Anderlecht-fans keren zich tegen de VAR: 'Ridicuul, zuivere penalty!'

Anderlecht-fans keren zich tegen de VAR: 'Ridicuul, zuivere penalty!'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 19:30zo 10-02-2019 om 19:30

Anderlecht heeft het niet makkelijk in eigen huis tegen Zulte Waregem, maar net voor de rust was er nog een discutabele fase. Dimata ging neer in de zestien, maar kreeg geen strafschop. Zowel ref Nathan Verboomen als videoref Kris Bellon zagen geen fout. Onbegrijpelijk, vinden veel fans van Anderlecht.

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 19:38
Als Brian zegt dat het pen voor rsca is, dan kan het niet anders dan kloppen.
Vind ik leuk
TageMeister +7237
zondag 10 februari 2019 om 19:40
Ref is zwak, maar wij nog zwakker...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:41
Allé, niet alleen Club heeft last van de VAR
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18546
zondag 10 februari 2019 om 19:42
Was inderdaad een fout.
Vind ik leuk
Diego A M +4264
zondag 10 februari 2019 om 20:23
Kan zijn. Maar het is een beetje te gemakkelijk om alles op de var te steken.
Vind ik leuk
BVDS +1230
zondag 10 februari 2019 om 19:47
De var die een kans om Anderlecht te bevoordelen laat schieten: ze zijn daadwerkelijk aan het slapen!!
Vind ik leuk
12a34b +1264
zondag 10 februari 2019 om 19:47
Hoppaaa daar gaan we weer
Vind ik leuk
w-b forever +1385
zondag 10 februari 2019 om 19:48
Den bellon heeft deze keer zijne paarse bril niet op.
Vind ik leuk
TageMeister +7237
zondag 10 februari 2019 om 19:49
Hoe zou het nog zijn met de domme, dwaze arrogante uitspraken van ons bestuur betreffende den titel???
Vind ik leuk
Heppen1J +733
zondag 10 februari 2019 om 20:04
Ze hebben er niet bij gezegd wanneer?
Vind ik leuk
JMP +128
zondag 10 februari 2019 om 20:38
Nog steeds niet begrepen !! Rsca = al 2 seizoenen een gewone middenmoter ! En ze zullen zeer blij zijn met een play-off 1 !
Vind ik leuk
TageMeister +7237
zondag 10 februari 2019 om 20:39
Eigenlijk 5 jaar...
Vind ik leuk
j.caesar +900
zondag 10 februari 2019 om 19:57
Als men maar de schuld om iemand anders kan schuiven en zo de eigen zwakte verdoezelen.
Vind ik leuk
Heppen1J +733
zondag 10 februari 2019 om 20:01
play off 2 komt in zicht
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:02]
Vind ik leuk
Chroom +442
zondag 10 februari 2019 om 20:08
Weeral twee ploegen die de schuld bij de VAR leggen om hun zwakke prestatie van vandaag te verdoezelen, komt er straks nog een derde erbij?
Vind ik leuk
Xynix +924
zondag 10 februari 2019 om 20:26
Het was ook moeilijk om niet in slaap te vallen tijdens deze match...
Vind ik leuk
Hierulf +1816
zondag 10 februari 2019 om 20:40
We zijn Anderlecht hoor, we hebben geen nood aan strafschop om te winnen... normaal gezien !
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:40]
Vind ik leuk
Rebel +1826
zondag 10 februari 2019 om 20:44
Triestig,bleiten om de niet gekregen penalty en moeten vaststellen dat de beste speler op het veld weer bij de tegenstander zat( Teo Bongonda)
We zitten diep,heel diep
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:49]
Vind ik leuk
Brubru +4783
zondag 10 februari 2019 om 21:37
Het was strafschop. Over de twee matchen gezien in Waregem en Anderlecht komt het in evenwicht. In Waregem was er een niet gefloten strafschop na een fout van De fauw op Bakkali maar werd een zuivere goal van Harbaoui afgekeurd (de fout werd gemaakt door Sanneh die te laat kwam waardoor de inlopende Harbaoui niet anders kon of op hem botsen) en werd een strafschopfout op De Pauw door Sanneh niet gefloten.
Wel tekenend dat paarswit niet kan scoren tegen de veruit zwakste verdediging van 1a.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:35
Zoals eerder reeds aangegeven, steek het niet op de VAR. Gewoon een beetje (meer) voetballen. Alle (top?)ploegen. De VAR, het veld, griepje.........
Vind ik leuk
vampire81 +1325