'Pozuelo wordt in Genk gespot met zijn manager, vertrek in de maak'

'Pozuelo wordt in Genk gespot met zijn manager, vertrek in de maak'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 11:15zo 10-02-2019 om 11:15

Laatste update: zondag 10 februari 2019 om 11:17zo 10-02-2019 om 11:17

Moet KRC Genk het seizoen afmaken zonder spelmaker Alejandro Pozuelo? Die kans bestaat in ieder geval. Zondagochtend werden hij en zijn manager David Garcia gespot bij de gebouwen van Genk.

Het Laatste Nieuws kon ook een foto maken van het duo terwijl ze binnengingen. Momenteel wordt er op de club gepraat over een onmiddellijk vertrek van Pozuelo. De Spanjaard heeft aanbiedingen uit zowel China als de Major League Soccer. Hij verkiest zelf een avontuur bij FC Toronto.

Inmiddels heeft ook de overkoepelende supportersorganisatie van KRC Genk gereageerd op de vervelende situatie. Zij wilden een duidelijk signaal zien vanuit Genk en geven aan dat een misnoegde speler aan boord houden geen zin heeft. De vraag is nu of het bestuur van KRC Genk er ook zo over denkt, want Pozuelo tekende heel recent een nieuw contract.

Pozuelo is overigens wel gewoon aan het meetrainen, terwijl zijn manager voort onderhandelt.

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 11:20
Naar de B kern.Hij en zijn entourage hebben een verbeterd contract gekregen en bleven tot einde seizoen
Vind ik leuk
Starke +108
zondag 10 februari 2019 om 11:22
Zeer spijtig voor de neutrale kijker en vooral voor Genk. Maar wat zou jij doen op 28 jarige leeftijd als je elders een veelvoud kan verdienen? Een voetbal carrière is snel over
Vind ik leuk
BW +539
zondag 10 februari 2019 om 11:28
Dan had hij 2 weken geleden moeten vertrekken, dan had Genk nog een vervanger kunnen kopen. Nu vertrekken zou getuigen voor heel weinig respect naar de club die hem alle kansen heeft gegeven en die hem uit de vergeethoek heeft gehaald. Als je 2 weken geleden zegt dat je blijft en nu opnieuw wil vertrekken, doe je niet als kapitein...
Vind ik leuk
j.caesar +1930
zondag 10 februari 2019 om 11:43
Wie durft nog over respect spreken in het voetbal ?
Vind ik leuk
Vlad +4908
zondag 10 februari 2019 om 11:53
Canada is natuurlijk aantrekkelijker dan het Midden Oosten...
Vind ik leuk
L3690 +79
zondag 10 februari 2019 om 11:59
Op zulk een situatie moet een goed doorziend bestuur voorbereid zijn.
Zolang de "jacht" open is, moet men toch rekening houden dat het "wild" wordt "geschoten". De jagers maken immers hun "kogels" steeds krachtiger en doeltreffender. Dus.........
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:01]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:22
Genk heeft FROLIC, binnengehaald als de vervanger van Pozuelo! Laat hem maar doen!💪💪💪
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
zondag 10 februari 2019 om 14:11
Dan vergeten we Danny Pedigree...
Vind ik leuk
Vlad +4908
zondag 10 februari 2019 om 15:58
Frolic schijnt nogal droog te zijn...
Vind ik leuk
BW +539
zondag 10 februari 2019 om 11:24
Hoofd zot gemaakt door makelaar die geld wil verdienen op zijn kap. Ik denk dat vooral de makelaar een transfer wil.
Vind ik leuk
Marcus_A +2239
zondag 10 februari 2019 om 12:57
Wat ik niet snap is dat het lijkt dat de juristen van Genk zich zo makkelijk hebben laten ringeloren: het feit dat de opstap clausule van 8 miljoen euro werd bevroren tot het volgende tranfermercato, dat hadden ze toch zo moeten duidelijk formuleren dat er een specifieke datum genoemd werd, bijv. Vanaf 30 mei en niet iets in de trand van "volgend"...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:27
Sterke
Je hebt gelijk maar wat stellen dan afspraken en contracten nog dan voor.Het mag ook geen duiventil worden .Hij is nu al de bestbetaalde speler van Genk .Honger zal hij niet hebben
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
zondag 10 februari 2019 om 11:27
De manager een paar weken spoorloos laten verdwijnen kan een oplossing bieden. Totdat alle mercato's gesloten zijn. Leep volk moet je met lepe truken kunnen aanpakken.
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
zondag 10 februari 2019 om 14:12
Teveel naar House of Cards gekeken? 😉
Vind ik leuk
Lord Wenger +18251
zondag 10 februari 2019 om 16:42
Niet per sé haha! Maar kan de leepheid van mensen niet zo goed hebben, dan krijg je wat mij betreft een volmacht om het harder te spelen. Ze hebben nog geen maand geleden een verbintenis aangegaan tot eind dit seizoen en het zou langs Genkse zijde van weinig zelfrespect en eergevoel zijn om zichzelf zomaar te laten doen door een zelfingenomen manager.

Er zitten veel Italiaanse Genkenaars daar in de tribune. Die zullen wel snappen wat ik bedoel. Een woord is een woord en daar stap je niet vanaf - tenzij door een extreme reden of overmacht.
Vind ik leuk
Quizmaster +1135
zondag 10 februari 2019 om 11:41
OSV heeft gelijk. Spelers die niet mee in dit verhaal willen blijven stappen laten vertrekken!
Voor mij heeft hij slechte punten gescoord. Weg kunnen,het niet doen en als Genk niets meer kan binnenhalen alsnog willen vertrekken. Terwijl Genk waarschijnlijk een grote inspanning heeft geleverd om hem te overtuigen!
Kapiteinonwaardig! Hij kan een voorbeeld nemen aan jongere spelers rondom hem die vele mooiere clubs achter hun aan hadden.
En lucratief? Bullshit..die ploegen komen in de zomer allemaal terug!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 11:41]
Vind ik leuk
Lodecol13 +3888
zondag 10 februari 2019 om 12:03
Respect tegenover club en supporters bestaat niet meer in de voetbal wereld,als zijn contrakt alleen aangepast is zoals al gemeld in de media,met een closule dat hij alleen weg mag bij afsluiten van deze wintermercator ,die niet gespecieerd is over alle contreien , dan geeft dat wel een groot probleem voor genk
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:28
Dat is nu eenmaal het spel en laat ons eerlijk zijn : als hij een contract van 5 jaar tekent en hij sjot na 2 jaar geen deuk meer in de boter zal gans Genk en supps hem zo vlug mogelijk naar de uitgang duwen ondanks lang contract (en iedere ploeg hoor) en zal hier niemand zeggen ja maar contract is contract .
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:29]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:35
Dat komt jullie wel goed uit dan he
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:59
Dat bedoel ik niet marc en dit genk is meer dan Pozuelo hoor.
DE verdiende kampioen. Of het zo zal zijn is iets anders maar ja het genkse bestuur is al jaren pro po's met puntendeling dus...
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 23:00]
Vind ik leuk
Frefke +1496
zondag 10 februari 2019 om 15:07
Moet toch een niet te weigeren aanbieding zijn anders was hij begin dit jaar al weggeweest. En gezien zijn leeftijd, is dit wel begrijpelijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws