Dury wijst uitblinker aan: Hij moet beloond worden met vertrek naar mooie ploeg

Dury wijst uitblinker aan: "Hij moet beloond worden met vertrek naar mooie ploeg"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 23:34zo 10-02-2019 om 23:34

Zulte Waregem kaapte zondagavond een deugddoend punt weg op bezoek bij RSC Anderlecht. Francky Dury vindt het gelijkspel een terechte beloning voor de West-Vlamingen.

 "Er waren veel momenten in de wedstrijd dat we goed meegevoetbald hebben", geeft de trainer van Zulte Waregem zijn eigen troepen wat credits. "In de tweede helft hebben we wel enkele moeilijke momenten gehad. Maar Bossut heeft ook geen spectaculaire reddingen moeten doen."

Met Theo Bongonda heeft Dury voorin dan weer een goudhaantje rondlopen. "Bongonda is wel nog erg dicht bij een doelpunt geweest. Hij groeit al enkele weken naar een hele goede vorm. Hij is heel sterk bezig. Zo’n speler moet op het einde van het seizoen beloond worden met een vertrek naar een mooie ploeg", kijkt Dury al vooruit naar de transferzomer.

Poll

Kan Bongonda mee bij een topploeg in België?

(348 stemmen)

Plaats een reactie

wesleyvb +1281
maandag 11 februari 2019 om 00:07
materiaal voor Genk
Vind ik leuk
Brubru +4782
maandag 11 februari 2019 om 00:23
Als je weer in de eerste kolom wil geraken volgend seizoen : houden. Zonder concurrentie onze beste speler.
Hij heeft nog 3 jaar contract en moet eerst een volledig seizoen goed spelen en niet een halfuur om de vijf matchen.
Vind ik leuk
sus +1291
maandag 11 februari 2019 om 02:26
Zo heeft Anderlecht er geen lopen...
Vind ik leuk
tropisteveel +1984
maandag 11 februari 2019 om 06:28
.... opmerking doet me denken aan begin vorige competitie toen er bij Waasland Beveren ook zo eentje rondliep, die ' wij niet lopen hadden'
Het vervolg van het verhaal is gekend zeker?
Vind ik leuk
sus +1291
maandag 11 februari 2019 om 07:40
ah ja???
die is wel van een ander kaliber...
explosief en een goede actie...
Vind ik leuk
tropisteveel +1984
maandag 11 februari 2019 om 07:56
..En Morioka speelde de pannen niet van het dak bij Waasland Beveren?
Ander type ok, maar daar uitblinker, hier rampzalig.
Zulte/Beveren naar RSCA is blijkbaar nog steeds een grote stap, ook al zie je daar momenteel niks van op het veld.
Vind ik leuk
sus +1291
maandag 11 februari 2019 om 08:00
ja ok, dan moeten we nooit nog een speler kopen he....
en ik zei eigenlijk alleen maar dat wij er zo geen lopen hebben.....
of vind jij bakkali beter???
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 08:02]
Vind ik leuk
tropisteveel +1984
maandag 11 februari 2019 om 08:13
Wordt op Anderlecht ooit de vraag gesteld WAAROM zoveel aankopen bij ons grandioos de mist in gaan?
Spelers die , eens ze weer andere oorden opzoeken, behoorlijk presteren & daarna opnieuw lucratieve transfers kunnen afdwingen,. '.
'Niet kunnen omgaan met de druk' kan toch echt niet de enige oorzaak zijn?
Vind ik leuk
ROBSON +3867
maandag 11 februari 2019 om 10:50
Staat bij iedere topploeg in de basis. Leuke speler die zal vertrekken naar het buitenland.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws