'Kylian Hazard kan Cercle verlaten om grote broer te vervoegen in topcompetitie'

'Kylian Hazard kan Cercle verlaten om grote broer te vervoegen in topcompetitie'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 07:56zo 10-02-2019 om 07:56

Borussia Mönchengladbach gaat Chelsea FC achterna. De Duitsers willen sterspeler Thorgan Hazard koste wat kost behouden en hebben daarom een opmerkelijke strategie uitgedacht. Spil van het verhaal? Broertje Kylian Hazard.

De jongere broer van Thorgan en Eden probeert deze jaargang door te breken bij Cercle Brugge. Dat lukt behoorlijk, al zijn zijn statistieken (twee doelpunten, één assist) nu ook niet om over naar huis te schrijven. Toch denkt Gladbach eraan om de dribbelkont in huis te halen, laat Bild weten.

De reden daarvoor lijkt simpel: Thorgan paaien. Die zou komende zomer vertrekken bij Gladbach, aangezien er heel wat interesse is van andere clubs. De mogelijke komst van zijn broertje zou hem kunnen overhalen om gesprekken aan te knopen over een verlengd verblijf.

Technisch directeur Max Eberl geeft wat toelichting. "Momenteel hebben we geen gesprekken met Thorgan, maar Kylian is een goede speler, ja", aldus Eberl bij Bild. De Duitser geeft ook toe dat Gladbach de Cercle-aanvaller al goed gescout heeft.

Plaats een reactie

Quizmaster +546
zondag 10 februari 2019 om 08:18
Moet Kylian niet eerst nog wat meer boterhammekes met choco eten vooraleer hij deze stap kan maken?
Vind ik leuk
Joesay +889
zondag 10 februari 2019 om 08:41
Ik ga voor antwoord B
Vind ik leuk
Quizmaster +546
zondag 10 februari 2019 om 09:46
Dit was een open vraag..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:19
dan antwoord ik met c
Vind ik leuk
Zelfkweek +1304
zondag 10 februari 2019 om 11:32
Choco dus....
Vind ik leuk
Quizmaster +546
zondag 10 februari 2019 om 11:42
Van de allesweter had ik toch antwoord D verwacht...Domoor, Debiel,...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:56
Pak mo hespe
Vind ik leuk
JMP +128
zondag 10 februari 2019 om 12:21
Ze kunnen hem dan ook ineens 150.000 € per week betalen ?? .... om zijn broer te paaien ! toch makkelijk als je de juiste naam hebt, en nog niets bewezen hebt.
Vind ik leuk
JoeCanoe +1223
zondag 10 februari 2019 om 15:00
Grappige is dat Chelsea net hetzelfde met Thorgan heeft gedaan. Ze hebben waarschijnlijk ook nooit echt iets gezien in Thorgan.
Wederom beseften ze daar na spelers als Lukaku, Debruyne, Salah nog steeds niet dat ze goud in handen hadden.

Of Kylian een soortgelijk verhaal en soortgelijke toekomst staat te wachten is natuurlijk een ander verhaal. Kylian is op het moment echter ook nog steeds 'eigendom' van Chelsea. Het zou wel grappig zijn als die zich ook volledig zou ontbolsteren na een eventueel definitief vertrek bij Chelsea.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:34
Dat zal hem net weer 20 meter achteruit gooien en hij was net op eigen kracht 10 cm vooruit gekomen.
Vind ik leuk
AlexGMillian +1259
zondag 10 februari 2019 om 15:18
Echte mensenhandel dit. Maar dan ipv linkse politiek, een voetbalclub.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws