ook in de Brugse derby tegen Cercle Brugge werd er weer puntenverlies geleden (2-2). Coach Ivan Leko ziet zijn krediet afbrokkelen bij Blauw-Zwart.

“Het klopt dat dit qua resultaten mijn moeilijkste periode als trainer van Club Brugge is”, vertelt Leko tegenover Het Nieuwsblad. “Maar we mogen onze situatie niet dramatiseren. We hebben laten zien dat we nog altijd goed kunnen voetballen. We moeten alleen efficiënter worden.”

De vraag is hoeveel krediet Leko nog overheeft na een sterk eerste jaar waarin hij meteen kampioen speelde. Februari is een beslissende maand, laat Het Nieuwsblad weten. De gelijke spelen tegen KAA Gent en Cercle Brugge en dan staat er nog het Europese tweeluik tegen Salzburg op het programma. Ook Genk en Anderlecht wachten.

Plaats een reactie

Boerken +8070
maandag 11 februari 2019 om 07:38
Dat is voor elke trainer zonder resultaten zo.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:23
Sinds Propere handen kan je de angst zien in de ogen van kwal Leko .
Vind ik leuk
Boerken +8070
maandag 11 februari 2019 om 12:52
Jij oordeelt en verwijt zonder kennis van zaken !
Vind ik leuk
sus +1291
maandag 11 februari 2019 om 07:49
de beste trainer....
hoe snel kan het gaan?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:07
Beste trainer.. die paljas heeft geteerd op het succes van MPH.. voor eind van seizoen heeft die zen C4 zeg dat ik het heb gezegd ;)
Vind ik leuk
Geert1980 +700
maandag 11 februari 2019 om 08:27
Och mongool zwijg , Brugge was geen kampioen geworden toen hij overnam het was juist op toen teringlijder ja met lange ij .
Vind ik leuk
ROBSON +3867
maandag 11 februari 2019 om 08:08
Welkom filip.
Vind ik leuk
TageMeister +7237