Ziekelijk! Fan van Southampton spot met dood van Sala en doet vliegtuig na

Ziekelijk! Fan van Southampton spot met dood van Sala en doet vliegtuig na

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 23:21za 09-02-2019 om 23:21

Een fan van Southampton heeft zich tegen Cardiff City van zijn allerkleinste kant laten zien. De man vond er niks beters op om te lachen met de dood van Emiliano Sala. De man deed in de tribunes een vliegtuig na. Sala kwam om bij een vliegtuigcrash.

Plaats een reactie

Kess +463
zaterdag 9 februari 2019 om 23:25
Ziek
Vind ik leuk
Rune1891 +5611
zaterdag 9 februari 2019 om 23:30
Ik weet niet waar ik het meest kwaad om moet zijn, dat er 1 idioot genoeg is om zich zo te verlagen, of dat er genoeg rond hem staan die kunnen ingrijpen en die het niet doen...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:42
Op het einde kwam er wel een man in een orange pak naar hem.
Vind ik leuk
Lord Wenger +17038
zaterdag 9 februari 2019 om 23:42
Dat er niemand die gast bij zijn nekvel pakt. Wat een lul.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:58
Wss zat of drugs
Vind ik leuk
Wim1966 +1699
zondag 10 februari 2019 om 00:02
Ik denk toch koekerond.
Vind ik leuk
Prpldynmt +7102
zondag 10 februari 2019 om 00:10
Ik vermoed dat een Standard-gezinde moderator van Voetbalprimeur mijn vorige reactie verwijderd heeft. Geen probleem, even goede vrienden.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:16
Toch was dat wel een vrij goede reactie me dunkt😂😊
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:39
Had niets met onze gezindheid te maken, maar in het bijzonder in dit stuk willen we liever geen heisa. :-) En je begrijpt zelf dat jouw reactie daar mogelijk kon voor zorgen. Noem het preventief ingrijpen.
Vind ik leuk
dethklok28 +5288
zondag 10 februari 2019 om 00:26
Bewijs van ongevoeligheid van die kerel. En dat hij een beetje een klootzak is. Maar ik hoop niet dat hij hiervoor gestraft word. Strafrechtelijk bedoel ik.
Hoe wansmakelijk ook, ik verdedig zijn recht om dat te doen.
(Ik had de persoon die hem een klap gegeven had ook verdedigd)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:18
Ik hoop dat je et over dat je et over dat artikel hebt? En niet over dat van standard en vp?
Vind ik leuk
dethklok28 +5288
zondag 10 februari 2019 om 02:22
Dat van Standard was al weg toen ik kwam kijken. Dus geen idee waar dat bericht over ging. Dus dit was on topic hierboven ja
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 04:36
Toppy
Vind ik leuk
Amongoth +279
zondag 10 februari 2019 om 09:49
Spijtig genoeg lopen en veel mensen rond, met weinig verstand en weinig of geen normen.
Ik beklaag zijn partner.
Naar het schijnt krijgen de Sala bespotters, wel een stadionverbod, toch nog een beetje gerechtigheid.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 09:53]
Vind ik leuk
dethklok28 +5288
zondag 10 februari 2019 om 11:41
Ik vind daar niks gerechtigheid aan. Die mannen zijn gearresteerd en krijgen waarschijnlijk een stadionverbod.
Voor een vliegtuig na te bootsen...
Heel die PC cultuur is zo belachelijk!
Als je mensen gaat straffen voor zoiets dan kan je binnenkort voor alles klagen!
Die voetballers verdienen genoeg, dat ze een dikkere huid kweken.

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het een klote move van die gasten.
Maar een eikel zijn is en zou niet strafbaar mogen zijn.
Dat supporters hen willen schamen zodat ze weg blijven dat is iets anders. Maar buiten de "rechtszaal van publieke opinie" zou hier GEEN gehoor aan gegeven mogen worden.
Valt voor mij onder vrijheid van expressie en meningsuiting. Dat ze hierbij mensen tegen de borst stoten tja dat is hun recht. En dat recht zal ik altijd verdedigen.
Word ziek van die PC zever!
Vind ik leuk
wesleyvb +1281
maandag 11 februari 2019 om 00:29
Het feit is, iedereen weet nu wie ze zijn! en wees maar zeker, die gaan dat nooit meer doen! die voelen zich nu heek klein.
Vind ik leuk
Mr. +46
maandag 11 februari 2019 om 01:05
Eerder niet verstandig genoeg om te beseffen wat hij doet
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws