OPSTELLING: Rutten rekent op zijn drie nieuwkomers tegen Zulte Waregem

OPSTELLING: Rutten rekent op zijn drie nieuwkomers tegen Zulte Waregem

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 16:59zo 10-02-2019 om 16:59

Laatste update: zondag 10 februari 2019 om 17:16zo 10-02-2019 om 17:16

RSC Anderlecht staat op plek zeven in de Jupiler Pro League. De manschappen van Fred Rutten moeten de komende speeldagen aldus vol aan de bak om play-off 1 in de wacht te slepen. Een Zulte Waregem in vorm wacht.

Fred Rutten moet het nog steeds zonder de geblesseerde Sebastiaan Bornauw doen. De verdediger is geopereerd en bezig aan zijn herstel. De teruggekeerde Kara ging vorige week de fout in tegen Standard, maar staat weer in de basis. Yannick Bolasie begint net zoals Peter Zulj aan de wedstrijd.

Zulte Waregem is met een zes op zes uit de winterstop gekomen. De ploeg van coach Francky Dury komt zo weer boven water en nestelt zich in de middenmoot. Europees voetbal blijft een doel voor Essevee, al hoopt het dat via Play-Off 2 te bereiken.

Eerder dit seizoen won Anderlecht met 1-2 op het veld van Zulte. Bakkali en Gerkens waren de doelpuntenmakers voor paars-wit, Buffel scoorde in de laatste minuut voor Zulte. De laatste zeven confrontaties tussen beide clubs werden overigens gewonnen door Anderlecht.

Poll

Wie gaat winnen?

(183 stemmen)

Plaats een reactie

Reagens +2932
zondag 10 februari 2019 om 17:03
Europees voetbal blijft een doel voor ZW?
Wat drinken jullie daar allemaal?
12 punten inhalen op 6 matchen? Eitje...
Vind ik leuk
Toca +47891
zondag 10 februari 2019 om 17:06
Of via play off 2 misschien....
Vind ik leuk
Prpldynmt +7102
zondag 10 februari 2019 om 17:04
Om een open gezicht of deur in te trappen/slaan à la Gilles de Bilde, is enkel een overwinning goed genoeg. Wel liefst met goed voetbal en zonder tegengoals.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 10 februari 2019 om 17:06
Beste opstelling op t moment. Doku had mss wel op de bank mogen zitten.
Vind ik leuk
Lord Wenger +17037
zondag 10 februari 2019 om 17:06
Dimata terug, debuut voor Bolasie en met Kums en Verschaeren die goede dingen laten zien moeten er vandaag toch drie punten volgen voor Anderlecht.
Vind ik leuk
9000 +467
zondag 10 februari 2019 om 17:44
Moeten vooral. Dit is toch wel de match waarin het moet, maar ZW kan weleens gevaarlijk en sluw uit de hoek komen, ik denk niet dat het een makkie wordt voor de paarsen. Maar good luck! Graag erbij in PO1 wat mij betreft!
Vind ik leuk
Lord Wenger +17037
zondag 10 februari 2019 om 17:52
Zeker, maar dat geldt voor ons ook straks! Wat mij betreft mag Anderlecht er ook bij en denk wel dat ze het nog zullen redden!
Vind ik leuk
Toca +47891
zondag 10 februari 2019 om 17:07
Logische opstelling.
Vind ik leuk
Makke53 +386
zondag 10 februari 2019 om 17:21
Lees artikel
Vind ik leuk
Makke53 +386
zondag 10 februari 2019 om 17:23
Wou zegge Toca lees artikel
Vind ik leuk
Dirk H +3403
zondag 10 februari 2019 om 17:52
Lijkt me ook de beste mogelijke opstelling
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 10 februari 2019 om 18:24
De eerste.18min leert ons dat Kayembe en Kara niet hun dagje hebben, dat Verschaeren op de 10 hoort of op positie van vorige week, dat ze alle 10 een beetje peper in hun g t kunnen gebruiken,....
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 10 februari 2019 om 18:44
En als je dan tssdoor ff zapt naar ManC-Chelsea....jawadde
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 10 februari 2019 om 18:49
Verdict na 45min...Verschaeren verdient PO1, de rest van de ploeg....?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:52
Het is huilen met de pet op hier...
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 10 februari 2019 om 19:01
En daar kijkt ne mens dan een hele dag naaruit. Hopelijk 2de helft.beter. En godverhoede dat men Gerkens inbrengt.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 10 februari 2019 om 19:21
Alle respect voor Zjul.maar een 10.is hij toch zeker niet.
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 10 februari 2019 om 19:40
Mss toch Amuzu brengen in min 80, zijn snelheid kan mss nogvoor kansen zorgen. Duidelijk dat Zjul geen goalgetter is maar is dat nu niet net wat Anderlecht nodig heeft?
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 10 februari 2019 om 19:42
Fredjefredjefredje wat doe je nu??? Verschaeren er af??
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:43
Verschaere eruit...WTF.. Rutten bol het af!!!ik ben pissed...
Vind ik leuk
Bonanza +1007
zondag 10 februari 2019 om 19:54
Met pijn in het hart maar PO2 is onze plaats dit jaar. Meer verdienen we niet.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:01
Wat een scherts vertoning! Moet ik hiervoor naar het stadion komen. En ware schande is het en Rutten bol het maar af uwe beste speler van het veld halen hoe is het mogelijk. Proficiat Coucke om de ploeg om zeep te helpen. Ik ben echt teleurgesteld Play Off 2hoe bestaat het..godverdomme
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws