Ondanks gelijkspel verdedigt Leko zijn spelers: Kan ze niets verwijten

Ondanks gelijkspel verdedigt Leko zijn spelers: "Kan ze niets verwijten"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 17:50zo 10-02-2019 om 17:50

Club Brugge en Ivan Leko zijn er andermaal niet in geslaagd om de drie punten te pakken. Ook op bezoek bij Cercle Brugge liep het fout af. Toch is Leko niet ontevreden over zijn spelers.

“Het is jammer van het resultaat", zegt Leko op de clubsite. “We hadden nochtans dominantie en controle over de wedstrijd. Tijdens de eerste helft scoorden we twee keer en hadden we nog verschillende goede kansen. We hadden bij de rust al twee goals moeten voor staan, maar dat gebeurde jammer genoeg niet."

"Qua inzet en mentaliteit kan ik mijn spelers in elk geval niets verwijten", verdedigt hij zijn spelers. "Iedereen heeft alles gegeven, maar het resultaat is moeilijk om te accepteren. Ik zag een Club Brugge met wil en energie, en met veel kansen, maar jammer genoeg resulteerde dat niet in een overwinning. Het komt er nu op aan om te zoeken naar meer efficiëntie, zowel met als zonder bal", aldus Leko.

Nu staat er een belangrijk drieluik op het programma. En Club Brugge is niet meteen in de beste vorm. "Ik zou grote zorgen hebben als mijn ploeg geen inzet en energie zou hebben en geen kansen zou creëren. Dat is gelukkig wel het geval, maar het komt erop aan efficiënter te worden", besluit hij. 

Plaats een reactie

Jp Peeters +168
zondag 10 februari 2019 om 17:57
Dat hij dat nu al inziet. Competitie is bijna gedaan.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20225
zondag 10 februari 2019 om 17:57
Kan ze niks verweten.. Dat is geen reactie voor een trainer van een titelkandidaat.
Vind ik leuk
TageMeister +9210
zondag 10 februari 2019 om 18:03
Hij weet het niet
Vind ik leuk
Philip R. +437
zondag 10 februari 2019 om 18:18
Goe zo Leko! Het zoveelste puntenverlies moogt ge op uwen buik schrijven... heb es wa ballen aan je lijf man! Dan gaan we mss wel een paar keer zwaar op onzen bek gaan, maar dan zullen we matchen zoals vandaag NOOIT verliezen!!
Vind ik leuk
MoCa +690
zondag 10 februari 2019 om 18:40
Wat kan het hem nog schelen wat hij zegt, staat toch al met één voet buiten !!!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 19:13]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:46
Er valt gewoon niks re verdedigen ,de magie of chemie is weg en dit is een jaar geleden na de winterstop ingezet maar door de meevallende uitslagen niet opgemerkt tot 3 maand geleden
Vind ik leuk
blondel +3830
zondag 10 februari 2019 om 19:07
De magie of chemie is weg,dat denk ik niet.Maar gewoon gebrek aan kwalitatieve technische spelers die iets kunnen creeren mankeert gewoon.Het moet alleen van Vanaken komen en als de andere spelers stilstaan kan hij ook niet veel doen.En onze beste middenvelder op de bank houden(Nakamba).
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:14
Dit is iedereen zijn mening . Creativiteit via de flanken is er ook niet ,vooral door blessures . Leko zet sommige spelers niet op hun beste plaats,je bent dan beter een speler neer te zetten die gewoon is op die positie te spelen dan een kwalitatief betere speler op een voor hem ongewone positie te zetten
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:29
Leko, denk dat uw spelers u veel verwijten. Namelijk uw tactisch inzicht in de pintjesligue. Is geen CL, dus met een beetje meer durf spelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws