Ik heb nog vijf jaar contract, waarom zou ik niet bij Club Brugge blijven?

"Ik heb nog vijf jaar contract, waarom zou ik niet bij Club Brugge blijven?"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 10:45zo 10-02-2019 om 10:45

Club Brugge doet het de laatste maanden zeer matig, maar mocht tussendoor wel een Gouden Schoen vieren. Hans Vanaken volgde zijn ploegmaat Ruud Vormer op. De kans is reëel dat de fans ook volgend seizoen nog kunnen genieten van Vanaken.

Vanaken zit helemaal niet met een mogelijke transfer in zijn hoofd. "Mijn contract loopt nog vijf jaar. Ik voel me hier goed. Ik kan eigenlijk niets negatiefs zeggen, dus waarom zou ik niet blijven? Alleen over een ambitieus project, financieel én sportief, zou ik nadenken. Maar ik ga niet voor een centje meer naar pakweg Rusland trekken", klinkt het bij De Zondag.

Het systeem van Club ligt hem dan ook perfect. "Ik heb mijn kwaliteiten optimaal kunnen benutten. Dat betekent: het spel naar mij toetrekken en beslissend zijn. Ik heb 21 doelpunten gescoord en evenveel assists gegeven. Dat is uitzonderlijk, het wordt zelfs moeilijk het ooit nog te evenaren. Vorig jaar was mijn beste jaar ooit. In mijn eerste jaar bij Club haalde ik dat niveau niet."

Plaats een reactie

Boerken +8073
zondag 10 februari 2019 om 10:49
Blijven en niet op je lauweren rusten, en je kan nog eengouden schoen winnen
Vind ik leuk
freeman +13464
zondag 10 februari 2019 om 10:57
Verstandige keuze Hans !
Vind ik leuk
Dan4red +1049
zondag 10 februari 2019 om 11:01
geschiedenis heeft bewezen dat Gouden Schoen het jaar nadien het altijd moeilijk heeft...aan Hans om het tegendeel te bewijzen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:03
en voor twee centjes? :o
Vind ik leuk
Kingambo +2425
zondag 10 februari 2019 om 11:06
Verstandige keuze Brugge is zijn niveau, bij een topclub kan die niks gaan doen 😉
Vind ik leuk
Rune1891 +5614
zondag 10 februari 2019 om 11:27
We hadden het kunnen raden, een topic van Club en kingambo is er weer als de kippen bij! We hebben je gisteren gemist op de artikels over de hooligans van Standard.... daar was je weer nergens te bespeuren
Vind ik leuk
Bart Joos +2199
zondag 10 februari 2019 om 12:12
Logisch toch, hij was in Buizingen
Vind ik leuk
Rune1891 +5614
zondag 10 februari 2019 om 12:13
Om alles vanop een veilige afstand te bekijken wss
Vind ik leuk
Bart Joos +2199
zondag 10 februari 2019 om 12:14
Natuurlijk lolll
Vind ik leuk
Rune1891 +5614
zondag 10 februari 2019 om 11:28
Ook grappig dat je maar blijft zeggen dat we geen topclub zijn, hoelang is het nu ook al weer geleden dat jullie kampioen zijn geworden? Of überhaupt voor ons zijn geëindigd?
Vind ik leuk
Quizmaster +546
zondag 10 februari 2019 om 11:44
Die kan ook beter zwijgen..alsof die volgend jaar nog in Brugge speelt. Wie dat gelooft gelooft nog in de haaspaas
Vind ik leuk
Rune1891 +5614
zondag 10 februari 2019 om 11:56
Heb je dan liever een speler die na iedere goeie match staat te roepen dat hij hogerop wil?
Vind ik leuk
Quizmaster +546
zondag 10 februari 2019 om 12:32
Zou wel een teken van ambitie zijn :-)
Martinez zal hem die stap ook wel aanraden..
Ik vind wel dat, indien het nodige talent aanwezig is, dat je eens in het buitenland moet proberen..
Dat moet daarom niet Samara of Real Madrid zijn..er zijn genoeg leuke clubs op een hoger niveau dan Brugge (en Genk en Anderlecht en ....)
Mooi voorbeeld = Thorgan Hazard nu bij Gladbach
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:32]
Vind ik leuk