KV Mechelen vreest lange schorsing sterkhouder De Camargo

KV Mechelen vreest lange schorsing sterkhouder De Camargo

Gepubliceerd: maandag 4 februari 2019 om 15:43ma 04-02-2019 om 15:43

Igor De Camargo is een belangrijke schakel dit seizoen voor KV Mechelen. Malinwa strijdt met Beerschot Wilrijk voor de tweede periodetitel, maar vreest een lange absentie van de aanvaller die al dertien keer scoorde.

Er zijn nog vier speeldagen te gaan in de Proximus League. De Camargo ging hard door op het been van Ambroise Gboho van Westerlo afgelopen speeldag (3-0 winst, red). De spits kreeg een gele kaart, maar kan alsnog een schorsing verwachten.

Op basis van tv-beelden heeft de reviewcommissie beslist om De Camargo te laten vervolgen door het Bondsparket. KV Mechelen moet aldus vrezen dat het zijn goaltjesdief zal moeten missen in het laatste restant van de competitie.

Plaats een reactie

maandag 4 februari 2019 om 15:53
alle maar dan ook alles tegen kvmechelen he
nu hoop ik dat ze ook eens grote kuis maken in het bestuur van de bond
hoe is mogelijk dat alles zo tegen kv Mechelen komt en in ons nadeel
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 15:54
Oei ene van KVM , ze zullen weer in hun pollekes wrijven 🤬🤬
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:53
Naar de KBVB gaan en zeggen dat ge van Standard bent , garantie op vrijspraak .
Vind ik leuk
Intel +1617
maandag 4 februari 2019 om 16:54
Dat zou wel ne mindere zijn maar decamargo moet ook niet zo hard door gaan . Zijn eigen fout dus we kunnen hem nochtans gebruiken .
Vind ik leuk
w-b forever +2058
maandag 4 februari 2019 om 17:07
Onbegrijpelijk dat die scheids slechts geel trekt.Heel vuile fout van decamargo is altijd rood en gaan douchen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20224
maandag 4 februari 2019 om 17:19
Was inderdaad zeer stevig, verwacht een match of 3.
Vind ik leuk
Geertkeano +549
maandag 4 februari 2019 om 18:20
morgen ne keer e proces starten tegen de bond ze
het valt nie op da de bond er alles aan doet om kvm te nekken awel het word tijd da de bond voor de rechter mag komen
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 20:00
Michael, omdat jullie corrupt zijn misschien?
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:00
Goh man hoe oud zijde gij man. Tis al beetje afgezaagd... Geeuw geew zenne... Potato head.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws