Halilovic kon ook naar Spanje en Italië: “Standard is de beste club in België

Halilovic kon ook naar Spanje en Italië: “Standard is de beste club in België"

Gepubliceerd: dinsdag 5 februari 2019 om 16:30di 05-02-2019 om 16:30

De transfer van Alen Halilovic naar Standard wordt gezien als een stunt. Het toptalent komt op huurbasis over van AC Milan. Dinsdagmiddag gaf hij een eerste persconferentie bij de Rouches.

De Kroaat had ook andere opties. “Ik had nog andere opties in Italië en Spanje, maar na overleg met enkele vrienden (waaronder Duje Cop) en de coach, was ik ervan overtuigd dat Standard de juiste stap is in mijn carrière”, laat Halilovic weten op de webstek van Standard.

De middenvelder maakt zich ook meteen populair bij de supporters. "Standard is geen grote stap achteruit. Het is de beste ploeg in België en ze hebben een heel mooie campagne in de Europa League achter de rug. Het is de beste optie om voor anderhalf jaar te komen. Enkele maanden is te kort om me te kunnen bewijzen. Ik wil hier blijven en Frans leren.”

Plaats een reactie

ekakia +639
dinsdag 5 februari 2019 om 16:36
Als hij bij Moeskroen zat, had hij allicht ook gezegd dat hij bij de grootste ploeg zat :-)
Vind ik leuk
camargue +6555
dinsdag 5 februari 2019 om 16:37
wat hebben ze die voor blazen wijs gemaakt zeg, pffffffff :)
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:42
Jaloers is een ziekte
Vind ik leuk
camargue +6555
dinsdag 5 februari 2019 om 16:49
leg mij dan eens uit waarom ik jaloers zou moeten zijn op Standard of een of ander voetballerke?

ik denk eerlijk gezegd dat er wel andere zaken zijn in de wereld waar we ons druk moeten over maken hé :)
Vind ik leuk
freejazz +2644
dinsdag 5 februari 2019 om 16:52
Als hij dat niet durfde te vertellen tegen de pers had hij de middenvinger van Carcella in zijn oog gekregen.
Vind ik leuk
camargue +6555
dinsdag 5 februari 2019 om 17:02
auch, en achteraf de "welgemeende" excuses zeker :)
Vind ik leuk
freejazz +2644
dinsdag 5 februari 2019 om 17:08
Die schone slaper toch,....oh neen, die schoenenslaper.
Vind ik leuk
JDP +843
dinsdag 5 februari 2019 om 18:26
Carcela slaapt na het maken van een doelpunt, Kara slaapt voor het maken van een doelpunt 😂
Vind ik leuk
rsclfever +14
dinsdag 5 februari 2019 om 22:12
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
j.caesar +1936
dinsdag 5 februari 2019 om 17:32
Dan waarom moet u altijd zo fel op alles en iedereen reageren als in het leven inderdaad belangrijkere zaken zijn dan het voetbal ?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 17:33]
Vind ik leuk
JDP +843
dinsdag 5 februari 2019 om 18:25
Juist! Het halen van PO I bvb 😂
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 5 februari 2019 om 16:55
Jaloers is een bijvoegelijk naamwoord.
Jaloezie is een emotie, maar als je het een ziekte wil noemen, mij goed...
Vind ik leuk
j.caesar +1936
dinsdag 5 februari 2019 om 17:34
Nooit gehoord van de Othello-syndroom ?
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 5 februari 2019 om 18:10
Nooit gehoord van mentaal achtergesteld? Dit heeft hoegenaamd niks met jaloezie te maken. Gewoon een politiek correct antwoord van een speler die aangetrokken is, niet meer nie minder. Dat sommige dat als jaloezie omschrijven zegt veel over diegene die jaloezie insinueren
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 5 februari 2019 om 18:07
Gij hebt precies nog nooit mediatraining gehad lol.
Vind ik leuk
Boerken +8592
dinsdag 5 februari 2019 om 17:12
Wat voor een internet hebben er ginder !
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:21
Direct het bewijs van zijn niveau zeker ?
De slijmer.
Vind ik leuk
Gregn +175
dinsdag 5 februari 2019 om 17:33
Standard liege kampioen dit jaar :)
Vind ik leuk
Messifanboy +1229
dinsdag 5 februari 2019 om 18:28
Kans zit er zeker in hoor ;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 18:28]
Vind ik leuk
Hierulf +1941
dinsdag 5 februari 2019 om 18:31
Hahaha
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20225
dinsdag 5 februari 2019 om 18:45
Een vrij cliché interview wel.
Vind ik leuk
MoCa +690
dinsdag 5 februari 2019 om 18:52
Grootste ploeg in België ??? Hebben ze hem erbij verteld dat ze ooit 25 jaar hebben moeten wachten op een titel ???
Vind ik leuk
ScheveStek +2286
dinsdag 5 februari 2019 om 19:11
Vasthouden aan het verleden jongen.

Zo komt ge er wel.
Vind ik leuk
MoCa +690
dinsdag 5 februari 2019 om 19:26
Jullie laatste titel dateert al van 2009, nadien RSCA al 5 keer kampioen !!! Zo lang is dit nog niet geleden en voor jullie zal 2034 misschien nog eens een gloriejaar zijn !!!
Vind ik leuk
ScheveStek +2286
dinsdag 5 februari 2019 om 19:30
Man!

Daar gaat het toch niet om!

Of wacht... Bij successupporters wel..
Vind ik leuk
MoCa +690
dinsdag 5 februari 2019 om 19:46
Successupporter ??? Mocht je de posts lezen die ik dit seizoen al geplaatst heb zal het je wel duidelijk zijn dat ik ook in slechte tijden de club van m'n hart blijf steunen !!! Daar gaat het precies wel om !!!
Vind ik leuk
ScheveStek +2286
dinsdag 5 februari 2019 om 20:03
ocharm.. Het een paar jaar minder bij jullie.

Ik ben supporter geworden van een club die ik tot 2008 nog niet kampioen had weten te spelen.
Tot in 2008 heb ik letterlijk mijn hele leven zitten wachten tot wij kampioen werden.

En samen met mij zijn er enorm veel generatiegenoten die hierop hebben moeten wachten.
Dat zijn trouwe fans.

Is gemakkelijk om de meest succesvolle ploeg te supporteren.
Gaat het even slecht, kunnen jullie nog altijd zeggen "ja! Maar wij zijn al 34x kampioen geweest!"

Slechte tijden? Jullie hebben nog geen slechte tijden meegemaakt.

Succeso.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 20:09]
Vind ik leuk
MoCa +690
dinsdag 5 februari 2019 om 20:15
Succes in de PO1 en hopelijk komen we elkaar nog een paar matchen tegen. Dat de beste dan mag winnen zonder dat de matchen vooraf opgefokt worden.
Vind ik leuk
ScheveStek +2286
dinsdag 5 februari 2019 om 20:27
Ik hoop dat we elkaar daar tegenkomen!

Wat zou PO1 zonder een Anderlecht - Standard zijn? Ook maar saai hé :)
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 22:13
De Classico hoort er inderdaad bij!!! Pret verzekerd 😁 voor, tijdens en na de match 😉
Vind ik leuk
Gregn +175