'Standard zit rond de tafel met Inter voor dossier Vanheusden'

'Standard zit rond de tafel met Inter voor dossier Vanheusden'

Gepubliceerd: woensdag 6 februari 2019 om 18:15wo 06-02-2019 om 18:15

Standard is in de afgelopen wintermercato Christian Luyindama kwijtgeraakt, maar met Zinho Vanheusden hebben ze nog een goudhaantje rondlopen in de defensie. Hij wordt momenteel gehuurd tot het einde van dit seizoen, maar Standard wil meer.

Het Laatste Nieuws weet dat Standard is in gesprek met Inter om het huurcontract van Vanheusden met een jaar te verlengen. Vanheusden zelf is ook te vinden voor een extra seizoen bij Standard, aangezien hij bij Inter nog niet aan de bak gaat komen.

Opvallend genoeg startte Vanheusden het seizoen niet eens als titularis bij Standard. Hij kwam er pas in november in, maar is sindsdien wel een vaste waarde. Inter is echter niet zeker of het wil ingaan op de vraag van Standard. Inter zou namelijk ook denken aan een uitleenbeurt bij een club uit de Serie A.

Plaats een reactie

wesleyvb +1375
woensdag 6 februari 2019 om 18:45
Als die jongen wil blijven en Inter doet zijn eigen goesting, dan wast bij mij simpel, contractbreuk, betaal u boeten en ge zijt van Inter af
Vind ik leuk
Steven007 +115
woensdag 6 februari 2019 om 18:59
Volgens mij besef je niet goed over hoeveel geld we spreken als die contractbreuk zou doen,
Die zijn contract loopt nog tot de zomer van 2022 bij internazionale en zijn geschatte marktwaarde is ondertussen al opgelopen tot 6 miljoen.
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 19:11
Zinho is wel een investering van 6 miljoen waard
Vind ik leuk
Lunam +1990
woensdag 6 februari 2019 om 19:20
Niet twijfelen is wel verdediger maar investeren in jeugd en je weet al wat je er aan hebt, misschien wisselen met Sanneh? Neen dat ligt te gevoelig, is erover. :-)
Vind ik leuk
firedwarf +4260
woensdag 6 februari 2019 om 20:04
Mss es aan herman van holsbeek vragen... die doet nu toch tegenwoordig regelmatig zo een folieke :p
Vind ik leuk
Steven007 +115
woensdag 6 februari 2019 om 19:22
Zeg ik dan dat die geen 6mil waard is? Die is dat zeker en vast waard en als die zo blijft spelen is die zijn waarde binnen 1 a 2 jaar nog is verdubbeld .
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 19:24]
Vind ik leuk
wesleyvb +1375
donderdag 7 februari 2019 om 10:56
ja das natuurlijk wel waar, al dat geld.6miljoen, zou ik nog voor hem neertellen eerlijk gezegd, want voor Luyindama heb je ook mooi centen gehad ! en dit is eigen jeugd ! zeker een kans geven dan
Vind ik leuk
Patfey +6460
woensdag 6 februari 2019 om 19:49
Ik vrees dat je dan door de UEFA geschorst wordt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws