Zulj: Ik moet me excuseren bij het team, ik weet dat ik had moeten scoren

Zulj: "Ik moet me excuseren bij het team, ik weet dat ik had moeten scoren"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 22:02zo 10-02-2019 om 22:02

RSC Anderlecht had de winnaar van het weekend kunnen worden, maar geraakte thuis tegen Zulte Waregem niet verder dan 0-0. Veel fans hebben ongetwijfeld gevloekt op Peter Zulj. De Oostenrijkse aanwinst had enkele malen de openingstreffer aan de voet.

"Het was een frustrerende avond", geeft de winteraankoop toe bij Sporza. "Ik had drie goede kansen, maar ik scoorde niet. Ik moet me excuseren bij het team, ik weet dat ik had moeten scoren. Er is druk, maar we proberen rustig te blijven. We weten dat de kwaliteit er is en dat willen we tonen."

"Vandaag (zondag, nvdr.) wilden we winnen, maar dat is niet gelukt. We weten dat bepaalde zaken beter kunnen en daar moeten we aan werken voor volgende week. Er zijn nog genoeg wedstrijden, we moeten die winnen. We hebben de punten nodig."

Anderlecht had de kans om een uitstekende zaak te doen, want Club Brugge, Royal Antwerp FC, Standard Luik, Sporting Charleroi én KAA Gent lieten dit weekend kostbare punten liggen.

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 22:47
Sorry, mij als voetballiefhebber heb je nog niet overtuigd.Veel meer fouten dan goede passes. Denk dat je een type Trebel bent. Geen spelverdeler, wel een aanjager.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:56
geef hem het voordeel van de twijfel, is voor niemand gemakkelijk om na de wintermercato in de ploeg gepast te worden zeker niet als de ploeg niet draait
Vind ik leuk
Xytox +3083
maandag 11 februari 2019 om 07:01
Als je het verschil niet ziet tussen Zulj en Trebel, dan moet je toch dringend eens een brilletje aanschaffen. Is niet omdat een speler wat ongelukkig is in zijn acties dat hij niet kan voetballen.
Het was gisteren weeral ploeteren op een zompige akker, dus voor technische spelers is dat sowieso een ramp...
Vind ik leuk
Heppen1J +936
maandag 11 februari 2019 om 18:44
Kunt je iemand oordelen en afbreken typisch Anderlecht
j
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 06:47
" Ik zie het sneller dan een ander en kan het dan nog uitvoeren " waren zijn woorden dacht ik in een van zijn eerste interviews . Ik denk dat de supporters ook al iets snel hebben gezien !
Vind ik leuk
Bart Joos +3051
maandag 11 februari 2019 om 06:57
Aan inzet en goede wil ontbrak het hem alvast niet. Ok, hij lijkt me veel te traag maar hij is wel nadrukkelijk in het spelbeeld, reeds verdienste op zich.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 06:58]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:27
Ik weet niet wie van jullie de hele match gezien heeft. Scorebordjournalistiek is jullie niet vreemd, als die bal op de lat er in gaaten/of zijn voet niet wegglijdt op dat drassige veld dan is hij waarschijnlijk een wereldtopper volgens jullie, de waarheid ligt natuurlijk in het midden net als bij Sanneh en Stanciu indertijd. Speelde Sanneh echt slechter dan Lawrence en Milic? Nee denk ik alleen de gazetten schrijven het dus zal het zo wel zijn. Tegen Waregem was het best wel ok, Anderlecht verdiende te winnen, maar miste vertrouwen en geluk, toch zie ik nergens een analist dat zeggen of een krant die dat schrijft, daarom heb ik mijn abonnement op HLN opgezegd en kijk ik niet meer naar de analisten op Telenet. Ik kijk wel naar de wedstrijden en vraag me af wie dat hier nog doet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 02:58
Blijven geloven.. het slaat al heel het seizoen tegen #CmonyoumauveS