KV Mechelen plaatst zich voor bekerfinale: Wat een fantastisch gevoel

KV Mechelen plaatst zich voor bekerfinale: "Wat een fantastisch gevoel"

Gepubliceerd: woensdag 30 januari 2019 om 07:31wo 30-01-2019 om 07:31

Laatste update: woensdag 30 januari 2019 om 10:11wo 30-01-2019 om 10:11

KV Mechelen heeft zich als eerste geplaatst voor de finale  van de Beker van België. Malinwa klopte reeksgenoot Union Saint-Gilloise met 1-2 in eigen huis. De matchwinnaar was Nikola Storm, hij was goed voor twee assists.

Op 1 mei neemt Mechelen het op tegen KAA Gent of KV Oostende. "Mijn vakantie stel ik met plezier uit. Wat een fantastisch gevoel!", reageerde Storm in Het Nieuwsblad. "Hier moeten we echt van genieten. Of er een feestje en een pintje in zitten vanavond? Dat zal van de avond afhangen."

Zijn eerste assist was er eentje voor Igor De Camargo. Het duo raakt steeds beter op mekaar afgestemd. "Igor weet ondertussen dat ik mijn voorzetten al eens hard durf te trappen. Het begint inderdaad een gewoonte te worden. Hij staat gewoon altijd op de juiste plaats. Ook vandaag weer. Echt een ongelofelijk gevoel om deze manier mijn steentje te kunnen bijdragen."

Poll

Wie wordt de tweede finalist?

(137 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 30 januari 2019 om 08:34
En wat als Mechelen schuldig wordt bevonden aan matchfixing ? Dan hadden ze in principe zelfs deze halve finale niet mogen spelen, dus gaat die finale dan doorgaan ? Of wint Oostende of Gent sowieso de beker dan ? Rare dingen toch dat een uitspraak zo lang op zich laat wachten. Wees maar zeker dat daar gerommel van komt, ook in het kampioenschap
Vind ik leuk
PurpleArmy +285
woensdag 30 januari 2019 om 09:34
Dat heeft er niets mee te maken
De voetbalbond moet gewoon uitspreken over Mechelen-Beveren
Als Mechelen kampioen wordt, dan gaat Beerschot Wilrijk over
En Lokeren blijft in 1A en Waasland Beveren degradeert
Voor de fantatische supporters van Mechelen is het jammer
Die van Waasland Beveeren zijn we liever kwijt dan rijk
Als je gezien hebt wat die supporters in staat zijn tijdens de derby tegen Lokeren, mag W-B nog een klasse zakken wegens supportersgeweld
Vind ik leuk
Brubru +5984
woensdag 30 januari 2019 om 13:35
Ik denk dat je dromen nooit zullen uitkomen.
In ieder geval zou dit toch wel de matchfixing van de geschiedenis zijn.
Een match fixen en toch zakken dat zou straf zijn.

Wat dat supportersgeweld betreft : zijn Standard, Club Brugge, Anderlecht, Antwerp en anderen al ooit moeten degraderen ???
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20224
woensdag 30 januari 2019 om 10:13
De beker staat hier toch los van? Mechelen mag nog degraderen naar Eerste Amateur, dan hebben ze voor een unicum gezorgd door de bekerfinale te spelen.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 11:58
Ok maar gaan de ploegen waar Mechelen tegen speelde in de beker nadat ze verdacht werden van matchfixing dan niet riposteren dat die uitslag ongeldig is ? In 1B worden de matchen toch ook "onder voorbehoud" gespeeld ? Allee ja, waarom moet het zo lang duren voor er een uitspraak komt ? Ofwel zijn de bewijzen duidelijk en laat je ze meteen stoppen,ofwel is het vooral een vermoeden maar deel dan ook mee dat er geen verder gevolg aan zal gegeven worden.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20224
woensdag 30 januari 2019 om 12:00
We gaan er toch vanuit dat er dit seizoen geen wedstrijden gefixt zijn, toch? Het gaat over KVM-WB van vorig jaar he.. Waarom ze zolang wachten? Omdat de competitie niet interessant meer is, aangezien al gekend is wie zal degraderen/stijgen.
Vind ik leuk
Toca +52318
woensdag 30 januari 2019 om 10:15
Ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren mocht Mechelen de beker winnen en Europees spelen. De uefa heeft het zo niet voor ploegen die in een onderzoek naar matchfixing zitten.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 12:01
Ik dacht te weten dat Indien ze schuldig worden bevonden na dat de bekerfinale is gespeeld, en ze zouden gewonnen hebben , dat dan de andere bekerfinalist het Europees ticket krijgt. Maar dat is maar een vermoeden he Toca.
Vind ik leuk
Toca +52318
woensdag 30 januari 2019 om 12:17
Van dat laatste weet ik niks, eerste wat ik er van hoor.
Nu verwacht ik dit seizoen geen uitspraken in heel die propere handen affaire, kan zelfs nog jaren aanslepen.
Vind ik leuk
Brubru +5984
woensdag 30 januari 2019 om 13:40
Ik denk ook dat het nog lang zal duren.
Vroeger zou de voetbalbond misschien zelf een straf uitgesproken hebben maar nu kunnen ze dat niet riskeren vooraleer er een uitspraak is op juridisch gebied. Anders volgen er bijna zeker rechtzaken die misschien wel het einde van ons voetbal betekenen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws