Onmogelijke opdracht voor Club Brugge? We moeten winnen van Genk en Anderlecht

Onmogelijke opdracht voor Club Brugge? "We moeten winnen van Genk en Anderlecht"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 18:33zo 10-02-2019 om 18:33

Club Brugge is er niet in geslaagd om drie punten te pakken tegen Cercle Brugge. Het kwam twee keer op voorsprong, maar gaf die voorsprong ook telkens uit handen.

"Kut", was de eerste reactie van Stefano Denswil bij Play Sports. "Je weet dat er meer in had gezeten dan dit gelijkspel. Dit is het zuurste gelijkspel van het seizoen", geeft de Nederlander aan.

"Het is extra zuur omdat je ziet dat de concurrent (Genk) heeft gewonnen. Als we hadden doorgedrukt, konden we vandaag ook zeker nog die derde maken. Dat lukte nu niet en dan krijg je het deksel op je neus", aldus Denswil.

Denswil beseft dat het nu wel heel moeilijk wordt om de titel te pakken. "We moeten nu stunten om het goed te maken, we hebben echt dure punten laten liggen. We willen meedoen voor de eerste plek, maar moeten nu winnen van die twee (Genk en Anderlecht)", besluit hij.

Plaats een reactie

Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 18:44
Met de vorm van de ploeg op het ogenblik en de sterkte van genk moeten we ons vizier richten op de 2e plaats ,dat zal al moeilijk genoeg zijn en wel dringend een nieuw veld want is wel een nadeel ,snel spelen in combinatie is moeilijk heb gemerkt dat bal niet rolt maar meer hobbeld
Vind ik leuk
BW +539
zondag 10 februari 2019 om 18:44
Als Brugge volgende week verliest... Als Als als, zou PO1 nog wel eens in gevaar kunnen komen, wetende dat je de week erna naar Anderlecht moet....
Vind ik leuk
Vlad +4913
zondag 10 februari 2019 om 19:07
Realllly??!!🤣🤣
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 20:27
UW andl 0,0 moet er nog een tekening bij
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:51
Ze mogen al blij zijn als ze niet verliezen
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
zondag 10 februari 2019 om 18:51
Het gat moet gewoon onder controle blijven, de kansen van genk stijgen van week tot week. Iedereen die nog een waterkans maakt, is verplicht van een reeks neer te zetten in de po , om genk nog onder druk te kunnen zetten. Aan de andere kant, met zo een voorsprong hoeft genk maar 3-4 wedstrijden te winnen in po en hier en daar een draw te halen. Voor plek 2 darentegen, zal alles op een zakdoek liggen
Vind ik leuk
Rune1891 +7371
zondag 10 februari 2019 om 18:55
12 punten achterstand op Genk, fuck die play offs, geef Genk gewoon de titel, ze verdienen hem!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:59
Is dat met of zonder Pozuelo?
Vind ik leuk
Rune1891 +7371
zondag 10 februari 2019 om 19:09
Maakt mij niet uit, ze hebben voor die voorsprong verdomd hun best gedaan met meestal leuk tot zeer mooi voetbal.
Van 12 punten naar 6 is een mentale dreun van jewelste, hoe groter de voorsprong, hoe zwaarder die dreun moet aankomen...
Ik blijf een grote tegenstander van dat onsportief onding, de enige ploeg die nadeel ondervind van deze regeling is de leider
Vind ik leuk
freejazz +2644
zondag 10 februari 2019 om 19:46
Zowat de mooiste reactie van een 'concurrent-supporter' welk ik hier ooit heb gelezen. Chapeau Rune, echt waar.
Vind ik leuk
Rune1891 +7371
zondag 10 februari 2019 om 19:56
Ik ben vanaf dag 1 tegenstander van de play offs, en enkel voor die ene reden, een achterstand van 12 punten (en dus een cadeau van 6 in de play offs) gaan me niet van gedacht kunnen veranderen.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 20:16
idd maar het reglement is nu
al zo lang in voegen dat het geen nut heeft daar op te blijven hameren , voormij mag dat ook volgend jaar al afgevoerd worden, en doordat play off systeem hadden we ook geen 11jaar op onze volgende titel moeten wachten
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:05
En Club dan een paar seizoenen terug? Continu aan kop gestaan en dan puntenhalvering en dan... Kregen wij de titel toen? Ik dacht t niet. Waarom zou Genk hem dan moeten krijgen. HET IS TIJD DAT WIJ NU EENS PROFITEREN IN DE PO'S
Vind ik leuk
MoCa +690
zondag 10 februari 2019 om 19:05
Keep on dreaming, kutvent
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 20:23
Ja u teksten zijn ook een uiting van u niveau dat hebben we hier al meermaals kunnen lezen
Vind ik leuk
MoCa +690
zondag 10 februari 2019 om 20:28
Net zoals de uwe !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws