Leko ziet Nakamba terugkeren en vindt vervanger voor geschorste Dennis

Leko ziet Nakamba terugkeren en vindt vervanger voor geschorste Dennis

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 18:25za 09-02-2019 om 18:25

Club Brugge gaat zondag 'op bezoek' bij de buren uit Brugge. In het Jan Breydelstadion is Cercle Brugge de tegenstander. Dit zijn de jongens die in de selectie zitten.

Ivan Leko moet het zonder Emmanuel Dennis doen, die geschorst is na zijn rode kaart tegen Gent. De Nigeriaan wordt bij Club Brugge vervangen door de jonge Cyril Ngonge. Ook Marvelous Nakamba keert terug in de selectie, hij zat tegen Gent een schorsingsdag uit.

Bij Club Brugge kan men nog steeds niet rekenen op de langdurig geblesseerden Arnaut Danjuma en Jelle Vossen. Kaveh Rezaei is er voor een tweede keer op rij wel weer bij. Hij lijkt helemaal hersteld te zijn van zijn blessureproblemen en mag hopen op speelminuten.

Plaats een reactie

freeman +13464
zaterdag 9 februari 2019 om 18:28
Stilaan leegloop van de ziekenboeg ! Hoopvol uitzien nu naar het laatste deel van de reguliere competitie en straks naar de playoffs met dan ook nog Danjuma erbij !
Vind ik leuk
Weareleko +181
zaterdag 9 februari 2019 om 18:30
Alles is beter dan Dennis. Cyril is 5 keer beter met de bal aan de voet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Hopelijk Dennis volgende week weer erbij en snel danjuma ook terug dan rechts Dennis links danjuma
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:41
Dus Leko heeft dat persoonlijk al gemeld dathij Ngonge gaat opstellen en niet bvb Diatta op links en Mata rechts. Ik zal de opstelling afwachten en dan zien we wel
Vind ik leuk
Ultron1891 +690
zondag 10 februari 2019 om 00:18
Uiteraard niet maar Diatta was vorige week rampzalig. Ik vond eigenlijk dat hij moest beschermd worden. Iedereen kan een slechte dag hebben maar om dan te moeten blijven afzien? Niet goed voor het vertrouwen denk ik dan.
Vind ik leuk
Kris1 +1135
zondag 10 februari 2019 om 00:58
Als ze elkaar waard zijn dan zou hij beter voor de eigen jeugd kiezen. Want ondanks hun rotseizoen heeft Anderlecht heel wat jeugdig talent een kans gegeven. En ze zullen daar in de toekomst profijt uit halen. Wij zweren bij dure aankopen die Leko echt wou en nu niet durft opzij schuiven ondanks het feit dat ze niet voldoen.
Vind ik leuk
Vlaming +1651
zondag 10 februari 2019 om 00:03
Rezaei moet spelen i.p.v. Schrijvers
Vind ik leuk
Ultron1891 +690
zondag 10 februari 2019 om 00:16
Waarom?
Vind ik leuk
Kris1 +1135
zondag 10 februari 2019 om 00:53
Hier kan je geen andere reden voor bedenken dan zijn transferprijs. 5oo ooo euro meer dan Schrijvers. Denk er wel aan dat 2 miljoen naar Bayat gegaan is. Schrijvers heeft laten zien dat hij talent heeft en er op termijn wel zal geraken maar Rezeai heeft nog niets laten zien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws