Genk het slachtoffer van makelaars? Gingen er vanuit dat ze veilig waren

Genk het slachtoffer van makelaars? "Gingen er vanuit dat ze veilig waren"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 18:15zo 10-02-2019 om 18:15

Bij KRC Genk moet men zo stilaan serieus beginnen vrezen voor een vertrek van Alejandro Pozuelo. De Spanjaard kan nog een lucratieve transfer versieren. Het spel van makelaars?

Volgens Marc Degryse heeft Genk zich laten bespelen door de makelaar(s) van Pozuelo, die flink willen verdienen aan de Spanjaard. "Het ligt hier vooral aan de spelersmakelaar", zegt hij bij Play Sports.

"Ze hadden gezegd dat die afkoopclausule van 8 miljoen euro er zou uit zijn tot aan de volgende transferperiode. Dus bij Genk ging men er vanuit dat het veilig zat tot volgende zomer", weet Degryse te melden.

"Maar die advocaten en makelaars stellen nu dat de mercato in Amerika pas begonnen is, dus dat het al een nieuwe transferperiode is. Genk dacht dus dat ze het goed gedaan hadden, maar worden toch verrast door die makelaars", geeft Degryse aan.

Of het ook tot een transfer komt, wordt de komende dagen/weken duidelijk. De transferperiode in China en vooral Canada loopt nog een tijdje. De makelaar van Pozuelo werd zondag wel gespot in de Luminus Arena.

Plaats een reactie

THOR4ever +3471
zondag 10 februari 2019 om 19:05
$$$$$$$$ Voetbal is al lang een geldmachine. Sportieve komt op de 2de plaats. Zal ook niet snel veranderen. Je mag al blij zijn als Belgische ploeg als je een goede speler twee seizoenen na elkaar kan houden.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:43
Clausule is clausule... de ene keer in je voordeel, de andere keer blijkbaar in het nadeel...
Vind ik leuk
Rune1891 +7481
zondag 10 februari 2019 om 20:02
Vuil spelleke
Vind ik leuk
Geertkeano +552
zondag 10 februari 2019 om 20:30
denk da genk gelijk heeft het is een belgisch contract en de nieuwe transfer periode begint in juli voor de rechtbank gaat genk in 99 procent gelijk krijgen
Vind ik leuk
THOR4ever +3471
zondag 10 februari 2019 om 22:56
Daar zijt ge vet mee als hij er met zijn hoofd en voeten niet bij is, al vermoed ik dat de invloed van de entourage incl manager in dit geval een grote rol speelt
Vind ik leuk
wesleyvb +1375
maandag 11 februari 2019 om 00:27
Dat hem maar zo emotioneel doet, maar als hij nu na dat hij zijn woord gegeven heeft en in volle titelstrijd alsnog vertrekt, hoeft hij van mij nooit nog een voet in de luminus arena te zetten! want ik gooi hem een paar pinten in zijne nek ! In plaats van de titel te pakken voor ons, gaat hij ons de titel kosten en dat vergeef ik die eikel nooit dan!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:18
Bleiters!
Vind ik leuk
wesleyvb +1375
maandag 11 februari 2019 om 14:33
zie ma op de freethiel dat ge u elk jaar red van de degradatie, dan hebde al een goed seizoen gedraaid, bleiters haha, toen Clement naar ons kwam, wie was toen aant bleiten? en waar staan wij?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:13
Voila...exactly my point! Toen was het ‘ge moest maar geen clausule in contract gezet hebben’ en ‘bleiters’... maar nu het omgekeerd is is het van ho maar...
Vind ik leuk
wesleyvb +1375
maandag 11 februari 2019 om 16:55
Love you 2 Freethieleke, wij staan 1ste maat en de rest telt niet in het voetbal
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:54
En daarjuust was de titel nog weg? Maar wees gerust, ik hoop zelfs dat jullie het halen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws