Miric van Lokeren krijgt Antwerps bier over zich heen

Miric van Lokeren krijgt Antwerps bier over zich heen

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 23:44za 09-02-2019 om 23:44

Laatste update: zondag 10 februari 2019 om 00:11zo 10-02-2019 om 00:11

Sporting Lokeren wist zaterdag eindelijk nog eens te winnen. Het versloeg Royal Antwerp FC met 2-1. Marko Miric scoorde één van de treffers van de thuisploeg. Bij zijn wissel kreeg Miric een beker met bier naar zich gesmeten.

In de 67e minuut verdubbelde Miric de score. Een kleine tien minuten later haalde Glen De Boeck de Servische aanvaller naar de kant. Bij zijn wissels kwam Miric voorbij de Antwerp-fans. Toen wees Miric met zijn hand naar zijn oor. Een Antwerp-fan kon de provocatie niet aan en vond er niks beter op om zijn bekertje bier op het lichaam van Miric te gooien.

Bier gooien naar een speler mag natuurlijk niet. De kans is groot dat Antwerp nog een boete voor het incident krijgt. Ook de actie van Miric kan een staartje krijgen. Benieuwd of ook de speler of Lokeren moet opdraaien voor het provoceren.

Lees ook: Lokeren grijpt laatste strohalm, Antwerp loopt averij op Daknam op

Plaats een reactie

Prpldynmt +7102
zondag 10 februari 2019 om 00:07
.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 00:08]
Vind ik leuk
JoeCanoe +1223
zondag 10 februari 2019 om 00:26
.?
Vind ik leuk
Zetterberg +12325
zondag 10 februari 2019 om 08:04
!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 08:04]
Vind ik leuk
Freddyploiks +14226
zondag 10 februari 2019 om 08:53
.&?=!
Vind ik leuk
dethklok28 +5288
zondag 10 februari 2019 om 00:27
Ik hoop dat Custovic een gokje gewaagd heeft
Vind ik leuk
Zelfkweek +1304
zondag 10 februari 2019 om 02:31
Ohhhh....wat is de parking stil 😂😂😂
Vind ik leuk
JoeCanoe +1223
zondag 10 februari 2019 om 14:33
Hmm ... dacht dat ik daarnet in het klassement ons toch nog op een comfortabele 3e plak zag staan. Lokeren nog iets comfortabeler op de 16e.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 03:58
Bier?
Tijdens Tournéé Minerale? :o

Wat een schande.
Vind ik leuk
Zetterberg +12325
zondag 10 februari 2019 om 08:04
Lol
Vind ik leuk
Freddyploiks +14226
zondag 10 februari 2019 om 08:53
Waar was je zolang?
Vind ik leuk
JoeCanoe +1223
zondag 10 februari 2019 om 11:54
Volgens mij was de bewuste supporter dat gewoon vergeten. Toen hij er aan dacht ontdeed hij zich direct van zijn pintje.

Hij kon blijkbaar wek beter mikken dan onze aanvallers vandaag.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 14:29]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws