‘Club Brugge plooit enkel nog voor de jackpot: 30 miljoen euro’

‘Club Brugge plooit enkel nog voor de jackpot: 30 miljoen euro’

Gepubliceerd: dinsdag 29 januari 2019 om 08:01di 29-01-2019 om 08:01

Wesley Moraes wordt al een tijdje in verband gebracht met een transfer. Club Brugge ziet de Braziliaanse aanvaller echter niet graag deze winterperiode vertrekken.

Volgens Het Nieuwsblad is Cardiff City terug uitgekomen bij Wesley. Begin januari deed de Engelse club al een bod, maar dat lag onder de 20 miljoen euro. Vervolgens werd Emiliano Sala voor 17 miljoen euro van Nantes gekocht, maar zijn vliegtuig verdween van de radar. De kans is zeer groot dat de aanvaller is overleden.

Het pijnlijke verhaal heeft er wel voor gezorgd dat Cardiff nog steeds op zoek is naar een spits. Club Brugge plooit echter enkel voor de jackpot van 30 miljoen euro voor Wesley. De kans is klein dat Cardiff dit bedrag op tafel wil leggen voor de spits van Blauw-Zwart.

Plaats een reactie

Kris1 +1129
dinsdag 29 januari 2019 om 08:19
Persoonlijk denk ik dat Club nooit nog een bod van 20 miljoen ontvangt voor Wesley. Zondag werd nog maar eens duidelijk dat hij helemaal geen afwerker is. Bovendien jaagt hij eigen succes na door tegen de teamafspraken in de strafschop te trappen. Hiermee bewijst hij dat hij niet alleen problemen heeft met zelfcontrole ( elleboog) maar ook dat hij zeer egocentrisch is. Zo een karakter een transfer naar de PL weigeren is vragen om gedragsproblemen. Schrijvers is een ander type maar een veel betere voetballer, doelgerichter, intelligenter en veel meer een teamspeler. Hebben wij echt nood aan een wroeter, die hier nog een half seizoen gefrustreerd gaat rondlopen. Cashen en de helft van dat bedrag in nieuwe spits investeren.
Vind ik leuk
squeezje +79
dinsdag 29 januari 2019 om 08:22
idd 30 miljoen gaan ze er nooit voor krijgen ik vindt zelf 20 miljoen al heel veel voor hem hij scoort weinig en heeft idd een kort lontje
Vind ik leuk
Hhti +1589
dinsdag 29 januari 2019 om 08:39
Geloof vooral niet wat VP hier allemaal schrijft, wanneer hebben ze al eens iets goeds geschreven van FCB?
Vind ik leuk
Dirkkk +136
dinsdag 29 januari 2019 om 10:29
kort lontje? eerder het omgekeerde is waar, lijkt mij. Verdedigers hangen letterlijk om zijn lijf en steeds blijft hij rustig (op een paar keer na - echter volledig opgeklopt door de media). Stel nu dat het waar is die 30 miljoen, lijkt mij dit bluf en zullen ze wel happen bij een bod van 25 miljoen. Daarmee eentje kopen van 5 miljoen en hopla iedereen content. En Wesley komt er wel bovenop, is een echte topper (hoe pijnlijk dit ook is voor sommige mensen)
Vind ik leuk
Peed +571
dinsdag 29 januari 2019 om 08:20
30 miljoen voor Wesley ? Lijkt mij weinig realistisch. Weegt zeer zeker op een verdediging, maar scoort te weinig.
Vind ik leuk
PurpleArmy +290
dinsdag 29 januari 2019 om 09:11
nochtans is de website van Brugge VP
ze zijn anti RSCA
Vind ik leuk
Prpldynmt +7051
dinsdag 29 januari 2019 om 08:43
Weinig realistisch, maar het is tijd dat Belgische clubs ook belachelijke bedragen voor matige spelers vragen, net zoals wij dat moeten betalen voor spelers uit kleinere competities.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 08:43]
Vind ik leuk
Kingambo +2357
dinsdag 29 januari 2019 om 09:34
Dat is waar maar je moet wel realistisch blijven ...
Vind ik leuk
krulle74 +162
dinsdag 29 januari 2019 om 10:00
Eerlijk gezegd zou ik er geen 20 voor geven want scoort veel te weinig is natuurlijk wel een sterke beer waar je niet zomaar een bal van afneemt en laat anderen beter spelen .
En @purplearmy voor een mauven zit jij toch veel op een club site hè ik als club supporter zou nooit op een mauve site gaan kijken want dat is niet interessant genoeg
Vind ik leuk
FL +257
dinsdag 29 januari 2019 om 21:56
Is dit een club site ? Dacht het niet ! En wat Wesley betreft : 15 milj Faire prijs , alles hoger is teveel
Vind ik leuk
Geofpurple +6193
dinsdag 29 januari 2019 om 10:35
Dat is gewoon 30 vragen, voor effectief 20 te cashen in mijn ogen.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 11:10
En gelijk hebben ze, stel dat hij nu vertrekt zit de titel er wel op voor club en daardoor missen ze ook een pak geld hee.
Clubs draaien break even of max een kleine winst tov alle kosten en lasten gans het jaar door, denk je nu echt dat alle abonnementen en truitjesverkoop alles kan rechthouden?

Vergeet het maar.

De grote kracht komt van sponsoring en dat is op gelijk welk niveau zo!
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 14:37
30miljoen zelf nog te weinig
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws